כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

רפואה משלימה

בקריית שמונה

רפואה משלימה בקריית שמונה – שירותים

רפואה אלטרנטיבית בקרית שמונה מציעים לכם את הטיפולים המגוונים מתוך הרפואה המשלימה כדי שתוכלו לקבל את הטיפולים האיכותיים ביותר בזמינות גבוהה ובמחירים נוחים במיוחד. רפואה אלטרנטיבית בקרית שמונה מציעים לכם טיפולים מגוונים כדי למצוא את הדרך המתאימה ביותר לפתרון של כל בעיה רפואית שניתן. עם צוות מקצועי ואיכותי ומחירים נוחים במיוחד, אנחנו מזמינים אתכם לתת לגוף שלכם את היחס המגיע לו.

  • דיקור סיני
  • מוקסה
  • דיקור יפני
  • רפלקסולוגיה
  • רייקי
  • כוסות רוח
  • טוינא
  • שיאצו
  • נטורופתיה
  • הומאופתיה
  • פלדנקרייז
  • רפואה משלימה לילדים
רפואה אלטרנטיבית בקריית שמונה מציעים לכם מגוון רחב של טיפולים אלטרנטיביים שיעזרו לכם להרגיש הרבה יותר טוב במחירים נוחים במיוחד!
 

רפואה משלימה בקרית שמונה – מרכז אחד להכל!

אצלנו במרכז רפואה משלימה בקריית שמונה אתם מקבלים מגוון רחב של טיפולים אלטרנטיביים שנותנים לכם טיפול נקודתי ומדויק לכל בעיה רפואית שיש לכם. במרכז שלנו תמצאו שיטות טיפול מהרפואה הסינית והיפנים כמו גם שיטות הודיות ואף אירופאיות שמתבססות על האחדות בין הגוף והנפש ועל החומרים הטבעיים שסביבנו. 

הרפואה המשלימה בכללותה מסתכלת על כל אדם כאינדיבידואל ייחודי העומד בפני עצמו, המושפע מדברים שונים ומחוויות שונות וככזה המגיב בצורות שונות לכל דבר שקורה לו. לכן, לפי הרפואה הסינית, לכל אדם מתאים טיפול מעט אחר שמתמקד בדברים מעט שונים. כך, להבדיל מהרפואה המערבית, שם הדגש ניתן על הכלל, ברפואה המשלימה יש הסתכלות אישית יותר. כאשר שני אלו הולכים יד ביד, אתם מקבלים את הטיפול הרפואי הטוב ביותר עבורכם מתוך תפיסה רחבה יותר וייחס אישי יותר.

כאשר מדובר בבריאות שלנו, חשוב לתת לעצמנו את הטוב ביותר ועם רפואה משלימה מגוונת בעלת מבחר טיפולים רחב שכל אחד מהם מתבסס על שיטות אחרות, אתם יכולים לתת לעצמכם טיפול איכותי ומקיף במיוחד שנותן לכם מענה למגוון רחב של בעיות בריאותיות. בואו למרכז לרפואה משלימה בקריית שמונה ותהנו מטיפולים משלימים איכותיים במיוחד במחירים נוחים לכל כיס!

דיקור ברפואה אלטרנטיבית בקרית שמונה

דיקור הוא שימוש במחטים זעירות בשביל לפתוח חסימות במעברים של המרידיאנים. לפי הרפואה הסינית, הצ'י, שהוא אנרגיית החיים שלנו, נע בין אזורי הגוף דרך מרידיאנים קצת כמו שהדם נע בגופנו דרך הורידים והעורקים. כאשר ישנה חסימה במרידיאנים מסוימים במיקומים מסוימים, צצות בעיות בריאותיות שמתרחשות עכב המחסור בצ'י באזור או באיבר ספציפי. בעזרת דיקור, ניתן לפתוח את החסימה ולאפשר לצ'י לזרום לאזורים המיועדים בגוף. 

הדיקור במקורו הוא סיני ומשתמשים בו ברפואה הסינית כבר אלפי שנים. היפנים, התחילו להיעזר בשיטת הטיפול הזו לפני בערך 1200 שנים ועם הזמן הם פיתחו שיטה מעט שונה לשיטת הדיקור הסינית.

דיקור יפני נעשה עם מחטים אפילו יותר קטנות ועדינות, הנקודות המרידיאניות שונות מעט (מדובר באותן נקודות מרידיאניות אך עם אופן טיפול שונה) ובעיקר, השוני בין הדיקור היפני לבין הסיני הוא שיטת האבחון שבדיקור יפני מתבססת יותר על נגיעות ולחיצות שונות. 

