כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

גן ילדים

בקריית שמונה

גן ילדים ומשפחתון – גם המקדם ביותר לילדכם וגם המפנק ביותר לילדכם כי אנחנו באמת אוהבים את הילדים – התקשרו עכשיו לקבל פרטים❗ – כי אין גן ילדים טוב מזה בקריית שמונה

משפחתון בקרית שמונה – לגדול במקום טוב!

משפחתון בקרית שמונה התחיל מתוך אהבה אדירה לילדים. היכולת לתת לילדים מקום נעים ועוטף שהם יכולים להתפתח בו, לגדול בתוכו, לצבור חוויות מאשרות ולקבל המון אהבה, היא כל כך בלתי נתפשת. משפחתון בקרית שמונה מעניק לילדים שלכם סביבה אינטימית לגדול בה, סביבה שמתרכזת בקבוצה קטנה של ילדים ולכן מאפשרת לכל אחד מהם לבטא את עצמו כמו שהוא.

משפחתון בקרית שמונה מהווה מאין בית שני לילדים. בית שבו החינוך מתקיים דרך אהבה והתחשבות, דרך הסתכלות על הילד כעל יחיד ומיוחד ודרך הכלה של הילד בצורה הטובה ביותר. המשפחתון כולל בתוכו גם צהרון בקרית שמונה כדי שהילדים יוכלו להנות אצלנו במשך זמן ארוך ומשמעותי וגם כדי שאתם תהיו פנויים לצרכי היומיום של העבודה שלכם או של החיים שלכם. 

הילדים מגיעים למשפחתון קרית שמונה בכל בוקר ומקבלים קודם כל המון אהבה. הם מקבלים את הזמן שלהם להתעורר עם תחילתו של היום, הם משחקים אחד עם השני בזמן חופשי ומתחילים להיכנס ל"אווירת גן". חלק מהילדים חווים קושי להיפרד מהוריהם אך יחד איתי, אנו מצליחים לעבור הלאה ולהמשיך את היום בנעימים תוך זמן קצר.

בהמשך היום, הילדים נהנים מטיול קצר בחוץ או יציאה למשחק בחצר. יציאה זו מקירות המשפחתון בקרית שמונה מאפשרת להם לחוות שינוי באווירה בצורה נעימה וכיפית במיוחד. הם נהנים מהאוויר הפתוח ומהנוף, הם נהנים מהטיול עצמו בו אנו רואים צמחי שונים, עצים שונים וחיות שונות. הם נהנים ממשחק בחוץ ללא המשחקים והצעצועים של הגן וכך לומדים מגוון מיומנויות מוטוריות ורגשיות חשובות בסביבה שונה.

גם בחצר של המשפחתון בקרית שמונה, הילדים נהנים ממשחק משותף. כל המתקנים בחצר הם בטוחים ומאושרים לשימוש עבור הילדים והשמירה עליהם היא צמודה ומקצועית. ילד, יכול לפרוח רק כאשר מאפשרים לו את הגבולות לעשות זאת ולכן, עם השמירה וההקפדה על הבטיחות, הם יכולים לתת לחופש שלהם לצאת מהם בצורה בטוחה והם יכולים באמת להנות מהמשחק.

במשפחתון בקרית שמונה הילדים נהנים מפינות משחק שונות ומגוונות גם בתוך הבית. פינת בובות ומשחקי קופסא שונים, ספרי ילדים מעוררי השראה ועוד מגוון רחב של אפשרויות משחק שונות. כל אחת מפינות המשחק מעניקה לילדים הזדמנות חשובה להתפתחותם. הם לומדים להעשיר את הדמיון שלהם ולשחק בקבוצה, הם מפעילים את המחשבה במגוון רחב של דרכים והם לומדים להתנהל בחברה.

פתח תפריט

מגוון שירותים של משפחתון בקריית שמונה

אווירה משפחתית במשפחתון קרית שמונה

האווירה במשפחתון בקרית שמונה היא משפחתית ומלאה בהנאות. הילדים לומדים להנות יחד עם קבוצת השווים שלהם, לשחק יחדיו ולסדר אחרי, הם נהנים מפעילויות שונות שמפתחות המון יכולות חשובות בשביל ההתפתחות שלהם והם חווים חוויות מלאות באושר. פעילויות יצירה מותאמות גיל, מאפשרות לילדים להשחיז את היכולות המוטוריות שלהם ואווירה כללית של רוגע ושמחה, מלוות בכל יום את הילדים במשפחתון בקרית שמונה.

