כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

פחח רכב

בקריית שמונה

כי פחחות רכב זו אומנות – והפחח רכב שלנו אומן ❗ גם הרכב שלכם יחזור להיות חדש – באחריות ❗ ובמחיר מפתיע לטובה ❗ התקשרו עכשיו להצעת מחיר מפתה במיוחד ❗

פחחות לרכב בקריית שמונה – מכניסים את האוטו, שותים קפה ויוצאים עם רכב כמו חדש!

פחחות הרכב זהו המקום בו מתבצעות 2 פעולות שמשלימות זו את זו בעבור רכבים שניזוקו מתאונות ומפגיעות מסוגים שונים:

– תיקון הפח של הרכב.

– צביעתו של הרכב.

אצלנו – פחחות לרכב בקריית שמונה, אנחנו נותנים מענה לפגיעות רכבים קלות וקשות כאחד. אנחנו מבצעים גם את תיקון הפח וגם את צביעתו של הרכב. בפגיעות מעיכה אנחנו נעזרים בכלים ובאמצעים שונים. אחת השיטות "הוותיקות" היא השיטה של מכות פטיש אשר מתבצעות מחלקו הפנימי של הרכב. כמו כן אנחנו בבית העסק שלנו – פחחות לרכב קריית שמונה, נוקטים גם בטכניקות נוספות כגון: חימום הפח על ידי אמצעים שונים – זאת על מנת שהכיפוף יהיה קל יותר (זאת אומרת שעל ידי החימום קל יותר "לעצב" את הפח) ובנוסף, אנחנו גם עושים שימוש במכשיר מכני ייעודי אשר מוצמד לאיזור המכה ומבצע פעולה של משיכה עוצמתית (ומכאן שהפח כמעט חוזר למצבו הטבעי).

 

כל רכב שעובר אצלנו תיקון של שריטה או שפשוף או מעיכה וכו', אנחנו בפחחות לרכב קריית שמונה מבצעים באותו מקום של פגיעה: יישור של הפח, מילוי עם חומר מילוי, ליטוש יסודי וצביעת האיזור (בצביעה שנעשית בתנור).

אז… אם הרכב שלכם "רק קיבל" שפשוף קטן בדלת האחורית, או אם מדובר רק בשריטה קטנה שעל מכסה המנוע, או שזו מעיכה לא גדולה בטמבון האחורי… ובכן, זה בהחלט לא נורא, זה אכן לא סוף העולם (למרות שמדובר במשהו שבהחלט מביא לרובנו חוסר שקט, אי-נחת וגם לא מעט עצבים…). ובכן, במקרים שכאלו אתם מוזמנים אלינו – פחחות לרכב קריית שמונה, אנחנו נסדר את זה ונחזיר לכם את החיוך לפנים!

פתח תפריט

מגוון שירותים של פחח רכב בקריית שמונה

החלפת חלקי פח בקריית שמונה

כמעט תמיד יהיה ניתן לתקן את הנזק ולהחזיר את המצב לקדמותו. אך כמו כן, הרי שכמעט תמיד יהיה ניתן גם להחליף את החלק הפגוע. כמובן שבסופו של דבר מדובר יהיה בשיקול של עלות מול תועלת - והרי אם התיקון כרוך בהרבה שעות עבודה של יישור הפח, של מילוי הפח, ליטושו וצביעתו... הרי שאם יש בנמצא חלק "קומפלט" במחיר זול יותר, כמובן שזו תהיה הדרך העדיפה...

שירות אדיב אצל פחחות רכב בקריית שמונה

אצלנו במוסך פחחות לרכב קריית שמונה אנחנו רואים במתן השירות שלנו כלי עבודה של ממש... כן, יש לנו הרבה כלי עבודה מסוגים שונים, אך אף כלי עבודה אינו יכול להחליף את היחס האישי, את החיוך, את נחת-הרוח ואת הדבר הפשוט כל כך של – "להיות בני אדם". כן, אנחנו תמיד זוכרים את זה!

