כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

גן ילדים

בקריית שמונה

גן ילדים ומשפחתון – גם המקדם ביותר לילדכם וגם המפנק ביותר לילדכם כי אנחנו באמת אוהבים את הילדים – התקשרו עכשיו לקבל פרטים❗ – כי אין גן ילדים טוב מזה בקריית שמונה

גן ילדים בקרית שמונה - תנו לילד ולילדה שלכם את הטוב ביותר!

גן ילדים בקרית שמונה עוטף את הילד שלכם באהבה. מתוך שנות ניסיון ארוכות בכל עולמות החינוך, אצלנו בגן ילדים בקרית שמונה, תמצאו את המקום הנכון ביותר עבור הילד או הילדה שלכם. בגן שלנו קיימת אמונה כי כל ילד וילדה הם מיוחדים וייחודיים. כל אחד בעל מהם מזג שונה, אהבות שונות וכישרונות שונים. אצלנו בגן ילדים בקרית שמונה כל ילד וילדה מוצאים מענה איכותי ואוהב לכל הצרכים שלהם. הם מוצאים מקום בטוח ומאפשר, להכיר ולהשחיז את היכולות שלהם והם מוצאים מקום נעים ללמוד בו, להתפתח ולעשות המון כיף חיים.

גן ילדים בקריית שמונה הוא לא רק מסגרת יומיומית שנותנת לילד שלכם להתבטא ולהנות בזמן שאתם עסוקים בעבודה, גן ילדים בקרית שמונה מעניק לילד ולילדה שלכם מגוון רחב של איכויות חשובות שעוזרות להם להתפתח בצורה הטובה, הבטוחה והנעימה ביותר בכל יום מחדש.

גן ילדים בקרית שמונה מעניק לילדכם את המקום האוהב והנעים ללמוד ולהתפתח בו, לגדול ולצחוק, לשמוח ולהכיר חברים חדשים. אתם מנגד, יכולים להיות בטוחים שהמטפלות בגן שלנו מקצועיות ומיומנות במיוחד וכי הגן שלנו מאמין בערכים של חינוך איכותי ואוהב, הסתכלות אישית על כל ילד ולמידה והתפתחות משותפת של הקבוצה ושל היחיד בתוכה. 

אנחנו מאמינות ומאמינים כי כל ילד יכול למצוא את הייחוד שלו בתוך קבוצת השווים אצלנו בגן ילדים בקריית שמונה והגן שלנו מהווה מקום בריא ומאפשר שנותן לכל ילד וילדה את היכולת להתפתח ולהתבגר בנוחות כאשר הם מוקפים באהבה. גן ילדים בקרית שמונה מעניק לילדכם את המקום האוהב והנעים ללמוד ולהתפתח בו, לגדול ולצחוק, לשמוח ולהכיר חברים חדשים. אתם מנגד, יכולים להיות בטוחים שהמטפלות בגן שלנו מקצועיות ומיומנות במיוחד וכי הגן שלנו מאמין בערכים של חינוך איכותי ואוהב, הסתכלות אישית על כל ילד ולמידה והתפתחות משותפת של הקבוצה ושל היחיד בתוכה. 

פתח תפריט

מגוון שירותים של גן ילדים בקריית שמונה

פעילויות מגוונות בגן ילדים בקרית שמונה

בגן ילדים בקרית שמונה ילדיכם חווים פעילויות שונות ומגוונות בכל ימות השנה. מטיולים בטבע ולמידה על החיות השונות באזורנו, דרך חוגים שמשלבים תנועה ומוזיקה ועד לפעילויות יצירה מגוונות שמפתחות את יכולותיהם המוטוריות ואת החשיבה היצירתית של ילדיכם. גן ילדים בקרית שמונה מעניק לילדיכם פעילויות רבות שמלמדות אותו מיומנויות חשובות לחיים ומאפשרות לו לגדול בצורה הטובה ביותר בסביבה בטוחה ותומכת בכל יום מחדש.

מלווים את לוח השנה בגן ילדים בקריית שמונה

בגן ילדים בקרית שמונה ילדיכם נהנים מפעילויות שונות שמלוות את לוח השנה וצועדות לצידו. התייחסות לעונות השנה ומה שכל עונה מביאה עמה, נגיעה משמעותית ומהנה בחגים ובמועדים, שמכירות לילדיכם את סמלי החג וכן גם ימי הולדת של ילדי הגן מביאים איתם חגיגה של שמחה עבור כל ילד כדי שכל אחד גם יזכה לציין את יומו המיוחד בצורה הטובה ביותר. בגן ילדים בקריית שמונה ילדיכם חווים את השנה בכיף!

