כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

אולם אירועים

בקריית שמונה

כי זה לא רק האירוע היפה בקריית שמונה והצפון – זה כי אתה תהיה האורח המלכותי באירוע שלך – לך נשאר רק לבוא – כל השאר אנחנו עושים – התקשר עכשיו לקבל פרטים ומחיר אטרקטיבי במיוחד לאירוע שלך

אולם אירועים בקרית שמונה – לחוויה בלתי נשכחת!

אירועים חד פעמיים באולם אירועים מרהיב ביופיו – לאווירה הפסטורלית של הגליל במחירים משתלמים במיוחד!

"אולם אירועים בקריית שמונה" מציע לכם את האפשרות המדהימה ליהנות מנגישות מרשימה, נופים מרהיבים ומחירים נוחים לאירוע שלכם! עם "אולם אירועים קריית שמונה" אתם מייצרים אירוע חד פעמי ומיוחד במינו שהופך כל חוויה וחגיגה לבלתי נשכחת עבור כל אחד מהאורחים וכמובן- עבורכם. 

סביבת הגליל ההררית ומרובת הנחלים ומקורות המים, יחד עם הבניה האיכותית של אולם האירועים שלנו והעיצוב הרגיש והטבעי, מאפשרים לכם ליהנות מהתפאורה המושלמת לאירוע שלכם. מאכלי שף ומנות מעוררות תיאבון ואלגנטיות במיוחד, מאפשרות לכם ולאורחים שלכם ליהנות מטעמים מקומיים ובלתי נשכחים. "אולם אירועים בקריית שמונה" מעניק לכם חבילה שלמה וייחודית שהופכת כל אירוע לבלתי נשכח! כל אירוע שתרצו לחגוג יהפוך לחלומי ובלתי נתפס אצלנו. אנו מביאים לכם את הטוב ביותר שיש לאצבע הגליל להציע!

ספקים מקומיים ואיכותיים במיוחד שאיתם אנו עובדים כבר שנים, מציעים לכם מגוון רחב של אפשרויות לאירוע הייחודי שלכם. חוויה קולינרית מעוררת תיאבון שגורמת לכל חומר גלם לזרוח עם הבישול המקצועי של השפים שלנו, מגוון רחב של תפריטים שמתאימים לכל סוג של אירוע ולכל קהל אפשרי, מאפשרים לכם להציע לאורחים שלכם את הארוחה המושלמת לאירוע ולטעמם.

 

כמו כן, אצלנו מארגני האירוע יזכו לצוות הפקה מקצועי ואמין שעומד ומלווה אתכם לאורך כל הדרך מהשיחה הראשונית. אנחנו נדאג שהפקת האירוע תעבור בצורה החלקה ביותר, ללא הפתעות וללא תקלות. עם "אולם אירועים בקריית שמונה" אתם מקבלים אירוע איכותי ומרשים שגורם לכל אחד מהאורחים לצאת עם חיוך ענקי…

 

בנוסף, עיצוב הפנים יחד עם עיצוב השולחנות, פרחים טריים ושילוב צבעים כפרי ומודרני, מאפשר לכם לקבל את הרקע המושלם לאירוע שלכם אצלנו – "אולם אירועים בקריית שמונה".

חלל מקורה וכן גן אירועים חיצוני מאפשר לנו ב"אולם אירועים בקריית שמונה", להציע לכם פתרון איכותי ומרשים עבור כל אירוע מרהיב אותו אתם מעוניינים לערוך. חתונות ומסיבות, אירועים עסקיים וימי הולדת, כל אירוע מקבל את הטוב ביותר אצלנו (אנחנו מציעים לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל האירוע המושלם ביותר עבורכם).

ובכל הקשו לאירועי חברות הרי שמדובר ב: אוכל טעים ועשיר, בר איכותי (מלא בכל טוב), סדנאות מגוונות שמתאימות בדיוק לאופי האירוע שנמצאות פרוסות ברחבי האולם, צלם מגנטים מקצועי שמתעד את העובדים שלכם ומעניק מזכרות ייחודיות וכן עוד מגוון נרחב של אטרקציות לאירוע עצמו (שיהפכו אותו לאירוע חברה בלתי נשכח, כזה שילווה את העובדים שלכם עוד שנים ארוכות).

 

פנו אלינו עוד היום לשיחת ייעוץ ונתחיל לתכן יחד את האירוע הטוב ביותר של השנה!

