כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

רפואה משלימה

בקריית שמונה

שימו את עצמכם במקום הראשון עם רפואה משלימה בקרית שמונה!

רפואה משלימה בקריית שמונה מציעים עבורכם מגוון טיפולים משלימים שיעזרו לכם לתת לגוף שלכם את מה שהוא כל כך זקוק לו. מיטב המטפלים שלנו, כל אחד איכותי במיוחד בתחומו, מציעים לכם להנות מחוכמות של תרבויות עתיקות יחד עם פיתוחים עכשוויים וכך להיות בריאים יותר, לחיות חיים טובים יותר ובעיקר, לתת לגוף שלכם את המענה שהוא צריך.

הרפואה האלטרנטיבית בקריית שמונה לא באה להחליף את הרפואה הקונבנציונלית. רפואה משלימה בקריית שמונה, כשמה כן היא, משלימה את הרפואה הקונבנציונלית עם שיטות טיפול נוספות שמתבססות על הוליסטיות ואיחוד בין גוף ונפש. מתוך האמונה שמצבים נפשיים משפיעים גם על הבריאות הגופנית שלנו, הרפואה המשלימה ניגשת לכל מטופל מתוך הסתכלות רחבה יותר אשר מחפשת את מקור הבעיה הרפואית.

הרפואה המשלימה מכילה בתוכה דרכי ריפוי שונים מתרבויות שנות אלפי שנים ברחבי העולם יחד עם שיטות טיפול נוספות וכמובן גם את תורתה של הרפואה הסינית בקרית שמונה. אלפי שנים, שיטות אלו נתנו מענה רפואה ואינספור בני אדם מבחינת רפואה מונעת בעיקר אך גם בטיפול בכאבים ובמחלות שונות. 

הרפואה האלטרנטיבית בקרית שמונה ובכלל מתמקדת בחיבור בין הגוף לבין נפש האדם וראיית האדם כמכלול של שני אלו כאשר ביניהם יש יחסי גומלים והשפעות הדדיות. אין יכולת אמיתית לטפל בבעיה רפואית גופנית ללא התייחסות אל הנפש. ברפואה משלימה בקרית שמונה, הניסיון העיקרי יהיה להבים מהיכן הגיע הבעיה הבריאותית מה המקור שלה וכך להגיע לפתרון שלם יותר של המחלה או הבעיה. 

מרכז לרפואה משלימה בקריית שמונה מציע עבור כל אחד, מגוון רחב של טיפולים ברפואה משלימה על ידי מטפלים מקצועיים ומוסמכים במחירים נוחים במיוחד כדי שלכל אדם תהיה את האפשרות לתת לעצמו את הטיפול הטוב ביותר שמתאים לו לכל בעיה בריאותית. רפואה משלימה בקריית שמונה – קודם כל בשבילכם!

רפואה משלימה בקריית שמונה במיוחד בשבילכם עם מטפלים מקצועיים במיוחד, מגוון רחב של טיפולים שונים שמתמקדים על הוליסטיות וטבע, זמינות גבוהה לטיפולים בזמנים שמתאים לכם וכמובן מחירים נוחים במיוחד! בואו למרכז לרפואה משלימה בקריית שמונה ותתנו לגוף ולנפש שלכם להתאחד יחד הרמוניה מרשימה, ללא כאבים וללא תקלות.

פתח תפריט

מגוון שירותים של רפואה משלימה בקריית שמונה

רפואה משלימה בקריית שמונה

רפואה משלימה בקריית שמונה נועדה בשביל להעניק לכם, כמו ששמה מרמז, שיטות רפואה נוספות לרפואה הקונבנציונלית, אשר משלימות את תהליכיי הריפוי שלכם. רפואה משלימה כוללת בתוכה המון שיטות ממקורות שונים בעולם שמוכיחות בפני עצמן על חוכמה בת אלפי שנים שאל לנו לזנוח אותה. רפואה משלימה בקריית שמונה מאפשרת לכם לגעת בכל תחומי החיים והטיפולים המגוונים מאפשרים לכל אחד למצוא את המקום הנכון ביותר עבורו.