מכירים את הסביבה עם גן ילדים בקרית שמונה

בגן שלנו הילדים נהנים לטייל ולצאת מהגן. אנו מסתובבות עם הילדים בסביבת הגן כמעט כל יום כדי שהילדים יוכלו להנות מהטבע. היציאה מהגן באופן יומיומי מאפשרת לילדים להרגיש "גדולים" ולהנות מטיולי עם החברים בסביבה. הם גם מכירים את העיר שלנו, לומדים התנהגות חדשה שנדרשת בכל אותם טיולים, לומדים על הטבע בו אנו חיים ולומדים לדאוג לסביבה ולמצוא אפשרויות משחק גם כאשר פינות המשחק המוכרות שבגן, לא בנמצא.

גן ילדים בקריית שמונה – מקום בטוח לכל ילד

אצלנו בגן ילדים בקרית שמונה, כל המטפלות מוכשרות ומוסמכות ובעיקר- מאוד אוהבות ילדים וחינוך. כולן עוברות הכשרות והשתלמויות נוספות בכל שנה ולעולם אינן מפסיקות ללמוד עוד ולהתפתח בתחום. אנחנו מציבות רף גבוה לכל מטפלת שמגיעה אלינו כדי שנוכל להעניק לילדכם חינוך איכותי במיוחד. אצלנו בגן ילדים בקרית שמונה, תמצאו מטפלות מקצועיות ואיכותיות שמעניקות חינוך אוהב שמגיע ממקום של ידע וניסיון רב שנים.

פיתוח מיומנויות חברתיות בגן ילדים בקרית שמונה

בגן ילדים בקרית שמונה הילדים משחקים ביחד בכיף ובהנאה ויודעים גם להיפרד כשצריך. הם לומדים להקשיב אל המטפלות כמו שאנחנו מקשיבות לילדים ובטח שהם יודעים לכבד אחד את השני, הם לומדים את מיומנות ההקשבה הקשה כל כך בגילאים אלו והם לומדים להבין מתי הזמן להתפרע ומתי הזמן להקשיב בעזרת ההדרכה המקצועית שלנו והחינוך הנעים שאנו מעברות לכל ילדי הגן בכל עת.

סביבה בטוחה בגן ילדים בקריית שמונה

בגן ילדים בקרית שמונה המטרה שלנו היא לאפשר לילדכם להתפתח בסביבה אוהבת ומאפשרת, בה הם מרגישים בנוח לנסות ולטעות, להיכשל ולהצליח, להתקדם ולנוע גם לצדדים, להתמלא באנרגיה ולנוח כשעייפים. בגן ילדים בקרית שמונה, אנו מעניקות לכל ילד את המקום המתאים והנוח שבו הוא מממש את עצמו בצורה הטובה ביותר ולכם ההורים – אנחנו מעניקות המון שלווה ונחת עם הידיעה כי הילדים שלכם מגיעים לגן ילדים בקרית שמונה בכל יום.

מגזין גן ילדים

המגזין שלנו פותח לכם את הצוהר אל עולם החינוך הכל כך מלא בידע. ישנן המון שיטות חינוך שונות שכל אחת מהן מביאה את יתרונותיה ואת חסרונותיה ובעיקר, את ההשקפה השונה שלה על עולם החינוך. חינוך מקיף את כולנו וניתן לראות את השפעות החינוך שקיבלנו כילדים גם בגיל מבוגר. לכן כל כך חשוב להכיר את האפשרויות השונות ולבחור את הטוב ביותר עבורכם.

המגזין שלנו מוצג בפניכם מתוך ההסתכלות הרחבה שלנו כי חינוך בגן ילדים בקרית שמונה אינו צריך להישאר רק בידי המטפלות והגננת. אנחנו מאמינות כי כל הורה צריך להיחשף אל הידע בתחום החינוך, ידע של שנים, של גדולי המומחים וגם לחוויות האישיות שכל אמא חווה עם ילדיה. 

במגזין גן ילדים בקריית שמונה תקראו על פעילויות שונות ועל הערך המוסך והחינוכי שהן מביאות עימן, תגלו על תופעות נפוצות שמתרחשות בכל גיל עם התבגרות הילד ותקבלו השראה מעניינת במיוחד עבור פעילויות שונות שאתם יכולים לעשות בבית עם הילדים שלכם. 

איפה גן ילדים בקריית שמונה נותן שירות?

שנדבר?
דילוג לתוכן