כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מחסן עצים

בקריית שמונה

מחסן עצים בקריית שמונה – המקום לבניית חלומות מעץ

וואו! מחסן עצים… אותו מקום נפלא עם ריחות עץ משכרים ונהדרים, אותו מקום שבו שוכנים להם מגוון סוגים ושלל מינים של עצים בעיבודים שונים (לתעשייה, לבניין, לנגריות, לשימושי הצרכן הפרטי ועד ועוד). עץ הוא בהחלט חומר גלם שרובנו אוהבים. ואיך לא? הרי מדובר בחומר גלם שהוא תולדה של משאב-טבע טבעי כל כך, חי כל כך, צומח כל כך… העצים הם חלק מנוף חיינו (גם בצורתם הצמחית והטבעית וגם בצורתם המעובדת לאחר שפסקו להיות חלק מאותו עץ צומח).

מחסן עצים קריית שמונה עובד שנים ארוכות עם העצים האיכותיים ביותר שניתן להשיג בארץ, וכן… בהחלט שניתן להשיג מוצרי עץ איכותיים בישראל (אלו על פי רוב עצים שמגיעים ממקומות רבים שבעולם כאשר לכל סוג עץ יש את מאפיניו השונים כגון: רמת הקושי שלו, הצבע, המרקם, אופן העמידות, ושלל תכונות אשר מהוות הבדל עצום שבין סוגי העצים השונים (ומכאן שגם לגבי אופן התאמתם לשימושים השונים כאמור). אצלנו במחסן עצים קריית שמונה ישנו צוות מקצועי שישמח תמיד להעניק עיצה לכל עץ…

כן, לא משנה אם אתם אנשי מקצוע (קבלני בניין, אנשי גגות, נגרים, תפסנים) או בכלל חובבי עץ שאוהבים לעבוד עם עץ לטובת יצירות של מוצרים שונים, הרי שעבור כולם יש לנו מה להציע. כן, אצלנו ניתן למצוא כל מוצר עץ שאתם מחפשים וזאת, במחירים משתלמים ובאיכות בלתי מתפשרת.

פתח תפריט

מגוון שירותים של מחסן עצים בקריית שמונה

מגוון עצים עצום... במחסן עצים בקריית שמונה

אצלנו במחסן עצים בקריית שמונה תוכלו למצוא מגוון נרחב ביותר של עצים (מכל הסוגים, מכל המינים ומכל צורות העיבוד השונות). במגוון נרחב שכזה, הרי שכל אחד יכול למצוא את מבוקשו (בין אם מדובר בבעל מקצוע ובין אם מדובר בחובב עץ). כמו כן, בכל הקשור לצרכים השונים של כל לקוח אנחנו בהחלט מאפשרים גם חיתוכים על פי מידה וזאת על מנת להקל על לקוחותינו בהתאמה מקסימאלית עד כמה שניתן.

מקצוענים במחסן עצים בקריית שמונה

אנחנו מעסיקים את העובדים המקצועניים שלנו שמכירים את תחום העץ כמו את כף ידם. הם יודעים להעניק ייעוץ איכותי במיוחד בכל ביקור שבמחסן עצים קריית שמונה. אנחנו דוגלים במתן ייעוץ יסודי בטרם רכישה – על כן אפשר להרגיש חופשיים "לנדנד" ליועצי העץ שאצלנו כמה שרק רוצים. אנחנו ממש לא רואים בזה "נדנוד", להיפך...

זמני אספקה מהירים ביותר רק במחסן עצים בקריית שמונה

אנו דואגים שהסחורה שלנו תגיע אליכם כמה שיותר מהר בשביל שתוכלו להמשיך בעבודה שלכם ללא כל עיכוב. בכל הקשור לאספקת מוצרים בשטח, הרי שמחסן עצים בקריית שמונה זהו בית-עסק שחרט על דגלו זמני אספקה מהירים ביותר עבור לקוחותיו. כן, תמיד. אנחנו עושים הכל בכדי שהסחורה תגיע ליעדה מהר (אך בו זמנית גם בבטחה מקסימאלית).

