כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

וטרינר

בקריית שמונה

כי אנחנו באמת אוהבים את החיות שלכם 🐧 מומחים בטיפול ורפואה של כל חיות הבית 🐧 טיפול מסור ומקצועי 🐧 מחירים נפלאים מתאימים לכל כיס 🐧 התקשרו עכשיו ונטפל במסירות גם בחית הבית שלכם 🐧

שירותי וטרינריה קריית שמונה – כי חיות המחמד הם חלק מהמשפחה!

וטרינרים בקרית שמונה לחיות מחמד מציעים לכם סלי טיפולים מדויקים ומשתלמים לטיפול בחיות המחמד שלכם לאורך כל שנות חייהם! וטרינרים בקריית שמונה מביאים לכם את השירות האדיב והמקצועי ביותר לחיות המחמד שלכם שהם כבר מזמן חלק חשוב מהמשפחה! תחזירו לחיות המחמד שלכם קצת אהבה עם וטרינר בקריית שמונה שמעניק להם טיפולים וטרינריים חשובים ומצילים חיים!

חיות המחמד שלנו הם חלק בלתי נפרד מהמרקם המשפחתי. הן גדלות איתנו ומתפתחות איתנו. לומדות להכיר אותנו ולהתנהל איתנו כיחידים וכמשפחה. חיות המחמד נותנות לכל בני המשפחה, מעבר ללמידת ערכי האחריות והעזרה לאחר, נחמה ואהבה אינסופית שאינה תלויה בדבר.

שירותי הוטרינריה שלנו לחיות מחמד, מציעים שירותים וטרינריים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר ובמחיר הנוח ביותר כדי שתוכלו להעניק לחיות המחמד שלכם את הטיפול הרפואי הטוב ביותר שאתם יכולים כמו שמגיע לכל בן משפחה אחר. אל תתפשרו על החיות שלכם ובואו למרפאת החיות שלנו! הוטרינרים בקריית שמונה נותנים לחיות המחמד שלכם את הטיפול המקצועי והמסור ביותר!

וטרינרים בקרית שמונה זמינים 24 שעות ביממה ומטפלים בכל סוגי חיות המחמד, מכלב או חתול ועד למכרסמים זוחלים וציפורים!

שירותי הווטרינריה קיימים כבר אלפי שנים. מהרגע שהתחלנו לביית את חיות הבר, אנו מגדלים ומטפחים חיות בית שיהיו לנו לחיות מחמד ולרגעים של נחת תוך כדי היומיום. נמצאו כבר במצרים העתיקה, עדויות לטיפולי וטרינריה בחיות מחמד. אצלנו במרפאה הוטרינרית בקריית שמונה, אנו פועלים כבר שנים בשביל לשפר את בריאותם של חיות המחמד שלכם. 

הוטרינרים שלנו הם המקצועיים והאיכותיים ביותר בתחום ואנו פועלים ממקום של אהבה לבעלי חיים. תקבלו במרפאה הוטרינרית בקריית שמונה את הטיפול הטוב ביותר לחיית המחמד שלכם במחיר המשתלם ביותר!

פתח תפריט

מגוון שירותים של וטרינר בקריית שמונה

טיפול בחיות רחוב אצל וטרינרים בקרית שמונה

אנחנו מאמינים שלכל צורת חיים יש מקום בעולם שלנו. במידה ונתקלתם בחיית רחוב פצועה או חתול חדש בשכונה הופיע פתאום והוא לא נראה טוב – דווחו למרפאה הווטרינרית שלנו וניתן להם את הטיפול הוטרינרי שהם זקוקים לו כמו גם חיסוני כלבת ובדיקות שגרתיות. חתולי הרחוב אוכלים מזיקים כמו ג'וקים וחרקים נוספים. הם שומרים על הרחוב שלכם נקי מזוחלים ומנחשים ואם מתנהגים אליהם נכון, הם יכולים רק להועיל לשכונה.

חיסון כלבת אצל וטרינר בקריית שמונה

כלבת היא מחלה נוראית. חשוב להגיע למרפאה וטרינרית בקריית שמונה אחת לשנה ולחסן את חיות המחמד שלכם, כלב או חתול, בחיסון נגד מחלת הכלבת. הכלבת היא מחלה שיכולה לדגור בגוף החיה גם חודשים רבים ומרגע ההתפרצות, אין הרבה מה לעשות ויהיה לכלוא את החיה. המחלה היא מסוכנת ואצל וטרינר בקרית שמונה אתם מוודאים את בריאותם של חיות המחמד שלכם בצורה הטובה ביותר עם חיסון מונע לכלבת.

