כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מוסך אופנועים

בקריית שמונה

כי אופנועים זה האהבה שלנו – אנחנו ניתן אהבה גם לאופנוע ולקטנוע שלכם – ובמחיר משתלם במיוחד – התקשרו עכשיו להצעת תיקון שתפתיע אתכם ❗

מוסך אופנועים בקריית שמונה – "נותנים גז" (ומגיעים למוסך שהוא גם בית חם)

אצלנו במוסך אופנועים קריית שמונה אנחנו מציעים שירותי תיקונים וטיפולים מתוך מקום של אהבה ותשוקה ל"חבר" הדו גלגלי שלנו… בינינו, הרי לא באמת משנה אם מדובר באופנוע כביש כבד (1000 סמ"ק), באופנוע שטח 2 פעימות, קטנוע מנהלים מסוגנן ואלגנטי, או בכלל ב"טוסטוס" ישן מלפני 30 שנה, הרי שלכולם משותפת אותה תחושה…

כן, תחושת הרכיבה על דו גלגלי עם הרוח שעוטפת אותנו תוך כדי הנסיעה, זו תחושה שגורמת לכל אדם להרגיש חלק אינטגרלי מהטבע. כן כן, אין כמו רכיבה על האופנוע בנופים של אצבע הגליל (באיזורים של קריית שמונה ורמת הגולן…) כשכל הכוח מונח לנו בידיים… זו בהחלט הרגשה בלתי נתפסת של חופש אין סופי.

אז, לכל אלו שרכיבת דו גלגלי היא לגמרי אצלם בדם, הרי שאנחנו מציעים בית. כן, מרכז השירות שלנו (מוסך אופנועים קריית שמונה, זהו לגמרי בית לכל אלו שצריכים מצד אחד לשמור על שגרת טיפולים ותיקונים לדו גלגלי שלהם, אך בו זמנית גם להתחבר לקהילת אופנועים וקטנועים. אצלנו ניתן להירשם לקבוצות שמתארגנות לטיולי אופנועים וכמו כן יש אצלנו אפשרות להצטרף לקבוצות שמחליפות ביניהן מידע שוטף אשר קשור לאחזקת האופנוע או הקטנוע (לרוב אל קבוצות שמתארגנות על פי סוג האופנוע או הקטנוע, למשל: קבוצת הארלי דייוידסון , קבוצת קטנוע T-MAX וכו' וכו').

פתח תפריט

מגוון שירותים של מוסך אופנועים בקריית שמונה

מוסך אופנועים בקריית שמונה - מה עושים אצלנו

אצלנו במוסך אופנועים קריית שמונה אנחנו מבצעים הרבה מאוד סוגי שירות וטיפולים לאופנועים וקטנועים. הכל תחת קורת גג אחת. הנה זה מה שניתן לבצע אצלנו: טיפול גדול לאופנוע, טיפול קטן לאופנוע, טיפול גדול לקטנוע, טיפול קטן לקטנוע, הכנה לטסט, איתור ותיקון תקלות, תיקונים במסגרת האחריות, בדיקת אופנוע לפני קניה, החלפת מצבר, התקנת אזעקה, טיפולים שוטפים, החלפת חלקים, החלפת צמיגים, בדיקות עונתיות ועוד ועוד.

טיפולים שוטפים לאופנועים וקטנועים בקריית שמונה

כל מי שנוהג על אופנוע או קטנוע לא יכול שלא להעריך את היתרונות הרבים של הכלי המטורף הזה. החיסכון המשמעותי בזמנים שאנו זוכים לו בשל הרכיבה המהירה והמבנה הצר, תחושת החופש שמגיעה עם כל רכיבה ומקום חנייה בכל עיר ובכל מקום, אלו הם רק חלק קטן מכלל היתרונות הרבים שיש לאופנוע ולקטנוע להציע לנו. בכדי לשמור על מצבם המכני של הכלים הדו-גלגליים וכדי לשמור על נוחות החיים שלנו כרוכבי אופנועים או קטנועים, הרי שישנם טיפולים שוטפים שאנו חייבים לעשות. אצלנו, מוסך אופנועים קריית שמונה, ניתן לבצע את כל הטיפולים השוטפים של כל יצרני האופנועים והקטנועים.

