newlogo-removebg-preview

ההבדלים בין משכנתא במרכז למשכנתא בקריית שמונה

כמובן שהמגורים בקריית שמונה שונים מאוד מהמגורים במרכז. אזור הגליל מביא איתו שקט, נופים מרשימים ואווירה נינוחה. הקמת מרכזי תעסוקה ותעשייה רבים באזור הגליל, מאפשרים לגשר על הפער בין הצעות העבודה השונות בין המרכז לבין משרות דומות בקרית שמונה. המצב עדיין לא מושלם אבל בהחלט מרגישים שאנחנו בדרך לשם.

אז אתם מעוניינים בקניית דירה בקרית שמונה. קודם כל, מרגש! דירות בקריית שמונה רק עולות בערכן עם השנים האחרונות. האזור ממשיך להתפתח בתחומים רבים ונראה כי הנכס הזה הולך לשרת אתכם היטב בין אם למגורים ולבניית התא המשפחתי שלכם ובין אם להשקעה עתידית. אבל האם יש בכלל הבדלים בין מחירים המשכנתאות בקריית שמונה לעומת המרכז? ומה אתם צריכים לדעת בכל עניין ההוצאות על הדירה החדשה בקרית שמונה?

משכנתא בקריית שמונה

משכנתא היא הלוואה החשובה שתיקחו בחייכם כנראה. היא נמשכת למשך עשרות שנים ונותנת לכם את האפשרות לבנות בית בישראל, מה שבלי משכנתא, כנראה היה בלתי אפשרי. הדירות באזור קריית שמונה והגליל, מן הסתם עולות פחות מאשר הדירות במרכז גוש דן ולכן גם המשכנתאות יהיו בהתאם.

יחד עם זאת, יועצי משכנתאות כבר מכירים בכך שעליית מחירי הדירות הגיע לכל מקום בארץ. משרדי תיווך שונים היו הראשונים לשים על כך את האצבע והיום אנחנו יכולים לראות שהרבה שכונות וישובים מציעים דירות למכירה במחירים שמתקרבים למחירים במרכז. אבל אין צורך לדאוג יותר מדי, המחירים בקריית שמונה בשנים הקרובות, יישארו נמוכים יותר ממחירים של דירות בכיכר הבימה בתל אביב.

הלוואות בקרית שמונה

מכירים את האזור

כשאתם לוקחים משכנתא בקריית שמונה, חשוב שתעשו זאת דרך יועץ משכנתאות מקריית שמונה או מהאזור. חשוב שיועץ המשכנתאות שלכם יכיר את האזור ואת התנאים. המושבים והקיבוצים בסביבה למשל עובדים בצורה שונה מערי המרכז ולכן יועץ משכנתאות מקומי, יאפשר לכם באמת לקבל את המשכנתא המתאימה ביותר עבורכם.

כמו שאת סוכן הביטוח המקצועי שלכם אתם לוקחים מהאזור וכמו שהנהלת החשבונות שלכם גם היא מהסביבה, כך גם יועץ המשכנתא שלכם צריך להכיר את קריית שמונה, את החוקים והפיתוחים בסביבה ואת ההבדלים בין השכונות השונות. 

ההלוואה הגדולה בחיים

כמו שכבר ציינו, המשכנתא היא אחת ההלוואות הכי גדולות שתיאלצו לקחת במהלך החיים שלכם. אנו ממליצים לכם לעשות סקר שוק משמעותי בין הבנקים השונים, להתייעץ עם יועץ משכנתאות אמין ומקצועי שמכיר את אזור קריית שמונה ויודע לתת לכם ייעוץ איכותי ואמין במיוחד לקראת ההחלטה הכל כך חשובה הזו.

בדקו מול הנהלת החשבונות שלכם או מול רואה חשבון, מה היכולות שלכם לקראת ההתחייבות למשכנתא. יכול להיות שהוא יוכל לעזור לכם לבצע שינויים בהתנהלות הכלכלית שלכם וכך תוכלו להקל על עצמכם בשנים הקרובות. 

לא לשכוח!

מחירי הדירות בקריית שמונה, נמוכות יותר מהמרכז ולכן גם המשכנתא שאתם צריכים לקחת בדרך כלל תהיה נמוכה יותר מאשר זו שהייתם לוקחים ברמת גן. לכן, אתם יכולים להשקיע בעוד דברים בבית שלכם שכנראה לא הייתם יכולים במקום אחר. מומלץ שתכניסו לשיקולי המשכנתא שלכם גם הוצאות על שיפוצים שונים שאתם רוצים לעשות בבית החדש שלכם, עבודות גינון שונות שיכינו עבורכם את החצר שצופה אל החרמון ובעצם כל שירות נוסף, קטן ככל שנראה לכם.

ההוצאות על שירותי ההובלה אולי נראה חסר משמעות אבל יחד עם שירותי ניקיון, שיפוצים, שירותי עיצוב פנים, התקנת שערים חשמליים וכל עבודה אחרת שאתם מעוניינים לבצע בביתכם חדש, אפשר לראות שמדובר כבר בהוצאה משמעותית וכאשר כל אלו נכנסים לחישוב המשכנתא, אתם יכולים להתחיל את החיים החדשים שלכם עם הרבה אוויר לנשימה.

לקראת סיום

אחרי כל אלה, לקחתם משכנתא בקריית שמונה וניצלתם את פערי המחיר עם המרכז בכל הדברים החשובים לקראת המעבר המיוחל. עכשיו כל מה שנשאר לכם זה להיפגש עם סוכן ביטוח מקצועי ואמין ולקבל הצעת מחיר לביטוח הדירה ותכולתה. החודשים הראשונים בדירה הם הכי קריטיים ולכן כמו שאתם מבקשים מכל בעל מקצוע שעושה אצלכם עבודה, גם אחריות, סוכן הביטוח בעצם מייצרת אחריות נוספת עבורכם.

זהו, כל מה שנשאר לכם זה להנות מהבית החדש שלכם בנוף הגלילי! 

עוד מידע מעניין בנושאי : 

בעלי מקצוע בקריית שמונה

אינסטלטור מומלץ בקריית שמונה

 משרד עורכי דין מומלץ בקריית שמונה

דילוג לתוכן