כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

אינסטלטור, מגזין אינסטלטור

בקריית שמונה

אינסטלטור מקצועי בקרית שמונה – לא כל אחד יכול

אינסטלטור הוא בעל מקצוע ייחודי. אם הרבה אנשים לוקחים פרוייקטים של שיפוצים כ"עשה זאת בעצמך" או עבודות צבע שונות שבדרך כלל היו נעשות על ידי צבעי מקצועי, אינסטלטור בקריית שמונה יוצא דופן. אף אחד לא לוקח את הכוח לידיים ופותח את הקיר כדי לתקן פיצוץ בצנרת, זו עבודה ששמורה לשרברב ואין על כך עוררין.

המכשור המקצועי של אינסטלטור בקריית שמונה

אינסטלטורים הם אנשי מקצוע חיוניים המספקים מגוון שירותים לתחזוקה ותיקון מערכות אינסטלציה בקרית שמונה. הם משתמשים במגוון כלים וציוד לביצוע תפקידם, חלקם ייחודיים למקצוע האינסטלציה. הכלי המוכר ביותר בציוד שבו משתמשים אינסטלטורים בקריית שמונה הוא מפתח צינורות. כלי זה משמש להדק או לשחרר צינורות, שסתומים ואביזרים. 

למעשה, הכלי הזה נעשה כל כך פופולרי גם במקצועות אחרים- קבלן בניין, ‏שיפוצניק וטכנאי מכונות כביסה, שאימצו אותו לשימושים שונים, שכמעט שכחנו שהוא במקור נועד לפתיחת צינורות ובעל המקצוע שעושה בו את השימוש הרב ביותר הוא זה שבאמת מתעסק בצנרת, הלא הוא השרברב בקריית שמונה.

כלים נוספים לטיפול בצינורות שבהם משתמשים אינסטלטורים מומלצים בקריית שמונה הם: חותך צינורות ומכופף צינורות. 

בעוד שכל אחד יכול לרכוש חותך או מכופף צינורות בכמה עשרות שקלים בודדים, לאינסטלטור מקצועי בקרית שמונה יש מכופף וחותך צינורות מקצועיים בשווי מאות ולעיתים אלפי שקלים שמטפלים גם בצינורות עקשניים במיוחד. 

בלי לחץ

אינסטלטור מקצועי משתמש גם במד לחץ למדידת לחץ מים ונוזלים אחרים במערכת האינסטלציה. זהו כלי חשוב לאינסטלטורים שכן הוא עוזר להם לקבוע את לחץ המים על מנת לוודא שהמערכת תקינה. מד הלחץ משמש למדידת לחץ המים בצינורות, בדוד או בברז. אינסטלטור מומלץ משתמש במד לחץ לאיתור נזילות במערכת. אחרי התיקון, אינסטלטור יכול על ידי שימוש במד הלחץ לוודא שמערכת האינסטלציה תקינה ושלחץ המים ברמה הנכונה.

יגעת ומצאת 

בנוסף לכלים הסטנדרטיים הללו, משתמשים קבלני אינסטלציה בקרית שמונה גם במגוון כלים וציוד ייחודי לאיתור: גלאי נזילות מים, איתור צינורות ומצלמת ביוב. גלאי נזילות מים הוא מכשיר שנועד לזהות רטיבות. הוא משמש בדרך כלל כדי להתריע בפני אינסטלטור על מיקומן של נזילות בצנרת. אבל למעשה הוא משמש גם קבלן איטום לאיתור מקורות רטיבות באזורים כמו מרתפים, גגות ואזורים אחרים שבהם יכולה להופיע רטיבות ולגרום לנזק. המכשיר מורכב בדרך כלל מחיישן המזהה נוכחות מים ומאזעקה שתישמע בעת זיהוי מים. איתור צינורות משמש לאיתור צינורות תת קרקעיים. 

מצלמת ביוב היא כלי מיוחד המאפשר לאינסטלטורים לבדוק את פנים קו הביוב. הוא מורכב מצינור ארוך וגמיש עם מצלמה בקצהו. מצלמה זו מחוברת למוניטור, מה שמאפשר לאינסטלטור לראות מה קורה בתוך הצינור. המצלמה מצוידת גם באור, כך שאינסטלטור מקצועי יכול לראות גם באזורים חשוכים וקשים לגישה.