היסטוריה זה העתיד - רישום טיפולים במוסך אופנועים

אצלנו במוסך אופנועים קריית שמונה, אנחנו מנהלים מעקב צמוד לכל ביקור של האופנוע או הקטנוע אצלנו. כן, לניהול רישומים מסודר שכזה, ישנה חשיבות בכל פעם שנבצע טיפול יזום לאופנוע או הקטנוע שלכם או כאשר תצוץ בעיה כלשהי. רישום מדוייק שכזה מאפשר לנו לדעת מתי להחליף חלקים ואף לתזכר את לקוחותינו מתי עליהם לבצע את הטיפולים השוטפים. ו... ברגע בו תרצו למכור את האופנוע או הקטנוע, הרי שהיסטורית הטיפולים זהו "קלף" חזק אותו ניתן להציג בפני הקונה ובכך ערכו של הדו גלגלי שלנו יעלה (והרי הוכחת רישום מסודר לגבי טיפולים שנעשו בזמן או שימוש בשמן כפי שדורש היצרן, אלו ועוד הם ללא ספק פרטים חשובים שמעידים על כך שהדו גלגלי טופל כראוי).

מוסך אופנועים בקריית שמונה - מקצועיות ללא פשרות

עם הצוות המקצועי שלנו במוסך אופנועים קריית שמונה אתם מקבלים שירות איכותי ביותר. כן בהחלט, והרי כשמדובר באופנוע או בקטנוע הרי שהקפדה על בטיחות היא עניין ראשון בחשיבותו. מתוקף כך ישנה מן הסתם חשיבות אדירה לכך שצוות המכונאים יהיה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר שישנה (כלומר יעבור השתלמויות ויהיה מעודכן בכל החידושים שמתפתחים בעולם האופנועים והקטנועים כל הזמן).

יחס חם ואדיב - רק במוסך אופנועים בקריית שמונה

מטרת העל שלנו במוסך אופנועים קריית שמונה היא שלפני מחירים אטרקטיביים ולפני כל דבר אחר, הרי שאנחנו מעוניינים כי לקוחותינו ירגישו הרגשה של בית בכל פעם מחדש. כן, זה מתחיל בשירות המחוייך של פקידת הקבלה, זה ממשיך בשירות האדיב של יועץ השירות שלנו ולאחר מכן, בכל מגע עם איש מקצוע שלנו אשר תפגשו מן הסתם במהלך הביקור במוסך. כן, הנושא הזה ממש חשוב לנו.

המחירים האטרקטיביים בקריית שמונה והצפון

אנחנו במוסך אופנועים קריית שמונה מאמינים כי לקוחות יחזרו אלינו רק כאשר הם יקבלו יחס אדיב ומחיר הוגן. על כן גם בכל הקשור למחירים, הרי שאנחנו עושים מאמץ עליון להוזיל עד כמה שניתן את עלויות החלקים (ע''י ספקים מהם אנחנו רוכשים במחירי הנחה כנגד כמות מלאים גדולה) ועל ידי כך שאנחנו משתדלים שזמני העבודה יהיו קצרים עד כמה שניתן (זאת על ידי ייעול של מערכות העבודה שלנו. כן, גם זה עניין משמעותי שמוזיל את העלות הכוללת של הביקור במוסך).

מגזין מוסך אופנועים בקריית שמונה

האם אתם מאלה שחיים אופנועים, ישנים אופנועים ונושמים אופנועים בכל דקה ובכל שניה של היום?

ובכן, אם אתם משוגעי אופנועים וכל מה שקשור ל- 2 גלגלים (שטח, כביש או רכיבה משולבת) זה "הקטע" שלכם בחיים, הרי שהמגזין שלפניכם בהחלט עשוי לתת לכם עוד קצת ידע וגם הרבה מאוד טיפים (שימושיים) שקשורים לאחזקת האופנוע האהוב או הקטנוע המדהים שלכם.

 

בהקשר זה, הרי שניתן למצוא במגזין שלפניכם כתבות, מאמרים, עצות והרבה מאוד טיפים שימושיים ביותר, אשר יצרנו במיוחד עבורכם (אנשי האופנועים). זאת, על מנת שתוכלו לקבל עוד ועוד מידע על תחום זה, שרק מי שיש לו אופנוע או קטנוע יכול להבין…

הנה, "תנו גז" אל עבר המגזין שלפניכם – ההנאה מובטחת!

איפה מוסך אופנועים בקריית שמונה נותן שירות?

שנדבר?
דילוג לתוכן