עיקור וסירוס אצל וטרינר בקריית שמונה

חשוב לעקר או לסרס את חיית המחמד שלכם בזמן הנכון. חיות שאינן עוברות סירוס או עיקור, סובלות מ"מצבי רוח" בתקופת הייחום שיכולה לחזור על עצמה גם פעמיים בשנה ואתם גם סובלים מהתנהגות החיה. כלבים וחתולים שעוברים סירוס יהיו רגועים יותר, שלווים יותר ופחות ערים להסחות דעת וחתולות וכלבות שעוברות עיקור יהיו גם הן רגועות יותר. זכרו שאם החיה שלכם מתרבה, עליכם האחריות לדאוג גם לגוריה.

טיפולי חירום במרפאה וטרינרית בקריית שמונה

חיית המחמד שלכם נפצעה? גיליתם פצע או משהו מוזר בחיית המחמד שלכם? אולי היא לקחה חלק בקרב כלשהו או נפגשה ממכונית? מרפאת וטרינרית בקריית שמונה זמינים לכם בכל שעה! אצלנו תוכלו להעניק לחיית המחמד שלכם טיפול מקצועי ואיכותי ולתת לה מענה על הצורך שלה לטיפול וטרינרי איכותי. אל תהססו ופנו אלינו עם כל שאלה או כל מקרה! וטרינר בקריית שמונה כאן בשביל לעזור לכם ולחיות המחמד שלכם בכל עת!

מזון לבעלי חיים במרפאה וטרינרית בקריית שמונה

אנו מחזיקים אצלנו במרפאה, סוגי מזון מומלצים על ידי הווטרינרים שלנו לחיות המחמד שלכם. מוצרי המזון הם האיכותיים והבריאים ביותר בשוק עם תג המחיר הזול והשפוי ביותר בתחום. המזון שחיית המחמד שלכם אוכלת חשוב להתנהלותה התקינה ולכן חשוב להתאים את המזון לחיה בצורה המיטבית. בשירותי וטרינריה קריית שמונה, דאגתנו העיקרית היא לרווחת חיות המחמד שלכם אך גם לכיס שלכם ולכן לא נמכור לכם דבר שאתם לא צריכים ושעלול אף לגרום לחיה נזק – בהתחייבות!

ציוד משלים לחיות החמה אצל וטרינר בקריית שמונה

בנוסף תוכלו למצוא אצלנו גם ציוד משלים לחיות המחמד שלכם. הציוד שאנו מחזיקים אצלנו במרפאה הוטרינרית, לרוב משמש את חיות המחמד כציוד בריאותי ואנחנו בטוחים שכל דבר שנמצא אצלנו למכירה במרפאה, יעזור לשפר את איכות חייה של חיית המחמד שלכם. חתולים צריכים להשחיז את ציפורניהם באופן קבוע ואצלנו תמצאו לכך מענה שלא הורס ת הרהיטים שלכם. כלבים צריכים ללעוס וצעצועי לעיסה איכותיים תמצאו כאן במרפאה וטרינרית בקריית שמונה!

מגזין מרפאה וטרינרית בקריית שמונה

במגזין שלנו תמצאו כל כך הרבה מידע חשוב. אם יש לכם חיות מחמד כחלק מהמשפחה אתם פשוט חייבים לגלות את המידע שיש אצלנו במגזין. תגלו איזה צעצועים אתם צריכים להביא להם בשביל שהם ייהנו מהחיים איתם אפילו יותר, תגלו מתי כיצד להגיע לוטרינר בקריית שמונה ותגלו גם כיצד לטפל בהם בצורה הטובה ובנכונה ביותר.

מגזין וטרינר בקריית שמונה נועד בשביל לתת לכם מידע רלוונטי בצורה פשוטה ומעניינת כדי שתוכלו לקבל את כל הכלים שאתם צריכים בשביל לגדל חיית מחמד בביתכם או בחצר בצורה הטובה ביותר. תמצאו שם מידע גם על חיות שונות מו מכרסמים שונים, זוחלים ואפילו ציפורים. אז למה אתם מחכים? 

איפה וטרינר בקריית שמונה נותן שירות?

שנדבר?
דילוג לתוכן