כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

וטרינר

בקריית שמונה

כי אנחנו באמת אוהבים את החיות שלכם 🐧 מומחים בטיפול ורפואה של כל חיות הבית 🐧 טיפול מסור ומקצועי 🐧 מחירים נפלאים מתאימים לכל כיס 🐧 התקשרו עכשיו ונטפל במסירות גם בחית הבית שלכם 🐧

אזורי עבודה מרפאת חיות וטרינר

מחפשים וטרינר באזור הצפון? זקוקים לשירותים של מרפאת חיות באזור קריית שמונה ובסביבת והגליל? אימצתם חיית מחמד חדשה ואתם מחפשים וטרינר? מחפשים וטרינר בקרית שמונה 24 שעות? הגעתם למקום הנכון! הקול קריית שמונה מציג את אנשי המקצוע האמינים ביותר, עם ההמלצות הטובות ביותר!

שירותי וטרינריה והמרפאה לחיות מביאים את הצוות המקצועי ביותר בסביבה. מגוון שירותי וטרינריה לכל חיות המחמד ולכל הטיפולים על ידי רופאי חיות האיכותיים והאדיבים ביותר בקריית שמונה והסביבה!

מי צריך וטרינר?

אימצתם חיית מחמד חדשה? בין אם מדובר בגור ובין אם מדובר בחיה בוגרת, אתם צריכים לעשות בדיקות רפואיות כדי לוודא שמצבה הבריאותי תקין! עם הוטרינרים והצוות המקצועי שלנו במרפאה תוכלו לתת לחיית המחמד החדשה שלכם את הטיפול הטוב והמקצועי ביותר באזור. מצאתם חיה פצועה? וטרינר בקרית שמונה 24 שעות ביממה זמין לתת טיפול לכל חיה ובכל זמן! חיית המחמד שלכם לא נראית טוב? סובלת? אל תתפשרו על הבריאות של חיות המחמד שלכם! צרו קשר עם הוטרינרים שלנו ותוודאו שחיית המחמד שלכם מקבלת את הטיפול שמגיע לה!

וטרינר בקיבוץ גונן

קיבוץ גונן משקיף על נופים עוצרי נשימה של אצבע הגליל ומוקף במעיינות, מסלולי הליכה, פינות טבע, שבילים טבעיים ועוד. חברי קיבוץ גונן יודעים להתקשר ולקבל שירות במרפאה בקריית שמונה כשחיית המחמד שלהם סובלת מבעיה רפואית.

צרו איתנו קשר ונקבע תור לבדיקת חיית המחמד שלכם בהקדם >>>

וטרינר בקיבוץ כפר בלום

קיבוץ כפר בלום, השוכן בצפון עמק החולה למרגלות הירדן פותח את שעריו למתעניינים. תושבי כפר בלום נהנים מהזמינות הרבה של מרפאת החיות בקרית שמונה שיודעים לתת טיפול מהיר ומקצועי לכל חיית מחמד בקיבוץ.

וטרינר בקיבוץ גדות

קיבוץ גדות הוקם עם סיום מלחמת העצמאות ואוכלס בעיקר על ידי אנשי גרעיני נחל ופליטי שואה. חברי קיבוץ גדות ממליצים על רופאי חיות בעיר קרית שמונה.

וטרינר בקיבוץ איילת השחר

וטרינר בקיבוץ איילת השחר הנמצא בצפון הארץ בעמק החולה, כאשר מסתכלים למזרח יכולים ליהנות מנוף הררי של רמת הגולן. צוות המרפאה בקריית שמונה מקבלים הרבה המלצות מחברי קיבוץ איילת השחר.

וטרינר בקיבוץ מנרה

קיבוץ מנרה אשר נמצא ברכס רמים בהרי נפתלי וצמוד מאוד לגבול עם לבנון ושדותיו החקלאיים של קיבוץ מנרה קרובים לשדות של החקלאים הלבנונים המקומיים. גם התושבים בקיבוץ מנרה נעזרים בשירותיהם של מרפאת החיות.