אומנות בפחחות ברכב בקריית שמונה

לקבל רכב לאחר פגיעה קשה ולהחזירו למצבו הראשוני כפי שהיה ביום בו יצא מהמפעל?... ובכן זה דורש לא מעט ניסיון, הרבה מיומנות וגם נפש של אומן (יש מי שמכנה זאת כך...). ובכן, אנחנו בפחחות לרכב קרית שמונה, מבצעים את כל סוגי תיקוני הפח במגוון שיטות וטכניקות אשר מביאות לתוצאה אחת – הרכב יוצא כמו חדש (כן, לא פחות מזה)!

צבע לפי קוד רק אצל פחח רכב בקריית שמונה

כל רכב יוצא מהמפעל עם קוד צבע רשמי. הקוד רשום על מדבקה שמודבקת על שלדת הרכב באזור של הדלת הקדמית הימנית שליד הנהג. עם זאת, במקרים בהם המדבקה אינה קיימת או שאינה ברורה, הרי שאצלנו (פחחות לרכב קריית שמונה), ישנה תוכנת מחשב מתקדמת ומקצועית שבאמצעותה אנחנו יכולים לאתר את קוד הצבע לכל רכב שנמצא על כבישי ישראל (התוכנה כוללת כל דגם, של כל יצרן, שאי-פעם עלה על הכבישים שבישראל).

תיקון נזקי פגיעות קשות ברכב

ישנם מקרים בהם הפגיעה קשה אך הרכב אינו מוגדר כ"טוטאל לוסט". אין כלל ספק שלמביט מן הצד משימת התיקון (והשיקום יש לומר), נראית לחלוטין בלתי אפשרית (ודאי שלא בפרק הזמן הקצר בו היא מתבצעת...). ואכן, אנחנו – פחחות רכב קריית שמונה, מתמחים במקרים קשים שכאלו. מדובר ללא ספק בעבודת פיסול שכוללת מספר רב של שלבים. עבודת שיקום כזו של פגיעות קשות במיוחד, עשוייה לערוך מספר ימי עבודה (לרבות הזמנת חלפים שונים), כן, כל זה על מנת שהרכב ייצא מאיתנו כמו חדש.

תיקון נזקי פח ושלדה מקצועי בקריית שמונה

אצלנו בבית העסק (פחחות לרכב קריית שמונה), אנשי הצוות המקצועי הם כולם ללא יוצא מן הכלל אנשי פחחות וצבע שעברו הכשרות לכל אורך הקריירה המקצועית שלהם. במסגרת זו, הרי שאנחנו מעבירים את אנשי המקצוע שלנו השתלמויות שונות כפי שאנחנו נדרשים. כמו כן, אנחנו אף שולחים אותם מדי פעם להדרכות בחו''ל (בכל פעם שמגיע אלינו ציוד חדש, מכשירים מתקדמים או חומרי גלם עדכניים).

מגזין פחח רכב בקריית שמונה

הרכב שלכם זקוק לתיקון? האוטו נשרט בחנייה? עשיתם רק רוורס קטן והטמבון נמעך או שהמראה קיבלה לה שפשוף מעצבן?

ובכן, המגזין שלפניכם עשוי לתרום לכם לא מעט ידע מעניין ושימושי אודות עולם פחחות הרכב וצביעת הרכב. במגזין ניתן למצוא כתבות, מאמרים, עצות וטיפים שיצרנו במיוחד עבורכם על מנת שתוכלו לקבל עוד ועוד מידע לגבי תחום זה.

אחזקת הרכב דורשת מאיתנו לא מעט קבלת החלטות (איפה לטפל ברכב, איזה חלק כדאי לנו לקנות וכו' וכו'), אך כאשר אנחנו ניצבים מול סיטואציות קטנות של פגיעות פח מעצבנות, של "דפיקות" קטנות או שריטות מרגיזות שנוצרות עם הזמן, הרי שלעיתים חוסר הידע שלנו ממש הופך אותנו לחסרי נחת ולאובדי עיצות של ממש. 

אם כן, הרי שאותם כללי "עשה" ו"אל תעשה", אשר נמצאים במגזין בכל הקשור לשמירה על צבעו של הרכב (טיפול מונע וטיפול תגובתי), אלו כלים שבהחלט מעניקים ידע משמעותי איתו ניתן לקבל החלטות מושכלות וכלים שימושיים בכל הקשור לשמירה על מצבו החיצוני של הרכב שלנו.

איפה פחח רכב בקריית שמונה נותן שירות?

שנדבר?
דילוג לתוכן