שירותי ייעוץ במחסן עצים קריית שמונה

אנשי הצוות שלנו מייעצים באופן מקצועי ואיכותי ומתאימים את המוצרים הרלוונטיים ביותר שיאפשרו לכל אחד להגיע אל מבוקשו. התאמה מירבית תמיד מתחילה בייעוץ יסודי (והרי שללא ייעוץ אפשר לרכוש סוג עץ שאינו מתאים לשימוש הרלוונטי ובהחלט שחבל יהיה על בזבוז של משאבי זמן וכסף). אנחנו נמצאים בחנות בשביל לעזור. פנו אלינו לייעוץ מקצועי ותקבלו את כל הכלים שאתם צריכים!

עצים בחיתוך אישי במחסן עצים בקריית שמונה

חצי מטר על חצי מטר? 20 ס''מ על 48 ס''מ? מה המידה בשבילך? כן, אנחנו מבינים שלכל לקוח ישנו צורך בשימוש שונה ועל כן שגם גודל פלטת העץ, או גודל הקרש או גודלו של גזע העץ אלו גדלים שמשתנים בין לקוח ללקוח. אז למה לא לאפשר חיתוך על פי מידה?... אנחנו במחסן עצים קריית שמונה בהחלט מעודדים זאת! אצלנו אתם מקבלים את התוצאה האיכותית ביותר, במחירים אטרקטיביים במיוחד!

תשומת לב המשכית

אצלנו במחסן עצים קריית שמונה קיימת בעבורכם תשומת לב מיוחדת במיוחד! אנו עושים את כל אשר ניתן בכדי שלקוחותינו יצאו מרוצים ועל כן, אנחנו מאמינים כי עבודתנו איננה נגמרת עם צאתכם מהמקום. אנחנו תמיד נשארים זמינים עבור לקוחותינו (גם לאחר הקניה) וזאת בכדי לוודא את איכות השימוש במוצרים שנרכשו ואף להמשיך בנתינת ייעוץ המשכי (שלעיתים יש בו צורך).

מגזין מחסן עצים בקריית שמונה

מגזין העצים שלנו מכיל בתוכו מידע רב אודות סוגי עצים, סוגי עיבוד של עצים, התאמת סוג העץ לשימושים ספציפיים ועוד ועוד. לכל אלו שבינינו שניתן לכנותם "משוגעים לדבר" ולכל אלו שריח של עץ מנוסר, לגמרי גורם להם לשיכרון חושים של ממש, הרי שהמגזין שכאן, ודאי יתרום להם רבות (והרי יש במגזין זה מגוון טיפים, מגוון עיצות ואף לא מעט הדרכות שונות שישלימו את התמונה הכללית לגבי עולמות העץ – עבור אותם אלו שאוהבים כל כך את העיסוק המאתגר והמהנה שקיים בהתעסקות עם עץ…).

זאת ועוד, הרי שבמגזין ניתן אף למצוא הדרכה שימושית אודות אחזקת מבנים מעץ. בכל הקשור לכך הרי שבנייה בעץ לטובת מגורי קבע, צימרים של נופש או עבור מחסנים שונים, הפכה פופולארית ביותר בשנים האחרונות. בכל הקשור לעניין זה הרי שבמגזין ישנו חומר אשר עוסק ב: אחזקה מונעת, תחזוקה לאחר פגיעה, הימנעות מסכנות הצתה ושריפה וטיפוח העץ לטובת מראה עיצובי שמחזיק שנים רבות (כן, מבני העץ זהו עולם בפני עצמו – ישנם הרבה כללי "עשה" ו"אל תעשה" בכל הקשור לכך).

אז, אם אתם אוהבי עץ מושבעים או שהינכם רק כאלו שרוצים לרכוש עוד קצת ידע כללי אודות המוצר הקרוי בפשטות "עץ", עשו לעצמכם טובה ועברו אל עמוד המגזין שלנו אשר מציע מגוון רחב של מאמרים, כתבות, מדריכים ו…עצות בכל הקשור לעץ.

איפה מחסן עצים בקריית שמונה נותן שירות?

שנדבר?
דילוג לתוכן