כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

רואה חשבון

בקריית שמונה

רואה חשבון מקצועי אחראי אמין ומומלץ – מומחים בלחסוך לכם מיסים וכסף – ומומחים בלתת לכם שקט נפשי – תמיד כאן לכל שאלה – ובמחיר מנצח – התקשרו עכשיו ליעוץ חינם

רואה חשבון בקרית שמונה – רואים אופק ורוד!

אני, "רואה חשבון בקרית שמונה" כאן בשבילכם. עם רואה איתי אתם יכולים להיות בטוחים שהעסק שלכם נמצא בידיים טובות. רואה חשבון לעצמאיים? אני כאן! בין אם אתם עצמאיים או שכירים, חברה בע"מ או עמותה, רואה חשבון הוא חלק חשוב מאוד מההתנהלות הכלכלית והחוקית שלכם. והרי שאיתי תוכלו להיות בטוחים שאתם פועלים כחוק ואף תוכלו לחסוך בהוצאות.

 

אני בטוח שצמד המילים "מס הכנסה" גורם לצמרמורת קלה לכל מי שקורא אותו. בעזרתי אתם יכולים להירגע ולהפסיק לפחד מכל הבירוקרטיה המסובכת, הטפסים הבלתי נגמרים וההתרעות המוזרות על תשלומים שלא ידעתם שאתם בכלל חייבים בהם. רואה חשבון נועד בעצם כדי להיות זה שמתמודד עם כל הבירוקרטיה הזו. בית העסק שלי, "רואה חשבון בקריית שמונה" מכיר לעומק את חוקי המסים בישראל ויודע להעביר אותם למשימות, מטלות או טפסים מדויקים. איתי אתם יכולים לפנות את הזמן שלכם כדי להתעסק בכם, בעסק שלכם או בכל דבר אחר. מנגד, הרי שאני מטפל בצד הפיננסי של העסק שלכם כדי שאתם לא תצטרכו להתמודד בבירוקרטיה הסבוכה מול מוסדות המדינה, הביטוח הלאומי ורשות המיסים. מהרגע שנוצר בינינו קשר לקוח/ נותן שירות, הרי שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים את השירות הפיננסי המקצועי ואיכותי ביותר.

מדובר בניסיון עתיר שנים (למעלה מ- 30 שנה) שאני עוסק במקצוע. אשמח לעזור לכם בגילוי של דרכים חדשות לחסכון כספי, בייעוץ לכדאיות של השקעות או הקמת עסקים, במילוי דוחות, בהכנת משכורות ובעיקר תוכלו לקבל הרבה מאוד שקט נפשי.

 

זאת ועוד הרי שאני ("רואה חשבון בקריית שמונה") מגיע עם ידע והיכרות מעמיקה עם החוק הישראלי ועם דרך ההתנהלות הפיננסית המומלצת ביותר. לימודי תואר ראשון שמתרכזים בהבנת החוק והפרוצדורות הפיננסיות הרבות והמסובכות וכן ניסיון של שנים עם אינספור לקוחות שונים, גדולים כקטנים, מקל עליכם בכל התהליך מול הרשויות במדינה וכן מאפשר לכם לדעת שלא פספסתם שום שלב חשוב בין אם אתם עצמאיים, עוסק פטור או חברה בע"מ.

אני חוסך לכם לא רק הרבה זמן אלא בעיקר הרבה כאב ראש. אני מציע מגוון נרחב של שירותי ראיית חשבון בהתאמה לצרכים של העסק שלכם ואליכם. באמצעותי – "רואה חשבון בקריית שמונה" תוכלו להיות רגועים יותר, להתנהל טוב יותר, להצליח יותר ולהתפנות יותר לפיתוח העסק שלכם. והרי אני מעניק לכם שירותי ראיית חשבון מקצועיים ואיכותיים, זמין לכל לאורך כל שעות היום ונותן לכם יחס חם ואדיב.

משרדי מעניק  לכם שירות פיננסי איכותי למשך שנים ולאורך כל חייו של העסק שלכם. עם טיפול מתמשך אני לומד להכיר את התנהלות העסק וגם לייעץ לכם כיצד לנהוג בהשקעות חדשות או בהתנהלות פיננסית שאינה נכונה. איתי לא תחוו בעיות פיננסיות שתלויות בהצהרות למס הכנה או לביטוח לאומי, לא תיתקלו בבעיות בחישוב השכר ותוכלו להיות בטוחים שהעסק שלכם מנוהל מבחינה פיננסית על הצד הטוב ביותר.

