כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מספרת כלבים

בקריית שמונה

בואו למספרת כלבים בקרית שמונה עוד היום והכלב שלכם לא יפסיק להודות לכם!

בואו למספרת כלבים בקרית שמונה עוד היום והכלב שלכם לא יפסיק להודות לכם!

החורף מביא איתו הרבה לפרוות הכלב. הפרווה מתעבה והופכת צפופה יותר. הגשם שמרטיב את הכל, לא פוסח גם על פרוותו המלאה של הכלב שלכם. מדרכות רטובות, דשא בוצי ולכלוכים שנדבקים לרגלי הגלב בגלל הרטיבות הרבה גורמים לכלב שלכם להרבה צרות וחוסר נעימות. בואו למספרת כלבים בקריית שמונה וכל אלו לא יהיו לכם לדאגה! אנחנו נדאג להחזיר את הכלב שלכם לאיכות החיים אליה הוא רגיל!

אצלנו במספרת כלבים בקרית שמונה אתם זוכים בטיפוח מסור ורגיש מלא באהבה שנותן לכלב שלכם את האפשרות להנות מהחורף בלי גירודים מיותרים ולכלוכים שלא יורדים! חוסר טיפוח לפרוות הכלב יכול לחשוף את כלבכם למזיקים ויכול גם פשוט להיות לא נעים עבורו עם כל הלכלוך וה"ראסטות" שמושכות את העור שלו. 

ביקור במספרת כלבים קרית שמונה זה לא רק ביקור של פינוק ויופי, זה הכרחי בשביל לשמור על איכות חייו של הכלב שלכם! בואו אלינו למספרת כלבים בקריית שמונה ותהנו מיחס חם ואוהב, שירות מקצועי ואמין וכמובן מחירים משתלמים לכל כיס! אל תוותרו על איכות החיים של הכלב שלכם!

מספרת כלבים בקריית שמונה דואגים לתת יחס אישי מלא בפינוקים לכל כלב שמגיע אלינו למספרה! החשיבות העיקרית שלנו היא שהכלב שלכם ירגיש בנוח ויתרגש לקראת כל ביקור שלו אצלנו ולכן אנו דואגים שחוויית התספורת תהיה מהנה ביותר עבור כל כלב שמגיע! עם חטיפים ופינוקים טבעיים ובריאים במיוחד ועם המון אהבה אנו דואגים שכל כלב רק יחכה לחזור אלינו למספרת הכלבים בקריית שמונה!

מספרת כלבים בקריית שמונה נותנים לכלב שלכם את הטיפול הנכון בשבילו ומאפשרים לכם להנות מכלב מאושר ומסופק (וגם מסופר) שנהנה ממזג האוויר הישראלי לאורך כל עונות השנה! תנו לכלב שלכם את הטיפול שמגיע לו עם מספרת כלבים בקרית שמונה!

פתח תפריט

מגוון שירותים של מספרת כלבים בקריית שמונה

מספרת כלבים בקריית שמונה לתספורות

גזעים רבים של כלבים לא באמת מתאימים למזג האוויר הישראלי לכן, תספורת לכלבים רבים משפרת את איכות החיים שלהם ואת ההתמודדות שלהם עם האקלים הישראלי. חשוב לספר את הכלבים בצורה כזו שהעור שלהם לא ייפגע וגם שצמיחת הפרווה שתתחדש, תצמח באותה איכות כמו הפרווה שנשרה או סופרה ולכן במספרת כלבים בקריית שמונה, תמצאו רק ספריות כלבים מוכשרות ומקצועיות במיוחד!

רחצה לכלב במספרת כלבים בקריית שמונה

כל כלב שמגיע אלינו למספרת כלבים בקרית שמונה זוכה למקלחת מפנקת עם שמפו ומרכך שמותאמים במיוחד לגזעו ובעיקר למצב העור שלו. בזמן המקלחת אנו מגיעים לכל אורך הפרווה ודואגים לנקות את הכלב בצורה הטובה ביותר כדי שהוא יוכל לצאת מהמספרה רענן ונקי ללא גירויים או גירודים בעור. המקלחת שעובר הכלב שלכם אצלנו במספרת כלבים בקריית שמונה, מחזירה לו את התחושה הנעימה גם עבורכם ובעיקר עברו!

