כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

גן ילדים

בקריית שמונה

גן ילדים ומשפחתון – גם המקדם ביותר לילדכם וגם המפנק ביותר לילדכם כי אנחנו באמת אוהבים את הילדים – התקשרו עכשיו לקבל פרטים❗ – כי אין גן ילדים טוב מזה בקריית שמונה

אודות

בקריית שמונה

מטפלות מקצועיות בגן ילדים בקרית שמונה

אצלנו בגן ילדים בקרית שמונה, כל המטפלות הן בעלות הכשרה איכותית וניסיון משמעותי שאינו מפסיק להמשיך. כולן נבחרות בקפידה בגלל הרצון שלנו להוות עבורכם גם מקום בטוח שנותן לכם אמון מלא להשאיר את ילדיכם אצלנו וגם בגלל ההסתכלות החינוכית שלנו שרואה את החינוך כעצם החוויה ולכן דורשת מיומנות מקצועית מרשימה שאין לכל אחת. בגן ילדים בקריית שמונה אנו מעסיקות רק את הטובות ביותר.

בגן ילדים בקריית שמונה חינוך וחיוך הולכים יחד

חינוך נכנס תמונה בכל שניה ביום. הדרך בה ילדיכם לומדים להתנהל עם קבוצת השווים שלהם, הרגעים בהם הם נדרשים לשבת ולהיות בתשומת לב לגננת בשעת המפגש וכן רגעי המשחק השונים שמעניקים לילדיכם חינוך בדרכים משחקיות. כל רגע בגן ילדים בקרית שמונה מאפשר לילדיכם לגדול במקום תומך ומחבק שמאפשר להם לגלות מי הם, מה הם אוהבים, מה היכולות שלהם, במה הם מוכשרים ואיך הם אוהבים להתנהג.

סדר יום איכותי בגן ילדים בקרית שמונה

הרגעים השונים בגן יוצרים עבור כל רגע ביום משמעות מסוימת. הילדים לומדים לחלק את האנרגיה שלהם לאורך היום. אנחנו, מתוך שנות ניסיון ארוכות וידע מקצועי משמעותי, יודעות לייצר את סדר היום של הגן בהקשבה לנטיות וליכולות של הילדים בגילאים אלו. סדר היום בגן, יוצר עבורם למידה משמעותית לגבי הסיטואציות השונות בחיים. הם לומדים להוציא אנרגיה בפעילויות פיזיות יותר ולהיעזר בקשב שלהם בפעילויות שקטות יותר שדורשות ריכוז מסוים.

מרחב בטוח לגדול בו בגן ילדים בקרית שמונה

אנחנו בגן ילדים בקרית שמונה מייצרות עבור הילדים מרחב בטוח להתפתח בו. פינת הבובות המאפשרת משחק יצירתי ומלא בדמיון, תמיד מסודרת ומוכנה לתחילתו של משחק פורה בין הילדים. החצר שלנו מלאה במתקנים בטוחים, מותאמים לגילאי הגן, שמאפשרים לילדים שלכם להנות ממשחק מלא בצחוק באוויר הפתוח, משחק קבוצתי עם יתר בני גילם, שמאפשר להם לחוות אינטריגות קבוצתיות, דמיון פורה וכלים מגוונים להשתמש בהם.

חוגים לילדים בגן בקרית שמונה

חוגים שונים שאנו מעבירות לילדים בגן ילדים בקרית שמונה כמו למשל חוג תנועה וחוגים מוזיקליים שונים, מאפשרים לילדים להנות גם מרגעים מיוחדים של השחזת היכולות שלהם וגם מרגעי הנאה מרבית עם צלילים ותנועות. בחוגים השונים, הילדים משחיזים כישרונות ויכולות שונות שיש להם ומוציאים את האנרגיה שלהם בסביבה מאפשרת ותומכת תוך כדי רגעים רבים של צחוק והנאה. החוגים מועברים על ידי אנשי מקצוע איכותיים במיוחד.

ארוחות מזינות במיוחד בגן ילדים בקרית שמונה

הארוחות שמוגשות אצלנו לאורך כל שעות היום הן בריאות ומזינות ואנו דואגות להעניק לכל ילד את הארוחות המתאימות ביותר עבורו לפי דרישותיכם. הילדים תמיד מקבלים מענה איכותי וטעים לכל צרכי האכילה שלהם. אנו דואגות לעשות יחד איתם פעילויות בישול מדי פעם ולאפשר להם להנות מאכילת דבר מה שהוכן על ידם. הם פשוט כל כך מרוצים כשאנו עושות את פעילויות הבישול איתם שקשה לנו שלא להנות מזה!

אודות גן ילדים הטוב בקריית שמונה

גן ילדים בקרית שמונה שם במקום הראשון את הצרכים של הילדים שלכם. אנחנו מאמינות כי על גן ילדים בקרית שמונה להיות מרחב בטוח, נעים ואיכותי בו הילדים יכולים לפרוח ולתת ליכולות שלהם לפרוץ החוצה. הם נהנים מאווירה לימודית בסביבה כיפית ותומכת, הם לומדים להצליח וגם להיכשל, הם נהנים ממשחק משותף עם קבוצת השווים שלהם והם בעיקר נהנים מהזמן שהם מבלים אצלנו בגן ילדים בקרית שמונה.