לפיכך הרי שבאמצעותי יש לכם את הנחת להמשיך ולפתח את העסק שלכם כדי שזה יוכל לצמוח.

פתח תפריט

מגוון שירותים של רואה חשבון בקריית שמונה

השירותים של רואה חשבון בקריית שמונה

המשרד שלי מעניק מגוון שירותים אשר ניתן לצרוך דרכי: עריכת דוחות שנתיים, פתיחת תיק במס הכנסה, ייעוץ בנושאי חשבון ומס, חשבות שכר, הצהרת הון, החזרי מס, רואיית חשבון לשכירים, רואיית חשבון לעוסק פטור או לעוסק מורשה, ראיית חשבון לחברה בע"מ ועוד ועוד. כן, הכל נעשה תחת קורת גג אחת. אני כאן לשירותכם.

רואה חשבון לשכירים

אם אתם מחפשים רואה חשבון למרות שאינכם בעלי עסק, רואה החשבון מקל עליכם עם ניהול הכספים שלכם ונותן לכם עצות לגבי התנהלות פיננסית נכונה. המשרד שלי "רואה חשבון בקריית שמונה" יגיש עבורכם את כל הטפסים הנדרשים כדי לקבל החזרי מס מהמדינה במידת הצורך וכמו כן אנהל עבורכם את כל עבודת הבירוקרטיה בנושאים רבים ומגוונים אחרים.

רואה חשבון לעסקים

במידה ואתם פותחים עסק חדש, בין אם אתם פותחים עוסק פטור, מורשה, חברה בע"מ או עמותה, משרדי דואג להתנהלות הפיננסית הטובה ביותר בשבילכם. משלב פתיחת התיק במס ההכנסה, "רואה חשבון בקריית שמונה" דואג לעסק שלכם כדי שאתם תוכלו להמשיך ולפתח את העסק. ייעוץ פיננסי ובניית אסטרטגיה כלכלית של העסק, הגשת דו''חות, חשבות שכר, ייצוג מול הרשויות, ניהול תזרים מזומנים וכו' וכו'.

לא מפחדים ממס הכנסה

כן כן, איתי "רואה חשבון בקרית שמונה", אתם תגלו כי אין ממה לפחד... מס הכנסה יכול להיות גוף נוח ופשוט אם רק מבינים אותו כהלכה. שנות ניסיון רבות וכן לימודים שאינם נגמרים לעולם בתחום ראיית החשבון המתפתח והמתחדש, מאפשרים לי להכיר את מס הכנסה מכל הכיוונים. איזה טפסים צריך למלא, איזה טפסים כדאי למלא, על מה להצהיר וכו' וכו'.

מקצועיות ללא פשרות - רואה חשבון בקריית שמונה

במשרד שלי "רואה חשבון בקריית שמונה" אתם מקבלים שירות מקצועי ואיכותי ביותר. כשמדובר בייעול העסקי ובהתנהלות הפיננסית של אדם פרטי הרי שהקפדה על מקצועיות ללא פשרות היא בראש סדר ההעדיפויות שלי. ועל כן, מעבר להשכלה ולניסיון עתיר השנים שלי, הרי שאני מקפיד להיות עם יד על הדופק ולעבור השתלמויות מקצועיות כל הזמן.

חיוך רחב רק אצל רואה חשבון בקריית שמונה

אני בהחלט מאמין שהשירות חשוב כמעט כמו האיכות. אני מציע שירות עם חיוך רחב. והרי אתם עסוקים בטרדות היומיום וטרדות העסק שלכם, אם אני יכול על ידי חיוך להנעים את יומכם הרי שכבר עשיתי את שלי... זאת כמובן במקביל לעשייה המקצועית שאני מבצע במקביל. כן, חיוך מביא חיוך - זהו "האני מאמין" שלי עוד מהיום הראשון שפתחתי את "רואה חשבון קריית שמונה".

מגזין רואה חשבון קריית שמונה

אם ההתנהלות הפיננסית שלכם (באופן פרטי או בעסק שלכם) חשובה לכם, הרי שלהוסיף ידע שימושי בתחום זה, תמיד מומלץ.

במגזין שלפניכם ניתן למצוא טיפים שימושיים מתחום הכלכלה והפיננסיים אשר יתרמו לכם לא מעט ידע חשוב וגם טיפים מעשיים ופרקטיים.

תיהנו.

איפה רואה חשבון בקריית שמונה נותן שירות?

שנדבר?
דילוג לתוכן