וטרינר קיבוץ תל חי

רבים מתושבי קיבוץ תל חי נהנים מזמינותם הגבוהה והשירות המקצועי שנותנים להם הוטרינרים שלנו כאשר חיות המחמד שלהם צריכות טיפול וכן, חנות החיות המקומית בקרית שמונה פתוחה וזמינה לכל שאלה או בקשה.

וטרינר בקיבוץ מלכיה

בקיבוץ מלכיה, אשר ממוקם על הר בגובה של כ- 700 מטר. הקיבוץ גובל עם שדותיהם של כפרים לבנוניים וחקלאים מקומיים. תושבי קיבוץ מלכיה ממליצים על שירותי וטרינריה ומרפאת החיות בעיר קריית שמונה.

וטרינר בקיבוץ הגושרים

קיבוץ הגושרים, נמצא באמצע הגליל העליון. הקיבוץ הוקם עם קום המדינה בשנת 1948 בעיקר על ידי עולים מטורקיה. חברי קיבוץ הגושרים נמצאים במרחק שיחת טלפון אחת מהמרפאה ויודעים להתקשר למרפאה כשצריך.

וטרינר בקיבוץ ברעם

קיבוץ ברעם, שנוסד ב- 1949, קיבץ אשר הצליח לשמור על אופיו שנים רבות ורק לאחרונה ניתן לראות את השינוי בו והמעבר למודרניזציה. חברי קיבוץ ברעם וחיות המחמד שלהם נהנית מהטיפול המקצועי והמסור של צוות המרפאה.

וטרינר בקיבוץ דפנה

קיבוץ דפנה, אשר ממוקם בקצה הכי צפוני של עמק החולה ונמצא במרחק של כמה דקות מהכניסה לגולן. חברי קיבוץ דפנה יודעים שהם יכולים לפנות בכל עת לשירות של וטרינר ולתת לחיית המחמד שלהם טיפול אוהב ומקצועי במיוחד.

וטרינר בקיבוץ עמיעד

קיבוץ עמיעד, הממוקם בחלק הדרומי של הגליל העליון ונוסד בשנת 1946. תושבי קיבוץ עמיעד יוצרים קשר עם הוטרינר וצוות המרפאה בבקרית שמונה כאשר חיות המחמד שלהם נדרשות לטיפול רפואי.

וטרינר בקיבוץ כפר גלעדי

קיבוץ כפר גלעדי הוקם בשנת 1916 ופותח בעיקר על ערכי ארגון "השומר". חברי קיבוץ כפר גלעדי נהנים מהמקצועיות הרבה שנותנים גם להם צוות המרפאה בקרית שמונה בעת הצורך ויודעים שמספרת חיות פתוחה גם לכל צורך שעולה.

וטרינר בקיבוץ משגב עם

קיבוץ משגב עם נוסד כבר בשנת 1945 וממוקם מול הר החרמון מעל כפר גלעדי. חברי משגב עם נותנים לחיות המחמד שלהם את הטיפול המסור והמקצועי ביותר כאשר הם פונים לשירותי וטרינריה במרפאת החיות בקריית שמונה.

 וטרינר בקיבוץ סאסא

קיבוץ סאסא, אשר קיים משנת 1949 והוקם בעיקר על ידי תנועת השומר הצעיר. חברי קיבוץ סאסא יכולים להיות רגועים כשהם יודעים שהם נותנים לחיות המחמד שלהם את הטיפול המקצועי של הצוות הרפואי בקרית שמונה שזמינים להם כל שעות היום.

מחפשים וטרינר בקרית שמונה והסביבה?
באתר קול קריית שמונה תוכלו למצוא שירותי וטרינריה קריית שמונה ומגוון וטרינרים בקרית שמונה שיתנו לחיות המחמד שלכם את הטיפול המסוק והמקצועי ביותר באזור במחירים נוחים במיוחד! השאירו לנו פניה באתר ונחזור אליכם בהקדם >>>

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

צלם אירועים מקצוען בקריית שמונה >>>
קואצ'ר ומאמן אישי באזור קריית שמונה >>>
קוסמטיקאית מומלצת באזור קריית שמונה >>>
מורה נהיגה מקצועי וסבלני בסביבת קריית שמונה >>>

דילוג לתוכן