שמפו ומרכך ייעודי במספרת כלבים בקריית שמונה

התאמת השמפו והמרכך לכלב הספציפי שלכם מאפשרת לנו לתת לו את רמת הלחות המתאימה לו בדיוק. כלבים רבים סובלים מגירויים שונים בעור בעקבות כך שהם אינם מגיעים לביקור במספרת כלבים בקרית שמונה ולכן מצב זקיקי הפרווה משפיע על העור ועל טיבו. בנוסף, לכלוכים וקשרים רבים יכולים למתוח את העור של הכלב ולגרום לגירויים וחוסר נעימות. לכן במספרת כלבים בקריית שמונה אנו תמיד מתאימים את תכשירי הרחצה לכלב שלכם!

תספורות שונות במספרת כלבים בקריית שמונה

אצלנו במספרת כלבים בקריית שמונה הכלב שלכם מקבל כל תספורת שתרצו! תספורות גזע מסורתיות לכלבים גזעיים, תספורות בהתאמה אישית ותספורות שונות ומיוחדות, כולן כמובן תוך התאמה מיטבית לכלב שלכם ולצרכים שלו, מאפשרות לכם לקבל את התוצאה הטובה ביותר עם תספורת לכלבים בקרית שמונה והסביבה! בואו אלינו וכלביכם יזכו לתספורת מקצועית ומופלאה במחירים משתלמים לכל כיס ואתם תוכלו ללכת איתם בגאווה בכל מקום!

הדרכה מקצועית במספרה לכלבים בקריית שמונה

כדי שתוכלו לשמור על הכלב שלכם מסורק גם אחרי הביקור אצלנו במספרת כלבים בקריית שמונה, אנחנו נראה לכם בדיוק איך לסרק את פרוות הכלב בצורה הטובה ביותר והנעימה לו ביותר. כך תוכלו למנוע את היווצרותם של קשרים גדולים ולא נעימים בפרוות הכלב ותוכלו להפוך את הביקור במספרת כלבים קרית שמונה להרבה יותר מהנה עבור הכלב וגם עבורכם! אנחנו עושים הכל כדי שלכם ולכלב יהיה הכי נוח תמיד, גם בבית!

פתירת קשרים במספרת כלבים בקריית שמונה

כמו שכבר ציינו, קשרים קשים עלולים למתוח את עור הכלב ולעורר גירויים, ריח לא נעים ומזיקים, לכן אנו שמים דגש רב בטיפול מתמשך לפתירת קשרים כי אנחנו מבינים כמה זה חשוב לאיכות חייו. יחד עם זאת אנחנו יודעים גם כמה הטיפול הזה יכול להיות לא נעים עבור הכלב ולכן אנחנו מעסיקים רק ספריות מוכשרות בעלות ניסיון שיודעות כדי להקל עד כמה שניתן על הכלב שלכם! במספרת כלבים בקרית שמונה – מספרים באהבה!

מגזין מספרת כלבים וחיות בקריית שמונה

במגזין מספרת לבים בקריית שמונה תמצאו כל כך הרבה ידע חשוב! אם אתם בעלי כלבים, אתם פשט חייבים להציץ במגזין שלנו! תגלו כאן איזה כלבים צריכים תספורות שוטפות, איך כדי לספר את הכלב ומתי מומלץ להגיע למספרת כלבים בקריית שמונה! 

במגזין מספרת כלבים בקריית שמונה תגלו ידע נרחב על הנושא. תגלו שלא מדובר בשירות אסתטי אלא בצורך טבעי של הכלב שלכם. תגלו שיש כלבים שיש להם פרווה אך יש כאלו שיש להם – לא תאמינו – שיער! מספרת כלבים בקריית שמונה משתפים איתם ידע של שנים במגזין ומאפשרים לכם להציץ רק לרגע אל עולם מספרות הכלבים בקריית שמונה!

איפה מספרת כלבים בקריית שמונה נותן שירות?

שנדבר?
דילוג לתוכן