כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

גרר

בקריית שמונה

גרר קריית שמונה – יחס גורר יחס

נוסעים לכם בכיף כאשר הידיים על ההגה, המוסיקה מנוגנת לה ברמקולים, והמחשבות שבראש משייטות להן?

האמת, מי מאיתנו לא אוהב לנסוע ככה בכביש פתוח ללא פקקים באופן רגוע? (בעיקר אם בצידי הדרך יש גם נוף יפה… הרי שזאת בכלל חוויה מושלמת).

אך, מה קורה אם תוך כדי פסטורליה שכזו לפתע נדלקת לה נורת התראה ברכב, או אם פתאום באחד הגלגלים יש פנצ'ר, או שהאוטו משמיע קולות משונים שמחייבים עצירה בצידי הכביש?

ובכן, ישנם לא מעט מקרים בהם אנחנו בגרר קריית שמונה מקבלים טלפון ובו נהג או נהגת שמבקשים את הגעתנו הזריזה… (הרי חוק מרפי תופס את הנהגים כמעט תמיד בבעיה דווקא כאשר הם ממהרים מנקודה אחת לשנייה, לא?…).

 

אנחנו "גרר קריית שמונה" משתדלים להגיע תמיד במהירות  המרבית – אנחנו בהחלט מבינים מה המשמעות של להיות "תקועים" בבית או באמצע הדרך (או בחושך חלילה) ממש לבד, במקום שומם, ללא יכולת לזוז וממש ממש להיות בתחושה של חוסר אונים.

 

אנחנו בגרר קריית שמונה מגיעים לכל מקום במרחב של  אצבע הגליל, מרחב הכולל את איזור קריית שמונה וכל ישובי האיזור אשר מצויים בגזרה גאוגרפית נרחבת זו (כולל רמת הגולן). זאת ועוד, הרי שאנחנו מעניקים שירותי גרירה מהירים, יעילים ומקצועיים במחירים נוחים במיוחד! 

כמו כן, אנחנו מקפידים תמיד לתת ללקוחותינו שירות אדיב ומחוייך. כן, המצבים בהם האוטו לא מניע וכו' אלו מצבי לחץ, מצבים אשר גורמים לנהגים שנמצאים במצבים האלו להיות במצב רוח נסער. לפיכך הרי שמגיע להם חיוך, לא?… בהקשר זה הרי שאנחנו מאמינים שהחיוך שלנו הוא גם זה שיביא אלינו חיוך בחזרה (כן כן, יחס גורר יחס…).

פתח תפריט

מגוון שירותים של גרר בקריית שמונה

גרר - הפעילות שלנו

כגרר מקצועי ומורשה הרי שאנחנו ("גרר קריית שמונה") מעניקים שירותים כגון: גרר אופנועים בקרית שמונה, חילוץ רכבים, גרר למקרה של תאונה, גרר למקרה של תקלה ברכב, שירותי חילוץ, גרר לרכבים לפירוק וכד'. אנחנו מגיעים אליכם בכל שעה במהירות מירבית (גם בשעות הלילה) עם משאיות גרר חדישות ומשוכללות או עם טנדרים שמותאמים לשטח בוצי, סלעי וחולי בעת הצורך (במידה והחילוץ הוא במסלול "4 על 4") – כל זאת במחירים נוחים במיוחד!

גרירה מהירה במיוחד

עם שירותי הגרירה בקרית שמונה אתם יכולים להיות בטוחים שנגיע אליכם במהירות האפשרית בכדי לחלץ את הרכב שלכם ואתכם מהמצב הלא נעים. עצירה בצד הדרך היא מסוכנת ובכבישי הצפון שבאיזור קרית שמונה, הרבה פעמים אנו נתקלים בכבישים עם שוליים צרים. הסיבובים המסוכנים שממלאים את כבישי הגליל, חוסמים את שדה הראיה של הנהגים ולכן העמידה בשולי הכביש היא אפילו מסוכנת יותר מהרבה מקומות אחרים שבארץ. לפיכך, הרי שאנחנו מגיעים אליכם כמה שיותר מהר בכדי שלא תצטרכו לחכות בשולי הכביש ולהיות חשופים לסכנה למשך זמן רב.