פתח תפריט

מגוון שירותים של אולם אירועים בקריית שמונה

מה מציעים באולם / גן אירועים

אצלנו, "אולם אירועים בקריית שמונה", ניתן לחגוג מגוון נרחב ביותר של אירועי שמחות כגון: חתונה באולם האירועים החדיש, חתונה בגינה החיצונית, בר מצווה, בת מצווה, ברית/ בריתה, אירועי בוטיק, אירועים עסקיים, אירועי חברה ושלל מסיבות מסוגים שונים ומגוונים. כן, אנחנו גם פתוחים להצעות ולרעיונות (בהחלט "גמישים" לכל רעיון לאירוע שלובש צורה ייחודית שתואמת רק לחוגגי האירוע).

אירוע חלומי במיוחד

אירוע בקרית שמונה זה לא עוד סתם אירוע, זו חוויה חד פעמית שאוספת בתוכה מגוון רחב של רגעים בלתי נשכחים שיהפכו לזיכרונות משמעותיים ומלאים בהנאה של כל אחד מהאורחים שלכם. אצלנו, "אולם אירועים בקריית שמונה" אתם מקבלים את המעטפת המדויקת לאירוע שלכם. צוות מומחה ומקצועי של הטובים ביותר באזור מאפשר לכם ליהנות מהאירוע המושלם במחירים נוחים במיוחד ואתם יכולים להתמקד בהנאה שלכם מהאירוע.

אירועים בגן בטבע או אולם אירועים בקריית שמונה

אצלנו "אולם אירועים בקריית שמונה" ישנו גן אירועים מטופח, טבעי ומרהיב ביופיו. אתם יכולים ליהנות מהטבע המרשים והירוק של האזור בכל עונה ובכל שעה ביום. אירועים בצהריים ובערב, בקיץ ובחורף ובכל רגע אחר, נערכים בצורה הטובה ביותר עם התחשבות מקסימלית בתנאי מזג האוויר. כן, הטבע במלוא תפארתו הופך לחלק מהאירוע שלכם. ממש ככה!

אירוע בכל ימות השנה בקריית שמונה

אצלנו, "אולם אירועים בקרית שמונה" ניתן לערוך אירועים בכל עונות השנה. המבנה המקורה והמעוצב שלנו מאפשר לכם ליהנות מחלל אלגנטי ומרשים בעזרת טכנולוגיות קירוי מתקדמות שמאפשרות חלל סגור אך עדיין נעים ומלא בטבע. פתרונות אקוסטיים לחלוקת הסאונד בחלל מאפשרים לכל אורח ליהנות ברמה המדויקת ביותר עבורו.

אירועי חברה בגן או אולם אירועים

אירועי חברה מרשימים במיוחד מתקיימים אצלנו ("אולם אירועים בקריית שמונה"). זהו בהחלט אתגר כל פעם מחדש (אנחנו עושים הכל בכדי שתוכלו לתת לעובדים או הלקוחות שלכם את הטוב ביותר). אנחנו מציעים לכם מעטפת שלמה שמייצרת עבורכם אירוע חד פעמי וייחודי במיוחד! כל מה שאתם צריכים בשביל להפוך את אירוע החברה שלכם לבלתי נשכח תמצאו אצלנו באולם אירועים בקרית שמונה!

תפריט מגוון ו... טעים בגן אירועים

אצלנו - "אולם אירועים בקריית שמונה" יש תפריט מגוון ביותר – אנחנו מבשלים תבשילים ממגוון נרחב ביותר של סגנונות ושל כל העידות שיש בישראל (בין אם מדובר באוכל מהמטבח הפרסי, בין אם זה אוכל מהמטבח הפולני, הרומני, היווני או הדרום אמריקאי והלבנוני, הרי שיש אצלנו הכל!). כן, הישראלי הממוצע אוהב לשלב אצלו בצלחת אוכל מכל העולם.

מגזין אולם וגן אירועים

אתם מתכננים אירוע בקרוב? אתם חובבי עיצוב, או שאתם אוהבים אוכל טוב ואלכוהול משובח? וואו… איך שאתם הולכים ליהנות… 

אם אתם חובבי מקומות יפים ומיוחדים (עם אוכל טוב ועם אווירה קסומה), הרי שיש להניח כי המגזין שלפניכם יהיה שימושי ומעניין ביותר.

במגזין שלפניכם ניתן למצוא מאמרים וטיפים שונים אודות אולמות אירועים, גני אירועים וכל ה"סצינה" שקשורה לתחום האירועים והשמחות בישראל.

תיהנו!

איפה אולם אירועים בקריית שמונה נותן שירות?

שנדבר?
דילוג לתוכן