כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

רפואה משלימה

בקריית שמונה

ברוכים הבאים למגזין רפואה משלימה בקרית שמונה!

כאן תמצאו מגוון רחב של מאמרים וכתבות, עצות ומדריכים שילמדו אתכם ויעמיקו את הידע שלכם בכל הנוגע לעולמות הרפואה האלטרנטיבית בצורה מרתקת ומעניינת במיוחד! מתוך שנות ניסיון ארוכות, הכשרות מקיפות וידע רב שצברנו עם השנים, אנו משתפים אתכם בין דפי המגזין שלנו במגוון רחב של ידע שיעזור לכם לקבל את ההחלטות הטובות ביותר לגבי הבריאות שלכם.

עולם הרפואה המשלימה מלא בידע מעשיר ובהסתכלות הוליסטית על החיים. החיבור בין הגוף לנפש האנושית יחד עם הצורך באיזון מתמיד בין שני החלקים שמרכיבים אותנו והשמירה על האיזון הזה בצורה מתמדת, הפכו לאחד האתגרים הגדולים מבחינת הרפואה האלטרנטיבית שאלו יסודותיה. עם שירותי רפואה סינית בקרית שמונה אתם יכולים לקבל את הטיפולים המשלימים על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחומם.

הרפואה הסינית מלווה את המין האנושי כבר אלפי שנים ומציעה הסתכלות שונה מאשר הרפואה המערבית. צ'י לדוגמא, מבחינת הרפואה הסינית הוא הכוח של החיים שלנו. הצ'י, קיים בכל חלק בגוף והוא האנרגיה שבעזרתה אנו חיים. הצ'י עובר בעזרת מרידיאנים שסוללים את דרכו של הצ'י לכל חלק בגוף, קצת כמו שוורידים מעבירים את הדם בכל חלקי הגוף השונים. הרפואה הסינית פותרת בעיות בריאותיות בעזרת טיפול בנקודות מרידיאניות מיוחדות.

הרפואה המערבית לא יכולה להוכיח הרבה מכך בגלל שאין לה את הכלים למדידה של אותם חלקים מגופנו כמו צ'י או מרידיאנים. תחשבו על כך בצורה כזו – המדע אינו יכול למצוא את הנפש שלנו אך אנחנו בטוחים שהיא קיימת. כך גם עם הרפואה הסינית בהרבה מהמקרים.

זה רק קצת מידע על קצה המזלג, בין דפי המגזין שלנו תוכלו ללמוד עוד על הרפואה הסינית ועל הרפואה המשלימה בכלל. קריאה נעימה!

מה זה רפואה משלימה?

מה זה רפואה משלימה? רפואה משלימה כשמה כן היא- משלימה את שירותי הרפואה שאנו מקבלים מהרפואה המערבית או ה"קונבנציונאלית" ומאפשרת לנו להעניק לגוף שלנו טיפול

קרא עוד »
דילוג לתוכן