גרירה רגועה בקריית שמונה

עם גרר קרית שמונה אתם מגיעים עד למוסך או לכל מקום שברצונכם להגיע בסביבת קריית שמונה. כן בהחלט, אנחנו נדאג להסיע אותכם הביתה, אל מקום העבודה שלכם, או לכל למקום אחר שבסביבה. כל זאת בישיבה נעימה ונינוחה בגרר הנעים והמפנק שלנו. כמו כן, הרי שבזמן הנסיעה תוכלו ליהנות מ: שתיה קלה וצוננת, מחיבור הטענה אוניברסלי (שמתאים לכל מכשירי הסלולאר) וממוסיקה רגועה שמתנגנת לה (אתם בהחלט יכולים לבקש מהנהג כל סוג מוסיקה שתנעים לכם את זמן הנסיעה – והרי להיתקע עם הרכב זו אינה חוויה נעימה – מגיע לכם קצת להתפנק).

גרריסט - שירות עם חיוך

כל הגרריסטים שלנו הם אנשים נפלאים ושירותיים שיעשו כל שביכולתם בכדי לעודד את הלקוחות שלנו בעת המצב הלא נעים אליו הם נקלעו (והרי המצבים בהם אנו נדרשים לשירותי גרירה הם תמיד לא נעימים). כמו כן, הצוות שלנו מבצע את עבודת הגרירה הכי מהר שרק אפשר בכדי שניתן יהיה לחזור כמה שיותר מהר אל שגרת היומיום. וכן, כל זה נעשה עם חיוך – הגרריסטים שלנו של "גרר קריית שמונה" תמיד מחייכים תוך כדי נתינת שירות.

מקצועיות ללא פשרות בגרירה

עם הצוות המקצועי שלנו (של גרריסטים מנוסים ומיומנים) אתם מקבלים שירות איכותי ביותר. כשמדובר ברכב שמועמס על משאית או שנגרר מאחוריה הרי שהקפדה על בטיחות היא עניין ראשון בחשיבותו. והרי ישנה מן הסתם חשיבות אדירה לכך שצוות הגרריסטים יהיה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר שישנה (כלומר יעבור השתלמויות ויהיה מעודכן בכל החידושים שמתפתחים בתחום הגרירה כל הזמן).

הגרר שמכיר את השטח

יש הרבה אנשים שמגיעים אל הגליל ממקומות שונים בארץ. במקרים בהם הם נתקעים עם הרכב בצידי הכביש (ולא משנה אם זה בגלל תאונה או תקלה), הם לא יודעים להסביר איפה הם נמצאים. למזלנו, היום בעזרת הטלפון הנייד ניתן לדעת מיקום בו נמצאים (אבל הרבה פעמים זה לא יהיה מדויק). אנחנו "גרר קריית שמונה" מכירים את כבישי הגליל כמו את כף היד ולכן אנו יודעים לאתר מיקומים גם לפי תיאור תווואי השטח וכו'.

גרר הדר

מגזין גרירה

הרכב שלכם זקוק לתיקון? יש לכם בעיה מכנית באוטו אשר דורשת החלפה של חלק מסויים? ובכן, המגזין עשוי לתרום לכם לא מעט ידע מרתק וגם שימושי אודות עולם הרכב. במגזין שלפניכם ניתן למצוא לא מעט כתבות, מאמרים, עצות וטיפים שיצרנו במיוחד עבורכם על מנת שניתן יהיה לקבל עוד ועוד מידע לגבי תחום נפלא זה, של מכונאות הרכב.

אחזקת הרכב דורשת מאיתנו לא מעט קבלת החלטות על גבי ציר הזמן (איפה לטפל ברכב, איזה חלק כדאי לנו לקנות – האם חדש או משומש, מהו סוג שמן המנוע שמומלץ לרכב שלנו וכו' וכו'). המגזין בהחלט מעניק ידע משמעותי איתו תוכלו לקבל החלטות מושכלות יותר בכל הקשור לאחזקת הרכב שלכם.

נסיעה טובה ובטוחה!

איפה גרר בקריית שמונה נותן שירות?

שנדבר?
דילוג לתוכן