כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

בית קפה

בקריית שמונה

כי אין קפה טעים יותר טרי יותר וריחני יותר בקריית שמונה ואין אווירה נעימה וטובה יותר – לא תרצו לעזוב – באחריות!

בית קפה בקריית שמונה – מדובר בבית (שיש בו קפה!)

אין… אין… אין כמו ניחוחות של קפה על הבוקר…

ומה לגבי הלגימה מכוס הקפה שבבוקר? ובכן זאת כבר בכלל תחושה שקשה לנו להסביר…

כן, הקפה כך מסתבר, הוא כבר מזמן לא רק משקה. מדובר הרי ב: תפיסת חיים של ממש, בסגנון חיים, באמירה (יש שיגידו) ובחלק בלתי נפרד מחיינו.

למעשה הקפה זו אהבה של ממש. אנחנו הרי נמצאים סביבו בכל שעות היום – והוא כבר מזמן הפך לחלק משפת היומיום ומאופן הביטוי שלנו באמצעות ביטויים וסלנגים כמו: "מתי נפגשים לקפה?", "מתי אנחנו יושבים על קפה?" וכו' וכו'…

אך, בנוסף לזאת, טוב לדעת שמעבר לאותה תשוקה שיש לרובנו עבור המשקה הכל-כך מיוחד הזה שנקרא קפה, הרי שלקפה יש גם בהחלט תועלות לא מעטות: הקפה מעורר אותנו, הקפה מאפשר לנו לשמור על ריכוז ואף מאפשר לנו להיות נמרצים הרבה יותר.

אצלנו, בית קפה קריית שמונה, אנחנו בהחלט נותנים לקפה את הכבוד לו הוא ראוי. כן, מתוך האהבה והתשוקה שלנו לקפה איכותי וטוב, הרי שאנחנו דואגים שלקוחותינו יקבלו קפה איכותי אשר מיובא מאיטליה ואשר עובר מיצוי וחליטה במכונה משוכללת שמפיקה אספרסו ברמה גבוהה ביותר (כן, בדיוק כמו שבאיטליה).

כמו כן, הצוות שלנו של קפה קריית שמונה, הוא צוות שעובר הכשרות תקופתיות מטעם יבואן הקפה – הכשרות ששומרות את הבריסטות שלנו מקצועיים ביותר (והרי מה יותר כיף מלקבל כוס קפוצ'ינו שגם נראית טוב וגם מחליקה בגרון בטעם של גן עדן?…).

להתעורר בבוקר, להתארגן אל עבר בואו של עוד יום, להסתכל סביב אל נופיו המרהיבים של הגליל ולהגיע אל בית קפה קריית שמונה… אל תתפשרו על כוס הקפה שלכם ובואו אלינו בכדי לפתוח את הבוקר כמו שצריך – עם אנרגיות לכל היום!

פתח תפריט

מגוון שירותים של בית קפה בקריית שמונה

מקצועיות ללא פשרות בקפה

עם הצוות המקצועי שלנו בבית קפה קריית שמונה, אתם מקבלים שירות איכותי ביותר. והרי כוס הקפה היא כבר מזמן לא עניין שולי של מה בכך... כן, עבור "המשוגעים לדבר" וגם לאלו שלא, הרי תמיד טוב לדעת שיש את בתי הקפה המקצועיים בהם ניתן לקבל כוס קפה שמוגשת באופן מקצועי של ממש. אצלנו כוס הקפה היא ממש כמו באיטליה – אחד לאחד!

תפריט מגוון ו... טעים בבית קפה בקריית שמונה

אצלנו (בית קפה קריית שמונה) יש תפריט מגוון ביותר לכל משקאות האספרסו אשר קיימים (ואף כאלו שהם יחודיים רק לנו). אצלנו ניתן למצוא: אספרסו קצר/ארוך, אספרסו כפול/כפול ארוך, דופיו, רסטרטו, מקיאטו, אמריקנו, קפה הפוך, שוקו, קפוצ'ינו, מגוון חליטות תה, קפה קר, אמריקנו קר, שוקו קר, גרניטה ו... קפוצ'ון וקפוצ'וניטו (משקאות האספרסו היחודיים שלנו...).