רפואה משלימה לילדים בקריית שמונה

רפואה משלימה לילדים בקריית שמונה מעניקים לכם טיפולים משלימים לילדים שעוזרים לכל מני מצבים בריאותיים- פיזיים ונפשיים. רפואה משלימה לילדים בקריית שמונה מציעה טיפולים שאינם כואבים ויחד עם זאת פותרים את הבעיה הבריאותית בצורה טובה במיוחד ובסביבה מקצועית. גם תינוקות מוזמנים לעבור טיפולים של רפואה משלימה בקריית שמונה ולקבל טיפול איכותי לבעיות בריאותיות כמו כאבי גזים או שיניים ובעיות במערכת העיכול למשל.

רפואה סינית בקריית שמונה

כשאתם מגיעים לרפואה סינית בקרית שמונה אתם מקבלים טיפול שלם. המטפל יברר איתכם גם לגבי ההיסטוריה הרפואית שלכם אך גם לגבי מצבים נפשיים ותכונות אופי שונות. הרפואה הסינית מאמינה כי דברים שונים בגוף שלנו מעידים על בעיות בריאותיות שונות. ביניהם, הלשון, כף הרגל וההפרשות הגופניות שלנו. לפי הבדיקה של האזורים הרלוונטיים כמו גם מדידת הדופק, המטפל ידע כיצד לגשת אל הטיפול האינדיבידואלי שהיה מתאים למצב שלכם.

דיקור סיני בקריית שמונה

דיקור סיני היא שיטת ריפוי ענקית. להסביר את המשמעות של הדיקור בכמה מילים זו משימה לא פשוטה בכלל ולכן אנו ממליצים לכם להגיע לפגישה ראשונית אצלנו ברפואה משלימה בקריית שמונה, שם תשמעו כל מה שאתם צריכים לדעת. הדיקור מתבסס על מרידיאנים, שהם סוג של "שבילים" שמובילים את הצ'י (אנרגיית החיים), לכל חלקי הגוף. בדיקור, ניתן לפתוח חסימות במרידיאנים, אשר גורמות לבעיות בריאותיות רבות ולאי-איזון של הגוף.

רפלקסולוגיה במרכז לרפואה משלימה בקרית שמונה

רפואה משלימה בקריית שמונה מציעה לכם להנות מטיפולים רפלקסולוגים איכותיים במיוחד שעוזרים לכם לטפל בבעיות רבות ומורכבות. רפלקסולוגיה נעזרת בכף הרגל והשפעתה על כל חלקי הגוף, בטיפול בבעיות גופניות ונפשיות שונות. רפואה משלימה בקריית שמונה ממליצה על טיפולי רפלקסולוגיה במיוחד לאלו הסובלים מבעיות בעיכול, מכאבי ראש ומכאבים ברגליים. אל תוותרו על הטיפול המשמעותי הזה ובואו עוד היום לרפואה משלימה בקריית שמונה!

נטורופתיה ברפואה משלימה בקריית שמונה

נטורופתיה, כמו שיטות ריפוי אחרות, מאפשרת לכם להגיע למצב גופני ונפשי טוב יותר בעזרת התפיסה כי הגוף והנפש משפיעים האחד על השני. נטורופתיה עוזרת גם לריפוי הנפש וגם לריפויים של תופעות גופניות בעזרת תזונה, תוספים שונים ותשומת לב לשגרת האכילה שלכם. נטורופתיה ברפואה משלימה בקריית שמונה מביאה לכם את הנטורופתים המקצוענים בסביבה במחירים משתלמים במיוחד כדי שתוכלו להנות משיטת טיפול איכותית במיוחד!

מגזין רפואה משלימה בקריית שמונה

בואו אל מגזין רפואה משלימה בקריית שמונה ולא תאמינו מה תמצאו! במגזין שלנו יש את כל מה שאתם צריכים לדעת על רפואה אלטרנטיבית בקריית שמונה, על שיטות הטיפול השונות, על המסורות שהולידו אותן, על התועלת הרבה בתחום הרפואה המשלימה בקריית שמונה ועל האפשרויות הרבות שלכם לטיפול במגוון רחב של בעיות בריאותיות!

המגזין שלנו מאפשר לכם להכיר מעט את התחום הסבוך הזה. תוכלו לגלות מהו שיאצו, מה זה בכלל טוינא, מהי שיטת פלדנקרייז ועוד המון המון ידע! אל תוותרו על הידע במגזין שלנו, ידע זה כוח ועם המגזין שלנו אתם תדעו לבחור נכון יותר בעבורכם.

איפה רפואה משלימה בקריית שמונה נותן שירות?

שנדבר?
דילוג לתוכן