כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

רואה חשבון

בקריית שמונה

רואה חשבון מקצועי אחראי אמין ומומלץ – מומחים בלחסוך לכם מיסים וכסף – ומומחים בלתת לכם שקט נפשי – תמיד כאן לכל שאלה – ובמחיר מנצח – התקשרו עכשיו ליעוץ חינם

שירותים עיקריים מעת רואה חשבון

רואה חשבון נותן לכם את הנחת להמשיך ולהצמיח את העסק שלכם. להתרכז בעצמכם ולא בבירוקרטיה הארוכה של המשרדים הממשלתיים ושל מוסדות הפיקוח. עם רואה חשבון בקרית שמונה אתם יכולים להיות רגועים בזכות שירות מקצועי ואמין, זמינות גבוהה לכל שאלה וייעוץ פיננסי במיוחד לצרכים הייחודיים שלכם!

מגוון שירותי ראיית חשבון ושירותים פיננסים

  • עריכת דוחות שנתיים
  • פתיחת תיק במס הכנסה
  • ייעוץ בנושאי חשבונות ומס
  • חשבות שכר
  • הצהרת הון
  • החזרי מס
  • ראיית חשבון לשכירים
  • ראיית חשבון לעוסק פטור
  • ראיית חשבון לעוסק מורשה
  • ראיית חשבון לחברה בע"מ

רואה חשבון נותן לכם מגוון רחב של שירותים פיננסים וייעוץ מקצועי בענייני כספים כדי שתוכלו לנהל את העסק שלכם בצורה הנכונה ביותר!

מחפשים רואה חשבון בקרית שמונה? פנו אלינו עכשיו ונחזור אליכם בהקדם >>>

 

פתיחת תיק במס הכנסה עם רואה חשבון

מזל טוב! פתיחת תיק במס הכנסה מהווה את תחילתו של התהליך העסקי החדש שלכם! עם רואה חשבון בקרית שמונה אתם יכולים לדעת שאתם נמצאים בידיים טובות מהולדתו של העסק החדש! אני אלווה אתכם בכל שלביו של התהליך ויחד נוכל להמשיך ולאפשר לעסק שלכם לצמוח ולגדול!

הקמת עוסק פטור 

עוסק פטור מיועד לעסקים עם הכנסה שנתית של עד 102,292 ₪ בשנה (נכון ל-2022). הפטור הוא מתשלומי מע"מ ועל העסק שלכם עדיין תהיה החובה לשלם מס הכנסה וביטוח לאומי. לכן גם חשוב כל כך להיעזר ברואה חשבון שמלווה אתכם ויודע בדיוק איך לנהל את העסק שלך מבחינה פיננסית. 

עוסק פטור יתאים במיוחד לעסקים בתחילת דרכם שההכנסות שלהם עדיין נמוכות יחסית וכן לאלו המציעים שירותים או מוכרים לעסקים קטנים. הרי לכם יש פטור מתשלומי מע"מ ואתם יכולים למכור או לתת שירות במחירים נמוכים יותר מעסקים שחייבים במע"מ. מנגד יש לקחת בחשבון שלא תקבלו החזרי מע"מ אבל אין צורך להיבהל, עם תכנון פיננסי נכון, לא יהיה בכך צורך ותוכלו להנות מהיתרונות של אי תשלום המע"מ. 

פתיחת עוסק פטור יכולה להתאים גם לאנשים שעובדים מהבית. החזרי המס יכולים לחול על חלל העבודה בו הם עובדים ולכן גם רואה חשבון מנוסה ואמין יודע להציג בפניכם אפשרויות שלא חשבתם עליהם כדי שתוכלו להתנהל כלכלית בצורה המתאימה לכם ביותר!
עסקים קטנים שאינם מעוניינים בשירותחים של רואה חשבון יכולים ליהנות משירות רחב ומקצועי של הנהלת חשבונות בקרית שמונה המתאימה למגוון סוגים של עסקים בגדלים שונים ובתחומים שונים. 

הקמת עוסק מורשה

עוסק מורשה ניתן לפתוח כאשר ההכנסות הצפויות מהעסק שלכם יהיו מעל  102.292 ₪ בשנה (נכון לשנת 2022). לרוב סוג עסק זה, יתאים לבעלי עסקים ואנשי מקצוע עם הכנסות גבוהות יותר מאלו המאפשרות עוסק פטור וכן לאנשים שמציעים שירותים או מוכרים לעסקים גדולים או בינוניים שדורשים חשבוניות מס. עוסק מורשה מחויב לגבות מלקוחותיו מע"מ וכן גם רשאי לקבל החזרי מס על הוצאותיו שלו הנוגעות לעסק כמו מחשב, טלפון נייד, מזון בשעת העבודה וכל הוצאה עסקית אחרת. 

