כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מעבדת טלפונים

בקריית שמונה

מעבדת הטלפונים הסלולריים הטובה והמהירה בקריית שמונה ✔ תיקון כל סוגי הטלפונים מכל היצרנים ✔ אחריות לכל תיקון ✔ מחירים מעולים ✔ מכירת קניית והחלפת טלפונים סלולריים ✔ התקשרו עכשיו להצעת מחיר נהדרת ✔

מעבדת סלולר בקריית שמונה

טלפונים סלולריים נשברים היום לא מעט… 

תקלות ונזקים בנייד מצריכים תיקון לא פשוט שיכול גם לעלות הרבה מאוד כסף. 

בלא מעט מקרים הרי כשאנו פונים למעבדות חובבניות או לחנויות סלולרי "מומחיות", הזול עולה ביוקר – התיקון יכול להגיע עד לאלפי שקלים בסופו של דבר (ולגרום לנזק מיותר למכשיר הסלולרי שלכם).

אנחנו, "מעבדת סלולר בקריית שמונה" מתחייבים להעניק ללקוחותינו שירות מקצועי ואמין בכדי לתקן את מכשירי הסלולאר במהירות, ביעילות ובמחירים אטרקטיביים. איתנו תוכלו להיות בטוחים שהסלולארי נמצא בידיים הטובות ביותר.

השירותים שאנו מציעים אצלנו (מעבדת סלולר בקריית שמונה), מתייחסים לכל סוגי מכשירי הסלולאר שיש כיום לרבות מכשירים מתקדמים נוספים כדוגמת הטאבלטים, השעונים החכמים  וכו' וכו'. בשל ההבנה שלנו בתיקון טלפונים, שנות הניסיון הרבות בתחום ואיכות הטכנאים שלנו במעבדה, אנחנו נותנים את השירות המהיר ביותר והמשתלם ביותר באזור. אנחנו לא ניתן לכם להיות הרבה זמן ללא הטלפון הסלולארי ונדאג להחזיר אותו לתפקוד בזמן המהיר ביותר שניתן.

 

כמו כן, בכל הקשור לניסיון בתחום הסלולאר, הרי שאנחנו עתירי ניסיון שכזה (כבר מעל 40 שנה בתחום). כאנשי מקצוע מנוסים שכבר ראו הכל בתחום זה של הטלפונים הסלולאריים בישראל, הרי שאנחנו מעסיקים אך ורק טכנאים מוסמכים בעלי ניסיון שכבר עברו קילומטראז' בתחום. לעניין זה של ניסיון ישנה משמעות רבה בכל הקשור לזמן העבודה על המכשירים (והרי אנחנו רוצים כמובן שהלקוחות לא יתעכבו בהמתנה מיותרת לתיקוני מכשירים).




סלולארי יש לו "יכולת" להיפגע בהרבה סיטואציות במהלך חיי היומיום שלנו. לדוגמא, בכל הקשור לסלולארי שנרטב הרי שבמקרים נפוצים שכאלו אנחנו נדאג לייבש אותו בצורה כזו שתהליך הייבוש לא יפגע במכשיר הסלולרי שלכם ויגרור עלויות נוספות. בהרבה מקרים, טכנאי הסלולר שלנו, נתקלים במצבים כאלה שבהם הדבר הכי נכון לעשות הוא לפרק את הטלפון הנייד כך שניתן יהיה לספוג את הרטיבות כראוי. לנו ב"מעבדת טלפונים קריית שמונה" יש את כל הציוד והיכולות המקצועיות בכדי להבטיח שהרטיבות אינה תגרום לנזק והמכשיר יחזור לתפקוד מלא. כן בהחלט, במקרה בו המכשיר הסלולרי שלכם נרטב או נפל למקור מים (לא משנה מאיזה סוג), תגיעו אלינו כמה שיותר מהר! אנחנו, מעבדת טלפונים קריית שמונה זמינים ברוב שעות היום בכדי לתת לכם את הטיפול המהיר והאיכותי ביותר –  כדי שתוכלו להימנע מרכישת טלפון חדש.

פתח תפריט

מגוון שירותים של מעבדת טלפונים בקריית שמונה

זמינים לכם במעבדת טלפונים בקריית שמונה

מעבדת תיקוני הסלולר שלנו מעניקה שירותים של תמיכה טכנית 24/7. כדי שנוכל לעזור לכם להתמודד עם כל תקלה בסלולר במהירות וביעילות בכל שעות היום ובכך למנוע נסיעה לא נחוצה למעבדת התיקונים ואיתה גם הוצאת כספים מיותרת, הרי שתוכלו להתקשר ולהתייעץ איתנו במקרים בהם נראה לכם שיש תקלה עם הטלפון הנייד ובעזרת שיחת טלפון קצרה תוכלו להבין אם אתם נדרשים להגיע עם המכשיר הנייד ל"מעבדת סלולרי בקריית שמונה".

