כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

וטרינר

בקריית שמונה

כי אנחנו באמת אוהבים את החיות שלכם 🐧 מומחים בטיפול ורפואה של כל חיות הבית 🐧 טיפול מסור ומקצועי 🐧 מחירים נפלאים מתאימים לכל כיס 🐧 התקשרו עכשיו ונטפל במסירות גם בחית הבית שלכם 🐧

וטרינריה קריית שמונה – שירותים

תנו לחיות המחמד שלכם את הטיפול המסור והמקצועי ביותר בעזרת שירותי וטרינריה קריית שמונה! זמינים לכם בכל שעות היום ומחזיקים צוות מקצועי ואיכותי של וטרינרים בקריית שמונה והסביבה!

אנו מציעים סלי טיפול שמאפשרים טיפול מתמשך ומדויק במיוחד לחיה שלכם במחיר משתלם!

חשוב לנו לבסס קשר של אמון והיכרות בין הוטרינר המטפל לבין חיית המחמד. נכון, הרבה פעמים חיות המחמד לומדות שטיפול וטרינרי הוא טיפול כואב ולכן פחות שמחים להגיע למרפאה אבל אצלנו תיפגשו בטיפול עדין ככל הניתן והמון המון אהבה לחיות המחמד שלכם. הוטרינרים שלנו ירקמו קשר מיוחד כבר מחודשי החיים הראשונות של חיית המחמד שלכם וכך נוכל גם לעדכן אצלנו במאגר את המידע הבריאותי של חיית המחמד בצורה מסודרת. טיפול מתמשך אצלנו במרפאה הוטרינרית, יאפשר לנו גם לשלוח אליכם הביתה הזמנות לחיסונים שנתיים לכלבת וטיפולים מתמשכים נוספים. כל זה כדי לשמור על איכות חייה של חיית המחמד שלכם כך שתוכלו להנות מקשר של שנים עם חיית המחמד האהובה שלכם בלי האחריות לזכור תאריכים.

ואיזה כיף לקבל בדואר מכתב שעליו השם של חיית המחמד שלכם!

צרו קשר עם וטרינר מקצועי בקרית שמונה ותדאגו לחיית המחמד שלכם >>>

 

סל טיפולי לגור חתולים 

סל הטיפול בגור החתולים שלכם אצלנו, כולל בתוכו את הטיפול שכל גור חתולים צריך לעבור בשנה הראשונה לחייו. אנו נבדוק את המדדים של הגור כדי לוודא שהוא הוזן כמו שצריך ונכניס אותו אלינו למערכת. גורי חתולים צריכים לקבל חיסונים נגד פרעושים, תולעים או כלבת כבר מהשבועות ועד החודשים הראשונים לחייהם ואנחנו נדאג לעשות זאת עם כמה שפחות כאב לגור הנולד. בנוסף, חשוב להשתיל לגור החתולים שבב כבר בתחילת חייו כדי שבמידה וילך לאיבוד, תוכלו לאתר אותו וגם לאגד סביבו את כל המידע הרפואי שלו.

הכנסת פרטיו הרפואיים של גור החתולים שלכם אלינו למאגר במרפאה הוטרינרית, יאפשר מעקב וניתוח היסטורי של פרטיו הבריאותיים של הגור שלכם גם כשיהיה לחתול בוגר ויאפשר לנו לדייק כל טיפול שיצטרך בעתיד לפי ההיסטוריה הרפואית הייחודית לו. נוכל גם ליצור איתכם קשר ברגע שנראה כי הגור בוגר דיו לסירוס או עיקור ולטיפולים נוספים אצלנו במרפאה.

סל טיפולי לחתול בוגר

במרפאה הוטרינרית שלנו אנחנו דואגים לחתול שלכם לאורך כל שנות חייו. במידה ומדובר בחתול חדש אצלנו, אנחנו נזין את פרטיו הרפואיים של החתול שלכם ונבצע בדיקה מקיפה אצלנו במרפאה כך שכל המידע אצלנו יהיה מעודכן ומהימן. המידע הרפואי על החתול שלכם חשוב והכרחי כדי לתת לחתול שלכם את הטיפול המקצועי שהווטרינרים שלנו נותנים.

לחתול שלכם ישנם גם מספר טיפולים שוטפים שאנו מציעים אצלנו במרפאה הוטרינרית לחיות מחמד. חיסון מרובע וטיפול מונע נגד תולעים (פעמיים בשנה) הם רק חלק מהשירותים אותם אנו מציעים לחתול הבוגר שלכם אצלנו במרפאה הווטרינרית. חתול שמטופל תחת סל הטיפולים של המרפאה שלנו, יתן לכם גם להנות ממחירים משתלמים לטיפולים ממגוון סוגים כמו בדיקות אולטרסאונד, עיניים ושיניים.

בנוסף, יהנה החתול מבדיקות רופא וטרינרי אצלנו במרפאה ללא עלות לכל מהלך חייו הארוכים. אצלנו במרפאה לחיות מחמד, דואגים לחתול שלכם!