ציוד זה שימושי להפליא לאינסטלטורים, מכיוון שהוא מאפשר להם לאבחן במהירות ובדייקנות בעיות בקו ביוב. זה גם מאפשר להם לבצע תיקונים מבלי לחפור את כל הצינור, וחוסך זמן וכסף. בעזרת הכלי הזה, שרברב יכול לזהות ולפתור בעיות במהירות ובדייקנות עם קו ביוב, ולעזור לשמור על הבתים שלנו בצורה חלקה.

מחפשים אינסטלטור מומלץ ואמין בקריית שמונה? התקשרו עכשיו או צרו קשר ותענו במהירות!

כלים פורצי דרך 

אחרי שאינסטלטור מקצועי בקרית שמונה מאתר סתימה, יש לו מגוון סוגים שונים של מקדחים לפתיחתה, ביניהם מקדח אסלה, מקדח ניקוז ומקדח ביוב. מקדחים אלו הם כולם כלים המשמשים לפינוי סתימות במערכות אינסטלציה.   

מקדח אסלה תוכנן במיוחד לניקוי סתימות בשירותים. יש לו כבל ארוך וגמיש שמוכנס לאסלה ומתמרן כדי לחדור את הסתימה. לכבל יש ידית ארוכה המשמשת לסיבוב המקדח ולדחיפתו לתוך המשך הצינור. מקדחי אסלה משמשים לעתים קרובות לניקוי סתימות שנגרמו מנייר, שיער או פסולת אחרת שנתקעה באסלה.

מקדחי ניקוז וביוב הם כלים דומים המשמשים לפינוי סתימות ביוב. למקדחים אלו יש כבל ארוך וקשיח יותר והם משמשים לפינוי סתימות שנמצאות בהמשך הצינור. הכבל מוחדר לביוב ולאחר מכן מסובבים כדי לקדוח בסתימה. הם משמשים את האינסטלטורים לעתים קרובות לניקוי סתימות שנגרמו משורשי עצים וצמחייה שחדרו דרך פתחי הביקורת בחצרות לביוב וסתמו אותו.

כלים נוספים המשמשים לפתיחת סתימות הם משאבות הידראוליות ומכשירי סילון שמשחררים סתימות בלחץ הידראולי. כפי ששמתם לב, יש מספר כלים שמשמשים לאותו דבר, ומה שחשוב לא פחות מהמכשור זה הידע והניסיון שיש רק לאינסטלטור מקצועי בקריית שמונה – מתי אפשר להשתמש באיזה כלי, ואיזה מכשיר הכי יעיל לכל בעיה.

המכשור המתוחכם ביותר

חשוב לזכור כי אינסטלציה היא מקצוע מסוכן. אינסטלטורים מומלצים ומקצועיים במיוחד כמו בכל מקום חייבים להיות בעלי הכשרה והסמכה מתאימות על מנת להשתמש בבטחה בכל הציוד הזה. בנוסף, חשוב להיות מודעים לסיכונים הפוטנציאליים הקשורים בצנרת, כגון: הצפה, פגיעות כתוצאה מהדף מים והתחשמלות כתוצאה מהתנגשות צנרת מים בצנרת חשמל. לכן המכשירים החשובים ביותר של שרברב מקצועי בקריית שמונה הם הידע והניסיון, עד כדי כך שאפילו קבלן בניין לא מבצע עבודות אינסטלציה בעצמו אלא מעסיק שרברב מקומי מקרית שמונה שיעשה זאת.

מצער שכל כך הרבה אנשים מתייחסים לעבודת אינסטלציה כאל עבודה מובנת מאליה, אבל ללא אינסטלטורים מומלצים בקרית שמונה, החיים שלנו היו הרבה יותר קשים.

הם אחראים על התקנה, תחזוקה ותיקון רבים מהצינורות והמתקנים החיוניים לחיי היום-יום שלנו.  

כלי העבודה של האינסטלטור המקצועי חיוניים לשמירה על תפקוד תקין של בתינו ועסקינו בקרית שמונה, וחשוב להכיר בעבודתם הקשה ובמסירותם של אנשי מקצוע אלו. 

דילוג לתוכן