כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

פחח רכב

בקריית שמונה

כי פחחות רכב זו אומנות – והפחח רכב שלנו אומן ❗ גם הרכב שלכם יחזור להיות חדש – באחריות ❗ ובמחיר מפתיע לטובה ❗ התקשרו עכשיו להצעת מחיר מפתה במיוחד ❗

אודות

בקריית שמונה

קוד צבע

אנחנו בפחחות רכב קריית שמונה מחזיקים בתוכנת מחשב מתקדמת ומקצועית (שמתעדכנת בכל שנה) באמצעותה אנחנו יכולים לאתר את קוד הצבע לכל רכב שנמצא על כבישי ישראל (התוכנה כוללת כל דגם, של כל יצרן, שאי-פעם עלה על כבישי הארץ). את קוד הרכב אנחנו מזינים במערכת הממוחשבת הנוספת אשר יודעת ליצור את מיקס צבעי היסוד לאותו גוון ספציפי שנדרש.

ריענון משמעותי

בין אם זהו רכב ישן (שצבעו כבר דהה, התקלף או נשרט) ובין אם זהו רכב חדש בכלל, אך כזה שעמד שעות ארוכות בשמש או בקרבת מליחות ים, הרי שריענון צבע הרכב בהחלט "יעשה את העבודה". כן, כאשר הרכב נצבע כולו באופן אחיד בתנור, על פי קוד הצבע שמיועד לו, מתקבל רכב שנראה בדיוק כפי שנראה היה ביום בו יצא מן המפעל...

ערכות צבע

לכל אלו שכל שריטה מפריעה להם וגם לכל אלו שרוצים לתקן פגיעות קטנות (כל עוד הן קטנות - לפני שזה מחמיר), הרי שניתן להשיג אצלנו ערכות שיש בהן ספריי עם צבע לפי קוד הרכב הספציפי, ביחד עם אביזרים נוספים (ניירות ליטוש וספריי לקה – שמיועד להתזה שלאחר התזת הצבע). את הערכה ניתן לקבל אצלנו ישר במקום (פחחות לרכב בקריית שמונה), או שניתן לקבל זאת במשלוח. כל שנדרש הוא להעביר לנו את קוד הצבע והערכה מוכנה 10 דקות לאחר מכן.

צביעה בתנור

לאחר שמתבצעת אצלנו עבודת הפחחות הרי שזהו הזמן לצביעתם של אותם האזורים שתוקנו ומולאו על ידי חומר המילוי. שלב זה של צביעת הרכב מתבצע בתוך התנור המשוכלל על ידי תרסיס צבע, אשר מותז באופן אחיד על גבי אותם אזורי התיקון. אנחנו בפחחות רכב קריית שמונה דואגים שמעל שכבת הצבע של רכבכם תרוסס גם שכבת לקה שמעניקה הגנה וברק לרכב. לאחר מכן תנור הייבוש מפזר חום אחיד (לייבוש הצבע והלקה), חום אשר מוציא את הרכב במצב "חדש".

שינוי צבע

יש לקוחות שלאחר קבלת הרכב החדש שרכשו במיטב כספם, לא אוהבים את צבע הרכב. זה בהחלט קורה. במצבים כאלו אנחנו יושבים עם הלקוח ומחליטים באמצעות תוכנת מחשב או באמצעות "מניפת" צבעים על הצבע הרצוי (מגוון האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות – כל גוון וכל שילוב בהחלט אפשריים). לאחר שהתקבלה ההחלטה הרי שהרכב יהפוך צבוע "קומפלט" בתוך שעות בודדות בלבד...

שיטות מתקדמות

בפגיעות מעיכה אנחנו בפחחות רכב קריית שמונה נעזרים באמצעים "וותיקים" אך גם בלא מעט שיטות מתקדמות כגון: חימום הפח על ידי אמצעים שונים – זאת על מנת שהכיפוף יהיה קל יותר (והרי על ידי החימום קל יותר "לעצב" את הפח) ובנוסף, אנחנו גם עושים שימוש במכשירים מכניים ייעודיים אשר מוצמדים לאיזורי המכה ומאפשרים פעולה של משיכה עוצמתית (ומכאן שהפח כמעט חוזר למצבו הטבעי).

אודות פחח רכב בקריית שמונה

כל רכב שעובר אצלנו תיקון של שריטה או שפשוף או מעיכה וכו', אנחנו בפחחות לרכב קריית שמונה מבצעים תחילה באותו מקום של פגיעה יישור של הפח באמצעים מכניים שונים ולאחר מכן ממלאים את האיזור בחומר מילוי מיוחד. עם זאת, ישנם גם מקרים בהם הפגיעה היא כל כך משמעותית שהרי אנחנו מסירים את החלק הפגוע ומתקינים חלק זהה חדש. לאחר מכן, גם אם מדובר בתיקון או אם מדובר בהחלפת חלק (או בשילוב של שתי האפשרויות במקרים של פגיעות גדולות ומורכבות), הרי שהרכב מועבר לתהליך המשכי של צביעה בתנור.

לפיכך בכל מצב בו תרצו לחדש את מראה הרכב (אם מדובר במכה שהרכב קיבל), אם אתם לפני מכירתו של הרכב או שבכלל תרצו להחליף את כל הצבע ברכב לצבע אחר שתחשקו בו, הרי שאנחנו בפחחות לרכב קריית שמונה נשמח לעמוד לרשותכם באמצעות הצוות המקצועי והאדיב שלנו (ובאמצעות המכשור החדיש והמשוכלל שלנו).

איטום גרוע = עובש קבוע!

האיטום נועד להפריד בין מים, לחות או רטיבות, מלהגיע ולחלחל אל תוך קירות או גג הבית. איטום באיכות נמוכה יכול בסופו של דבר, להתפוררות המבנה ולצמיחת עובשים רעילים ברחבי הבית ולכן חשוב לקחת את קבלן איטום באריאל שעושה אצלכם בבית את עבודת האיטום המקצועית והאיכותית ביותר במחירים נוחים במיוחד! 

אף אחד לא רוצה לחוות את החוויה הלא כל כך נעימה שלמצוא את תקרת הבית מונחת לה על רצפת חדר המקלחת. את נושא האיטום חשוב לקחת בכובד ראש גם מבחינה בריאותית, העובש הוא פטרייה שנוצרת מרטיבות ולחות וכאשר אנו נושמים אותו למשך זמן, הוא עלולה לייצר בעיות נשימה ואפילו בעיות בריאותיות חמורות. אם נתקלתם בבעיית רטיבות בביתכם אל תתמהמהו – קראו לקבלן איטום באריאל ותנשמו לרווחה! 

בשביל עבודות איטום מקצועיות ואיכותיות, קבלן איטום באריאל מקצועי ואמין, מבצע עבודות איטום כבר שנים ברמה המקצועית ביותר. בין אם אלה עבודות איטום גגות באריאל ובין אם לקירות המבנה, כל בית לגופו יקבל את עבודת האיטום המתאימה לו ביותר במחיר המשתלם ביותר.

בגלל שאיכות עבודת האיטום היא כל כך משמעותית לאיכות הבניה ולאיכות חייכם בכלל, יש מעט מאוד קבלני איטום מקצוענים ואמינים בשוק. אל תפספסו את הטוב ביותר – פנו אלי עוד היום לייעוץ והצעת מחיר! 

אל תהיה אטום! – תדאג שהבית שלך יהיה!

פתח תפריט

ממליצים על פחח רכב בקריית שמונה

דילוג לתוכן