איכות ללא פשרות רק בבית קפה בקריית שמונה

אנחנו - בית קפה קרית שמונה, דואגים לכם לכוס קפה שתהיה חוויה. כן בהחלט. זה מתחיל בפולי הקפה 100% ערביקה אשר מיובאים לאחר קלייתם מאיטליה, אשר לאחר מכן מתבצעת בהם חליטה במכונת האספרסו שלנו - בעלת ראש מקצועי (למיצוי איכותי ואחיד של חליטת הקפה - ללא קפה "שרוף" ובזליגה בעלת מרקם שמנוני ומלא) ו... זה ממשיך בידם האמונה והמקצועית של הבריסטות שלנו (אלו שמכינים לכם את הקפה).

ניקיון וסדר - בקפה בקריית שמונה

אצלנו בבית קפה קרית שמונה, ניתן לומר כי אופן ביצוע העבודה חשוב לנו. חשוב ביותר אפילו. כלומר, אלמנטים של ניקיון המקום (מניקיונו של המקום כולו ועד לניקיון של הפרט הכי קטן), זהו עניין שאנו שמים אליו תשומת לב מלאה. כמו כן, הרי שגם שמירה על הסדר במקום, יש לה משמעות רבה עבורנו (כן בהחלט, כל דבר חייב להיות במקומו). בשורה התחתונה - כשסביבת העבודה נקיה ומסודרת, ניתן לעבוד בצורה הטובה ביותר.

בית קפה באווירה מיוחדת

אצלנו בבית קפה קריית שמונה ניתן למצוא אווירה ייחודית ביותר. המקום טובל בנוף גלילי יפיפה ויש בו אווירה חמימה ועוטפת. כמו כן, אנחנו בהחלט מאפשרים עבודה אצלנו בזמן לגימה מכוס קפוצ'ינו ובזמן אכילה של עוגת שוקולד עם כדור גלידה... כן, ישיבה עם מחשב נייד אצלנו זה בהחלט דבר שאנחנו מעודדים (העיקר שתרגישו בבית, או במשרד...).

מפגש עם חברים - רק בקפה בקריית שמונה

אצלנו, בית קפה קריית שמונה, אנחנו גם מעודדים ישיבה בקבוצות וגם ישיבה של "פרלמנטים" שיושבים אצלנו לשיחות על דיוני היום במשך שעות ארוכות. כן, הרי מי מאיתנו לא אוהב להיפגש עם חברים ולדבר שעות ארוכות על פוליטיקה ושאר העניינים העכשוויים?... ובכן, האווירה אצלנו בבית קפה קרית שמונה תתאים בדיוק גם לעניין זה. זהו אופיו של המקום - אפשר בהחלט לקחת את הזמן אצלנו. כמו כן, יש אצלנו תמיד מוזיקה. הרבה מוזיקה (כולל הופעות חיות בסופי שבוע). והרי מה יותר כיף ממוזיקה טובה עם קפה טוב לצד הקינוח?

מגזין בית הקפה בקריית שמונה

מתעניינים בקפה? האם פולי הקפה, אופן הקלייה שלהם, עובי הטחינה שלהם, ויחס התכולה של זני הקפה השונים בתוך תערובות הקפה, זה משהו שמעניין אותכם ומעורר בכם תשוקה?

ובכן, אתם לא לבד! עולם הקפה מעורר ברבים מאיתנו תחושות קסומות של כיף והתרגשות עצומה!

המגזין שלפניכם עשוי לתרום לכם הרבה מאוד ידע מרתק (וגם שימושי ביותר) אודות עולמות הקפה העשירים והמגוונים לרבות: מכונות קפה, סוגי הקפה שמכינים בעבורנו הבריסטות שבבתי הקפה ואף לא מעט אינפורמציה מעניינת אודות מקומות גידול הקפה שבעולם (וגם המאפיינים השונים של זני הקפה – רובוסטה וערביקה).

בהקשר זה, הרי שניתן למצוא במגזין כתבות, מאמרים, עצות וטיפים שיצרנו במיוחד עבורכם על מנת שניתן יהיה לקבל עוד ועוד מידע על תחום הקפה, הטעמים, הניחוחות וכוס האספרסו הספציפית שמועדפת עליכם…

הנה, הכנסו למגזין שלפניכם.

תיהנו!

איפה בית קפה בקריית שמונה נותן שירות?

שנדבר?
דילוג לתוכן