תמיד כשתגיעו אלי לשיחת הייעוץ הראשונית אני אדע להמליץ לכם על סוג התיק שכדאי לכם לפתוח במס הכנסה. לכל סוג יש את המשמעויות שלו, הזכויות והחובות שלו וכן את הייחודיות שמבדילה אותו מתיקי העסק האחרים. פתיחת עוסק מורשה מקנה לעסק שלכם משקל "רציני" יותר מכיוון שזה מעיד על הכנסות ברמה גבוהה יותר משל עוסק פטור, הכנסות גבוהות – הרבה לקוחות. מנגד, עוסק פטור כשמו כן הוא- פוטר את העסק שלכם מתשלום מע"מ ולכן יכול לחסוך לכם בהרבה הוצאות וכן לקסום יותר לעסקים קטנים אם להם אתם מעוניינים לתת שירות. לכן גם חשוב בעת הגעתכם להחלטה, להסתכל גם על קהל הלקוחות שלכם ועל השאיפות העסקיות המידיות והריאליות.

הצהרת הון עם רואה חשבון

אחת לכמה שנים על חברות ואנשים עם הכנסות גבוהות להגיש הצהרת הון למס הכנסה. בעזרת רואה חשבון אתם יכולים לחסוך מעצמכם את התהליך המייגע ולהיות בטוחים שהצהרת ההון שלכם נמצאת בידיים טובות. רשות המיסים עלולה לבקש מכם הצהרת הון גם אם אתם אינכם עומדים בקריטריונים שרשומים מכיוון שהצהרה זו נועדה לבדוק פערים בין ההון הקיים שלכם לבין ההכנסות שלכם.
זכרו, אם לקחתם משכנתא או שאתם בתהליך משכנתא, בדקו עם יועץ המשכנתאות שלכם האם אתם נדרשים להצהיר הון על הלוואות ומסלולי משכנתא שלקחתם בעבר. 

אין צורך לדאוג כאשר אתם מגישים הצהרת הון עם רואה חשבון אני יודע בדיוק איך להצהיר על הונכם ואיך לענות על כל צרכי רשות המסים במקצועיות ובמהירות. אנשים שממלאים הצהרת הון לבדם לרוב שוכחים כל מני נכסים בבעלותם או שאינם מכירים את החוקים לעומקו ולכן עלולים להחמיץ נכסים מסוימים שרשות המסים דורשם בהם בתוך הצהרת ההון. עם רואה חשבון המקצועי והאמין שלנו אין שום חשש שדבר כזה יקרה. 

שנים בראיית חשבון נתנו לי את היכולות הנדרשות למלא את הצהרת ההון שלכם במקצועיות מרשימה ובלי לשכוח כמובן שום פרט להצהרה. אני יודע כיצד ואיפה למצוא את כל הקבלות האסמכתאות הנדרשות כדי להוכיח את הונכם כראוי אל מול רשות המיסים. 

גם לגבי הצהרת ההון הראשונה שלכם במידה ופתחתם עסק, תוכלו להיות בטוחים שאני מעביר את התמונה בשלמותה לרשות המיסים. הצהרת ההון היא רק חלק מהתהליכים הבירוקרטים שבעלי עסקים נדרשים להם במדינה שלנו וזה עוד כלום. עם רואה חשבון בקרית שמונה אתם פשוט לא צריכים להתעסק בזה. אם יש צורך, אני אברר איתכם לגבי מידע מסוים או שאבקש מכם פרטים ואבדוק את הדברים במקצועיות ובאמינות בעצמי.

מטרתי כאיש מקצוע בתחום הפיננסי וראיית חשבון היא לאפשר לכם כמה שיותר שקט ונחת, אני מרכז את שירותי בעיר קרית שמונה אך נותן שירותים באזורים נוספים בצפון. אני עם הידע שרכשתי בהכשרתי ועם שנות הניסיון הרבות שלי, יודע לבצע את כל העבודות הפיננסיות הנדרשות לעסק שלכם כך שאתם יכולים למקד את מירב תשומת הלב בעסק עצמו, בפיתוח שלו ובפיתוח שלכם.

נתתי לכם כאן רק טעימה קטנה ממגוון השירותים הרחב שאתם מקבלים במשרד ראיית חשבון. רואה חשבון מקצועי ואמין שנותן לכם שירות אדיב ומנומס בכל זמן עם אכפתיות רבה לשלווה שלכם ולטובתו של העסק שלכם. עם רואה החשבון שלנו אתם הולכים בדרך הנכונה אל עסק מוצלח ואל העתיד שלכם!

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

חנות חיות בקריית שמונה >>>
רופא שיניים מומחה בקריית שמונה >>>
מספרה מומלצת באזור קריית שמונה והצפון >>>
פסיכולוג מומחה לבריאות הנפש בקריית שמונה >>>

דילוג לתוכן