מעבדת טלפונים וניידים בקריית שמונה - השירותים שלנו

אצלנו ב-"מעבדת סלולרי קריית שמונה" אנחנו מעניקים מגוון רב ביותר של שירותי תיקון לסמארטפונים: החלפה או תיקון צג בטלפון, תיקון או החלפת גב הטלפון, תיקון או החלפת שקע טעינה בנייד, החלפת סוללה לטלפון, החלפת עדשת מצלמה בסמארטפון, גיבוי נתונים לטלפון נייד, שחזור נתונים לטלפון נייד, חילוץ נתונים ממכשירים, החלפת כפתור בית באייפון, החלפת מצלמה ראשית בנייד, החלפת מצלמה אחורית בנייד, החלפת עדשות למצלמה בנייד, החלפת חיישן שמע לטלפון סלולרי ועוד ועוד.

הטלפון רגוע בקריית שמונה

הטכנאים אצלנו במעבדת הסלולרי שבקריית שמונה, הם האיכותיים והמקצועיים ביותר בשוק. אנחנו ניתן לכם את השירות המהיר והיעיל ביותר ובכך "נשחרר" אתכם ממעבדת התיקונים שלנו תוך חצי שעה עם המכשיר הנייד שלכם כמו חדש בלי עיכובים מיותרים. כמובן שבמקרים בהם הנזק לטלפון שלכם דורש טיפול ארוך יותר, נדע למצוא לכם פתרונות זמניים וננסה בכל צורה להקל עליכם (והרי לא קל להיות ללא הנייד המוכר והנוח שלנו).

ייבוש ותיקון טלפונים וניידים מנזקי מים בקריית שמונה

נפל לכם הסלולרי לאסלה? כוס מים נשפכה בטעות על הטלפון שלכם? קפצתם לבריכה עם הסלולרי בכיס? אנשים חושבים שהשרייה של הסלולרי בכלי עם אורז לא מבושל, זו פעולה שמספיקה בשביל להציל את הסלולרי שלהם מאותה הרטיבות ומהנזקים הרבים שהיא עלולה להביא איתה למכשיר הסלולרי. אנחנו במעבדת טלפונים קריית שמונה ממליצים בכל סיטואציה שכזו להכניס מיידית את המכשיר למעבדה תקנית ומורשת (הטיפול הביתי אינו מספיק).

טלפונים סלולריים משומשים במחיר מדהים בקריית שמונה

התחדשתם בסלולרי חדש? אנחנו נקנה מכם את הישן. וגם אם אתם מעדיפים לשמור אותו אצלכם, אל תזרקו את הסלולרי הישן לפח הרגיל. הסלולאריים החדשים מכילים בתוכם חומרים רעילים לסביבה ועלולים להפריש את החומרים האלה כשתזרקו אותם לפח. יש פחים מיוחדים אליהם ניתן לזרוק את הטלפונים או שתביאו לנו למעבדת התיקונים ונזרוק לכם אותו (אבל הרי שזו הזדמנות לעשות עליו כסף, לא?...).

טרייד אין - החלפת טלפונים וניידים בקריית שמונה

רוצים מכשיר סלולרי חדש? קניתם לא מזמן מכשיר סלולאר או שקיבלתם מכשיר כזה אך אתם רוצים מכשיר חדש אחר? ובכן אין בעיה. כנסו אלינו עם המכשיר שברשותכם ובמרבית המקרים אנחנו נאפשר לכם עסקת טרייד אין, לפיה מוסרים את הסלולרי הישן ויוצאים מהחנות שלנו (מעבדת סללורי בקריית שמונה) עם סלולארי חדש מהניילונים. השווי של המכשיר הישן יקוזז מהמחיר של המכשיר הסלולארי החדש.

מגזין מעבדת טלפונים בקריית שמונה

מי מאיתנו יכול היום להעביר יום בודד בלי הסלולרי שלו?…

והרי המכשיר הזה הפך להיות ממש כמו איבר בגופנו…

ובכן בעבור רובנו אשר משתמשים כל היום בסלולרי שלנו, הרי שהמגזין עשוי לתרום לא מעט ידע מעניין אודות עולם הסלולר שרץ לו בקצב התפתחות מסחרר. 

במגזין זה תמצאו מאמרים וכתבות אודות טלפונים סלולריים בעבר, בהווה ואף כאלו שאנחנו נפגוש בעתיד הקרוב (בעוד מספר שנים). 

תיהנו!

איפה מעבדת טלפונים בקריית שמונה נותן שירות?

שנדבר?
דילוג לתוכן