newlogo-removebg-preview

מגזין הקול בקריית שמונה

כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של מאמרים וכתבות, עמודי עצות ומדריכים על בירת הצפון קריית שמונה! 

יצרנו לכם את המגזין על קריית שמונה כדי שתוכלו להנות מידע נרחב בנושאים שונים ומגוונים על העיר הצפונית של ישראל! תוכלו להכיר את הסודות המתחבאים בתוך העיר ובאזור, תכירו את בעלי מקצוע המיוחדים במינם והמקומות היפים שהעיר מביאה איתה.

קריית שמונה, שהוקמה עם הקמת המדינה, ממשיכה להתפתח כל הזמן. העיר מתחדשת ומביאה איתה שינויים ודברים חדשים צצים בה בכל רגע. כאן תוכלו להחשף לכל אותם חידושים ולעקוב אחרי ההתפתחויות השונות של קריית שמונה שהופכת לאיטה מעיר מעברות צפונית שהוקמה בעיקר למען שמירה על גבולות המדינה עד לעיר המסגסגת שקריית שמונה היום.

אנשי קריית שמונה כל כך מגוונים והמפגש בין האנשים השונים לא משאיר מקום לנורמטיביות. בגלל זה העיר כל הזמן מתחדשת, אנשי קריית שמונה לא מפסיקים ליצור ולשאוף קדימה וקריית שמונה מציעה יותר ויותר תרבות, חינוך, אטרקציות וחוויות בלתי נשכחות לכל אחד שמגיע לבקר בה.

אזור אצבע הגליל היפיפה עוטף את קריית שמונה בצבעים של ירוק, כחול וחום ונותן לעיר אווירה אירופאית של טבע מרהיב יחד עם עיר שמבצבצת כל פעם קצת יותר מתוך ההרים. קריית שמונה מהווה עיר מרכזית שנותנת שירותים לכלל הישובים בסביבה ולכן מביאה איתה גם משקל חשיבות רב.

אנו מזמינים אתכם להמשיך ולהעמיק בקריית שמונה ובתחומיה השונים, לגלות עליה דברים שלא ידעתם ולכו תדעו, אולי גם תתאהבו!

קריאה נעימה!

תחבורה עירונית בקריית שמונה

תחבורה עירונית בקריית שמונה קריית שמונה הופכת להיות אחת הערים המפותחות בישראל. אפשר ממש לראות את השיפור שלה מביקור לביקור. התשתיות העירוניות ממשיכות להשתדרג, הכבישים

קרא עוד »
מדריך טיולים קריית שמונה והצפון

חיים ונהנים בקריית שמונה

חיים ונהנים בקריית שמונה קריית שמונה היא אחת הערים המתפתחות ביותר בישראל. בזכות המיקום הגיאוגרפי שלה, קריית שמונה הופכת להיות יותר ויותר מבוקשת. את נופי

קרא עוד »
דילוג לתוכן