גן ילדים בקרית שמונה נולד מתוך הרצון להעניק חינוך איכותי לילדים, מתוך הסתכלות על חינוך כדרך חיים, מתוך הסתכלות רחבה על חשיבות החינוך ואיכותו על החברה הישראלית ומתוך אהבה כנה וענקית לילדים. גן ילדים בקרית שמונה נועד לילדים שלכם ולכם כדי שתדעו שיש לכם מקום בטוח לחנך ולהתחנך בו, מקום מחבק ואוהב שמעניק לילדים שלכם את המרחב הבטוח להתפתח בו וללמוד וכמובן להנות עם בני גילם ולצבור חוויות מלאות באושר.

אנחנו בגן ילדים בקרית שמונה מאמינות כי כל ילד הוא מיוחד ומינו. כל ילד נולד עם איכויות מסוימות וכן, גדל בתוך סביבה שמעודדת יכולות אלו לצאת החוצה ולבוא לידי ביטוי. בגן ילדים בקרית שמונה אנחנו מלוות כל ילד בתהליך ההתפתחות שלו ממקום של הקשבה וסבלנות. אנו נותנות לכל ילד ולכל ילדה את המקום לפרוח בו, את המקום להשחיז את היכולות שלהם בצורה הטובה ביותר ואת המקום הבטוח והמאפשר לחקור בו את העולם בשנותיהם הראשונות והכל כך חשובות של חייהם.

בגן ילדים בקרית שמונה אנו מייצרות עבור הילדים שלכם מרחב בטוחה לגדילה והתבגרות. הם לומדים מגוון יכולות חברתיות, מוטוריות ועוד הרבה. הגן שלנו מאפשר לילדים שלכם לגדול בסביבה בטוחה ומקצועית שמאפשרת להם להכיר את עצמם ולגלות את מי שהם. הם מטפחים את האישיות הצעירה שלהם וזוכים למרחב חינוכי פורה ומאפשר.

אנו דואגות לשמור על הסדר והניקיון בגן לאורך כל שעות היום. כאשר פינות המשחק מבולגנות, הילדים הולכים אל המשחק הראשון שהם רואים, כאשר הפינה מסודרת, כל המשחקים נמצאים במקום שווה מבחינת תשומת הלב של הילד ולכן הוא יכול לבחור באמת את הדבר שהוא רוצה לשחק בו ולגוון בין המשחקים השונים. הפינה המסודרת עושה להם גם סדר בראש והם פחות מוסחים בדעתם. הילדים לומדים לסדר בעצמם את המשחקים השונים בגן ילדים בקרית שמונה וכך לומדים על האחריות ועל ביצוע מטלות משותפות בצורה נעימה ומתחשבת. אין כמו חוויית הגדילה של הילדים בגן ילדים בקרית שמונה.

איטום גרוע = עובש קבוע!

האיטום נועד להפריד בין מים, לחות או רטיבות, מלהגיע ולחלחל אל תוך קירות או גג הבית. איטום באיכות נמוכה יכול בסופו של דבר, להתפוררות המבנה ולצמיחת עובשים רעילים ברחבי הבית ולכן חשוב לקחת את קבלן איטום באריאל שעושה אצלכם בבית את עבודת האיטום המקצועית והאיכותית ביותר במחירים נוחים במיוחד! 

אף אחד לא רוצה לחוות את החוויה הלא כל כך נעימה שלמצוא את תקרת הבית מונחת לה על רצפת חדר המקלחת. את נושא האיטום חשוב לקחת בכובד ראש גם מבחינה בריאותית, העובש הוא פטרייה שנוצרת מרטיבות ולחות וכאשר אנו נושמים אותו למשך זמן, הוא עלולה לייצר בעיות נשימה ואפילו בעיות בריאותיות חמורות. אם נתקלתם בבעיית רטיבות בביתכם אל תתמהמהו – קראו לקבלן איטום באריאל ותנשמו לרווחה! 

בשביל עבודות איטום מקצועיות ואיכותיות, קבלן איטום באריאל מקצועי ואמין, מבצע עבודות איטום כבר שנים ברמה המקצועית ביותר. בין אם אלה עבודות איטום גגות באריאל ובין אם לקירות המבנה, כל בית לגופו יקבל את עבודת האיטום המתאימה לו ביותר במחיר המשתלם ביותר.

בגלל שאיכות עבודת האיטום היא כל כך משמעותית לאיכות הבניה ולאיכות חייכם בכלל, יש מעט מאוד קבלני איטום מקצוענים ואמינים בשוק. אל תפספסו את הטוב ביותר – פנו אלי עוד היום לייעוץ והצעת מחיר! 

אל תהיה אטום! – תדאג שהבית שלך יהיה!

פתח תפריט

ממליצים על גן ילדים בקריית שמונה

דילוג לתוכן