הטכניקות השונות של הדיקור, שתיהן נהדרות במיוחד לטיפול מונע וכל אחת מהן, ביכולותיה לפתור הרבה בעיות רפואיות ולהקל על כאבים כרוניים. דיקור, כמו כל טיפול ברפואה המשלימה בקרית שמונה, מומלץ במיוחד כאשר הוא משולב עם תזונה נכונה וטיפולים נוספים. כשמדובר בתזונה נכונה מדובר על התמקדות במאכלים שיאזנו את חום/קור הגוף. 

ברפואה הסינית, יש לשאוף לאיזון חום וקור הגוף הן בצורת פתיחת מעברים מרידיאניים חסומים והן דרך צריכת מזונות מחממים או מקררים, כל אחד לפי הצורך. גוף חם נוטה לבעיות מסוימות בעוד גוף קר נוטה לבעיות אחרות והטיפול של שני מצבים גופניים אלו הוא שונה. המטרה העיקרית היא להגיע לאיזון שיאפשר לגוף למצות את היכולות שלו באופן הטוב ביותר.

רפואה משלימה בקריית שמונה – פנו כבר עכשיו לכל סוגי טיפולי הרפואה המשלימה המקצועיים בקריית שמונה והאיזור 

נטורופתיה ברפואה אלטרנטיבית בקרית שמונה

נטורופתיה זוהי שיטת טיפול המתמקדת על שיפור אורח החיים של האדם בעזרת מקורות טבעיים ועל חיזוק מערכות בריאותיות שונות בגופו דרך כך. בנטורופתיה, אתם תעברו אבחון מקיף, נפשי ופיזי (הלא השניים קשורים) והמטפל/ת ידריכו אתכם לגבי השינויים התזונתיים שעליכם לבצע. השינויים האלו יכולים לכלול שינוי במזונות שנאכלים על ידכם על בסיס קבוע, צריכת שמנים אתרים ותוספי תזונה וכן פעילויות ספורטיביות שונות שיכולות לעזור לכם במצבכם הבריאותי.

הנטורופתיה איכותית במיוחד כרפואה מונעת מכיוון שהמערכות השונות בגוף, נשארות באיזון ולכן אינן מעלות חולי. בנוסף, נטורופתיה מועילה למצבים כרוניים שונים הקשורים במערכת העיכול. נטורופתיה היא שיטת טיפול ייחודית ובה כל מטופל מקבל שגרת טיפולים ספציפית שמתאימה לו בצורה הטובה ביותר. עם נטורופתיה במרכז לרפואה משלימה בקרית שמונה אתם יכולים לעשות לגוף שלכם רק טוב!

רפלקסולוגיה ברפואה אלטרנטיבית בקרית שמונה

רפלקסולוגיה היא שיטה של טיפול אלטרנטיבי שמתבססת על כך שכפות הרגליים שלנו משקפות את מצבם של האיברים השונים בגוף שלנו. בעזרת מגע, עיסוי ונענוע של אזורים מיועדים, ניתן לעודד בגוף, זרמה לכיוון אותו האזור שתביא איתה הורמונים, דם, משככי כאבים ותפתח כך תנועה באותו (או לאותו) אזור או איבר חסום.

בעזרת טיפול רפלקסולוגיה, אתם מעניקים לגוף שלכם זרימה מחודשת של אנרגיה שמנותבת להתמקדות באזור הבעייתי בגופכם. המטפל/ת מאבחנים את האיבר הבעייתי בעזרת השיחה איתכם ובעזרת המישוש של כף הרגל שלכם. כל מטופל מקבל את הטיפול הייחודי שמתאים כמה שיותר לצורך הספציפי שלו או שלה.

שיאצו, פלדנקרייז, רייקי, כוסות רוח ועוד מגוון רחב של טיפולים אלטרנטיביים במרכז לרפואה משלימה בקרית שמונה שמקבל אתכם במהירות ומעניק טיפולים משלימים שיעזרו לכם למצוא חזרה את האיזון בחיים שלכם. רפואה משלימה בקריית שמונה משלימים לכם את איכות הטיפול בבריאות שלכם כאשר אתם אלו שבמרכז ומתוך ההבנה של ההשפעות ההדדיות של הגוף והנפש. צאו למסע בעקבות האיכות הבריאותית שלכם עם רפואה משלימה בקריית שמונה ולא תצטערו!

דילוג לתוכן