סל טיפול בגור כלבים

סל הטיפול בגור הכלבים שלכם אצלנו במרפאה כולל בתוכו את כל הטיפולים שגור הכלבים שלכם צריך לעבור בשנה הראשונה לחייו. אנו נבדוק את הגור מהאף ועד הזנב כדי לוודא שהוא הוזן כמו שצריך ושמצבו הבריאותי תקין ונכניס אותו אלינו למערכת. את גור הכלבים נחסן לכלבת וחיסון משושה/מתושה. נטפל בגור בטיפולים מונעים (לפרעושים ולתולעים) ונדאג להשתיל לו שבב כדי שאם חס וחלילה ילך לאיבוד, תוכלו למצוא אותו במהירות האפשרית. 

מומלץ לעבור דרך מספרת כלבים היכולה לתת מוצרים שיעזרו לצמיחת שיער תקינה וטיפולי טיפוח קבועים. 

אצלנו תוכלו להתחיל את הטיפול בגור הכלבים כמה שיותר מוקדם, גם כדי למנוע מחלות וגם כדי לוודא שהגור מקבל את החיים האיכותיים ביותר בעזרת הטיפול המקצועי והמסור של הוטרינרים שלנו. חשוב לבצע מעקב על פרטיו הרפואיים של גור הכלבים כדי שגם כשיגיע הגור לבגרות – הוטרינרים שלנו ידעו להתאים לו את הטיפול המדויק ביותר לכל מצב רפואי שחס וחלילה הוא יידרש בו.

סל טיפולי לכלב בוגר

הסל הטיפולי לכלב בוגר שאנו מציעים, יאפשר לכם את הטיפול הטוב ביותר לכלב שלכם! חיות הבית הם מזמן כמו בני משפחה ובעזרת טיפול שותף מהוטרינרים שלנו במרפאה, הוא גם ישאר במשפחה באיכות חיים מעולה לאורך זמן רב! הסל מאפשר ביקורים של וטרינר במרפאה הוטרינרית שלנו ללא עלות וכן טיפולים שוטפים (כמו טיפול נגד תולעים) שעל הכלס לקבל לאורך חייו.

אנחנו נקלוט את הכלב שלכם אצלנו במרפאה הוטרינרית. נעשה לו בדיקה כוללת מאף ועד זנב כדי לוודא שמצב בריאותו תקין ושיש לנו את המידע השלם אודות ההיסטוריה הרפואית של הכלב שלכם אצלנו במרפאה. בעזרת פתיחת תיק רפואי לכלב נוכל להתאים לו לכל בעיה רפואית את הטיפול הנכון והמדויק לו ביותר דרך הסתכלות על ההיסטוריה הרפואית של הכלב שלכם.

הכלב שלכם יהנה אצלנו במרפאה הוטרינרית ממגוון רחב של טיפולים כמו טיפולי שיניים ועיניים. סל הטיפולים לכלב הבוגר, יאפשר לכם לשמור על בריאותו של הכלב שלכם במחירים הנוחים ביותר ובמקצועיות הגבוהה ביותר.

הכלב או החתול שלכם לא אוכלים? כנראה שיש להם בעיה בריאותית!

אחד הסממנים לבעיה בריאותית בחיות מחמד היא חוסר תיאבון. הביאו אותם אל המרפאה הוטרינרית שלנו בתיאום מראש והוטרינרים שלנו יבדקו בדיוק מה הבעיה הרפואית. ברוב המקרים, חוסר תיאבון של חיית המחמד מעיד על בעיה עמוקה יותר. במרפאה שלנו, נוכל לוודא שחיית המחמד שלכם מקבלת את הטיפול הנכון בצורה המסורה ביותר.

אצלנו במרפאה הוטרינרית לחיות מחמד – גורמים לפרעוש לפרוש!

אצלנו תוכלו למצוא מגוון טיפולים לפרעושים ולמניעת הופעתם על חיית המחמד שלכם! חיית המחמד באה במגע איתכם ועם בני הבית הנוספים כמו גם עם חיות נוספות ברחוב או של השכנים ולכן חשוב שהחיה תקבל טיפול מונע נגד פרעושים כדי לשמור גם עליה וגם עליכם מהגירוד המעצבן שמביאים הפרעושים. חנות חיות בקרית שמונה תוכל לספק לכם שלל מוצרים, אבקות ורצועות לצמצום פרעושים ומזיקים אחרים.

הפרווה של חיית המחמד שלכם כבר לא כשהייתה?

עוד סממן למצבם הבריאותי של חיות הבית הוא הפרווה. אם מופיעים חורים בפרווה או שאתם שמים לב לנשירה מוגברת, אם הפרווה כבר לא נעימה לליטוף וחיית המחמד שלכם מרבה להתגרד, יכול מאוד להיות שישנה בעיה רפואית אחרת שחיית המחמד שלכם סובלת ממנה. פנו עוד היום לוטרינרים שלנו בקריית שמונה ונוכל לתת לחיית המחמד שלכם את הטיפול שהיא צריכה!

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

צלם אירועים מקצוען בקריית שמונה >>>
קואצ'ר ומאמן אישי באזור קריית שמונה >>>
קוסמטיקאית מומלצת באזור קריית שמונה >>>
מורה נהיגה מקצועי וסבלני בסביבת קריית שמונה >>>

דילוג לתוכן