כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

וטרינר

בקריית שמונה

כי אנחנו באמת אוהבים את החיות שלכם 🐧 מומחים בטיפול ורפואה של כל חיות הבית 🐧 טיפול מסור ומקצועי 🐧 מחירים נפלאים מתאימים לכל כיס 🐧 התקשרו עכשיו ונטפל במסירות גם בחית הבית שלכם 🐧

שאלות ותשובות וטרינר מומלץ בקריית שמונה

הוטרינר המומלץ שלנו בקריית שמונה מטפל במגוון רחב ביותר של בעלי חיים, החל ממכרסמים וכלה בבהמות גדולות, אך בעיקר ולרוב מטפל הוטרינר בקריית שמונה בחיות בית כגון כלבים חתולים וכו'. מגוון גדול זה של בעלי חיים שבהם מטפל הוטרינר בקריית שמונה מעלה הרבה שאלות לגבי טיפול בבעלי חיים.

יש לכם שאלה לוטרינר בנוגע לעבודתו? טיפול וטרינרי בכלבים? טיפול וטרינרי בחתולים? טיפול וטרינרי בבעלי כנף או במכרסמים? סוגי הטיפולים שהוטרינר מעניק לחיות אלו? אל תהססו לשאול, שאלו את הוטרינר המומחה שלנו כל שאלה ותקבלו תשובה מהירה ומלאה.

יש לכם שאלה ולא מוצאים תשובה? מוזמנים לבדוק את השאלות הפופולריות הנשאלות בתחום. 

שאלה:

 אילו טיפולים שגרתיים מניעתיים אתה כוטרינר מנוסה בקריית שמונה ממליץ?

תשובה:


שאלה:

 האם יש תרופות או תוספי תזונה שמומלצים לחיות בית לקחת באופן קבוע? האם תרופות אלו צריכות מרשם מרופא או מוטרינר ? האם אתה הוטרינר בקריית שמונה נותן מרשמים אלו?

תשובה:


שאלה:

 שלום.

יש לנו כלב שכל הזמן רוצה לצאת החוצה ואנו לא יודעים אם הוא רוצה לשחק או רוצה לשרותים, השאלה שלנו לוטרינר בקריית שמונה היא כמה פעמים ביום לערך ובממוצע צריך להוציא כלב על מנת שילך לשרותים ?

תשובה:


 שאלה:

 שאלה, יש לנו כלב והמליצו לנו על ניתוח מסויים לכלב שלנו, האם אצלכם במרפאה הוטרינרית בקריית שמונה יש חדר ניתוח לכלבים? האם אצלכם במרפאה לחיות מחמד יש יכולת לאשפז חיות מחמד, כלב במקרה זה, למספר ימים ? אודה לתשובת הוטרינר

תשובה:


 

 שאלה:

 ערב טוב.

יש לנו גם חתולים וגם כלבים בבית, והנשירה של השיער שלהם מפריעה לנו מאד, שאלתנו לוטרינר היא האם יש לוטרינר איזה שהוא פתרון לנושא זה, או שזו גזרית גורל ולרופא וטרינר אין איך לעזור בנושא?

תשובה:


 

 שאלה:

 לוטרינר שלום. יש לנו כלוב עם 5 תוכונים בבית, הילדים רוצים להוציא את התוכים ולתת להם לעוף בחלל הבית, השאלה שלנו לוטרינר אם יש דרך בטוחה וקלה להחזיר את התוכים חזרה לכלוב כך שלא יזוקו ובקלות.

תשובה:


 

 שאלה:

 כל כמה זמן כדאי להביא את חיית המחמד שלנו למרפאה הוטרינרית כך שהוטרינר יוכל לבדוק אותה ? תודה מראש לוטרינר העונה.

תשובה:


 

 שאלה:

 אנו גרים בקריית שמונה, קיבלנו גור כלבים פיצפון ומתוק, ואנו רוצים לשאול על שגרת חיסונים לכלבים, מתי אתה כוטרינר הטוב בקריית שמונה ממליץ להתחיל לחסן את הגור כלבים הזה?

תשובה:


 

 שאלה:

 יש לנו כלב זקן מאד, והשיניים שלו כבר לא מה שהיו, האם אתם במרפאה הוטרינרית יכולים איך שהוא להקל עליו? האם יש טיפולי שיניים לכלבים? ואם יש, האם הוטרינר במרפאה הוטרינרית שלכם בקריית שמונה יכולים לבצע טיפול שיניים בכלבים? תודה מראש!

תשובה:


 

 שאלה:

 יש לנו כלבה זקנה בבית, אנו גרים בבניין בקריית שמונה בקומה שלישית, והכלבה לא יוצאת הרבה החוצה, וכנראה שלכן הכלבה מאד השמינה. האם אתם במרפאה וטרינרית ממליצים על דיאטה לכלבה ? ואם כן, מה הוטרינר שלכם בקריית שמונה ממליץ ? איך לעשות את הדיאטה הזו? בתודה

תשובה:


תשובה:


שאלה:

שאלה לוטרינר במרפאה הוטרינרית בקריית שמונה. יש לנו כלבה שאצנלו כבר כמה שנים, עד לפני כמה חודשים ההתנהגות שלה היתה מצויינת, לפני מספר חודשים ההתנהגות שלה השתנתה מאד, ונראה שהכלבה בחרדות או פחדים או משהו כזה. האם יש לכם במרפאה הוטרינרית שלכם בקריית שמונה גם יעוץ התנהגותי לכלבים?

תשובה:


שאלה:

תשובה:

 

 שאלה:

תשובה:

 

 שאלה:

תשובה:


 

 שאלה:

תשובה:


 

 שאלה:

תשובה:


 

 שאלה:

תשובה:


 

 שאלה:

תשובה:


 

 שאלה:

תשובה:


 

 

ניווט מהיר:
אנו בקול קריית שמונה מביאים לכם את כל המידע אודות וטרינר מקצועי ביותר בקירת שמונה. הוטרינר שלנו נותן מגוון עשיר מאד של שירותי וטרינריה שוונים לסוגים שונים של בעלי חיים וחיות מחמד, כמו כן, כוטרינר מקצועי יש לנו מגוון של אזורי עבודה שונים בצפון הארץ ובסביבת קרית שמונה.  אנו נשמח לענות על כל שאלות שעולות לכם בהמלך הזמן.
כל אנשי המקצוע המפורסמים באתר הם בעלי מקצוע עם המלצות של לקוחות קודמים. בכל מקצוע תוכלו למצוא מגזין הנותן מידע מקצועי לגולשים באותו תחום.
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם >>>

דילוג לתוכן