סדר יום איכותי במשפחתון בקרית שמונה

במשפחתון בקרית שמונה הילדים חווים סדר יום איכותי שמורכב בקפידה ומעניק להם את האפשרות להמשיך לפתח ולהתאמן על כל היכולות הנדרשות עבורם וכמובן, להנות מכל רגע. מתוך התאמה לגילם, כל ילד בפני עצמו, משפחתון בקרית שמונה הוא מקום אשר מאפשר להם להעמיק את היכולות שלהם ולהמשיך לפתח את האישיות שלהם לייחודית ומיוחדת במינה. הפעילויות לאורך היום מחברות בין הילדים ועוזרות להם להנות ממגוון תחומים רחב.

יוצרים ביחד במשפחתון בקרית שמונה

בשעת היצירה הילדים נהנים ממגוון רחב של חומרי יצירה, בכל פעם משהו אחר. הם לומדים לעבוד עם הידיים מה שעוזר לפתח את היכולות המוטוריות שלהם והם לומדים גם להפעיל את המחשבה היצירתית שלהם, מה שמתפתח את המחשבה שלהם ואת יכולות הדמיון החשובות כל כך. ביצירה הם יוצרים בשיטות מותאמות גיל וכך כל ילד מוצא את עצמו נהנה ומסוגל לבטא את עצמו גם בדרכי יצירה מגונות.

מקום בטוח לכל ילד במשפחתון בקרית שמונה

משפחתון בקרית שמונה מהווה עבור הילדים שלכם מקום בטוח לנוח, לצחוק, ללמוד ולשחק בו. הילדים, תוך התייחסות לגיל ולאופי הייחודי של הילד, מקבלים מענה איכותי לצרכים שלהם בשעות הצהרים. הארוחות המוגשות בצהרון בקרית שמונה הן מזינות ובריאות ועונות לילדים על כל הצרכים התזונתיים האישיים שלהם. האכילה עצמה נעשית תוך תשומת לב לפעילות האכילה וכל ילד אוכל בשלווה ונהנה מכל ביס וביס.

צהרון בקריית שמונה

צהרון בקרית שמונה גם לילדים שמגיעים כבר בשעות הבוקר אך גם לאלו המגיעים בצהריים, מאפשר להם להנות ממשחק רגוע ושליו או ממנוחת צהריים משמעותית כדי שכל ילד יוכל להנות מאווירה שמתאימה לצרכים שלו ומאפשרת לו למצות את היכולות שלו באותן שעות. הילדים בצהרון נהנים מחוויות מהנות במיוחד עם יתר בני גילם ומפעילויות מיוחדות בכל יום שמאפשרות להם להמשיך ולהנות מהעולם.

מקצועיות מרשימה במשפחתון בקרית שמונה

משפחתון קריית שמנה פועל כבר שנים במקצועיות מרשימה. אין רגע שבו ילדיכם לא נשמרים ומפוקחים על ידי והיחסים ביני לבין הילדים הם של מבוגר-ילד ומושתתים על אהבה ועל כבוד הדדי. כל ילד רוקם איתי את הקשר המיוחד שלנו והקשר נבנה לאורך השנה ומתחזק עוד ועוד. הילדים מפתחים קשרים איכותיים גם בינם לבין עצמם ולומדים ערך חשוב של חברות ורעות הדדית.

מגזין

במגזין משפחתון בקרית שמנה תמצאו מגוון רחב של ידע איכותי על גישות שונות של חינוך וכן את כל מה שאתם פשוט צריכים לדעת על צהרון בקריית שמונה ועל משפחתונים באופן כללי. המגזין מורכב ממאמרים שנאספו מתוך שנים ארוכות של ניסיון וידע בחינוך ומאפשר לכם הצצה נדירה אל עולם המשפחתונים בקרית שמונה.

בואו אל בין דפי המגזין שלנו ותוכלו רק להעשיר את עצמכם עם התכנים שאנו מביאים לכם בו. תוכלו לקבל רעיונות שונים לפעילויות רבות עם הילדים שלכם ותוכלו בעיקר להעמיק את ההבנה שלכם בכל תחום החינוך הכל כך רלוונטי לכולנו.

איפה משפחתון בקריית שמונה נותן שירות?

שנדבר?
דילוג לתוכן