newlogo-removebg-preview

אודות הקול בקרית שמונה

הקול בקרית שמונה נולד מתוך האהבה שלנו לקריית שמונה ולערי פריפריה בכלל. AGSL מפעילה את האתר ומורכבת מאנשי פריפריה שונים, כל אחד ממקום אחר בארץ וכולם עם כמיהה אחת, לתת לתושבי הפריפריה את איכות החיים שמגיעה להם. AGSL מתעסקת כבר עשור בחיזוק הקשר בין בעלי העסקים בקריית שמונה לבין תושבי העיר, בחשיפת בעלי מקצוע איכותיים ואמינים דרך האינטרנט ובעיקר דרך תושבי העיר עצמם שנהנים מהשירות כך ששני הצדדים מרוויחים. אנחנו בAGSL יחד עם הצוות המסור שלנו, מביאים מתוך הידע והניסיון שלנו בשיווק ופרסום אינטרנטי, כדי שתושבי העיר ייהנו ממתן שירותים איכותי, משתלם ומקומי.

מאיה, אחת משני הבעלים של החברה, תושבת פריפריה בעצמה ומחזיקה את הפנס שלאורו כל עובדי החברה הולכים, הופכת כל עבודה עם בעל מקצוע בקריית שמונה, לחוויה שלמה של חיבור והתקרבות. מתוך הזיקה של מאיה ושל רוב העובדים בAGSL לערי הפריפריה השונות, האתר שלנו נועד להקל על תושבי קריית שמונה והסביבה במציאת מידע אמין ואיכותי על בעלי המקצוע הטובים בעיר. עם המידע שתמצאו באתר שלנו, תוכלו לבחור נכון יותר את בעל המקצוע, מקום הבילוי או נותן השירות שאתם מחפשים.

אנשי מקצוע בקריית שמונה

למה דווקא קריית שמונה?

חברת AGSL עוסקת כבר שנים בחיבור תושבי הפריפריה לבעלי העסקים המקומיים. קריית שמונה, כאחת מערי הפריפריה הוותיקות והמתפתחות ביותר, נראתה לנו כמקום נפלא להתחיל בו את הפעילות שלנו ולכן, לקחנו את קריית שמונה כדוגמא ומופת להנגשה של בעלי עסקים מקומיים ובתי עסק לתושבי העיר והסביבה. 

קריית שמונה מהווה ממש מיקרו-קוסמוס של החברה הישראלית. מעצם כך שהיא קיימת כבר עשרות שנים, בערך מקום המדינה, היא מכילה בתוכה עסקים ותיקים רבים שזוכים לפחות חשיפה על אף המקצועיות הרבה שבעליהם מביאים איתם. חשיפתם של בעלי המקצוע מקרית שמונה אל תושבי העיר והסביבה, תביא לאותם בעלי מקצוע שאינם מתמחים בפרסום אינטרנטי אך עדיין עומדים ברמת מקצועיות מרשימה, אל קדמת הבמה ואל תושבי העיר והאזור שכמהים לבעלי מקצוע איכותיים.

 

 

כל אחד מאיתנו, עובדי AGSL הוא בעל זיקה כלשהי לעיר ולכן היה לנו קל לבחור בה כעיר הראשונה שבה אנו מתרכזים. חלקנו למדנו במכללת תל חי, חלקנו מטיילים באזור על בסיס קבוע וחלקנו אפילו התגוררנו בסביבת העיר במשך שנים ולכן, האהבה שלנו אל קריית שמונה והידיעה כי לעיר הזו יש כל כך הרבה להציע לתושבי הסביבה כולה, הפכה את ההחלטה להתחיל מקריית שמונה במהפכה שאנו שואפים לה, לקלה אף יותר.

מה המטרה של הקול בקרית שמונה?

דרך חיבור העסקים המקומיים לתושבים, במיוחד בעידן האינטרנטי, נוכל לבסס כלכלה עירונית חזקה יותר בכל ערי הפריפריה ולהעניק לתושבי קריית שמונה וערים נוספות, שירותים רבים, איכותיים יותר, מקצועיים יותר ומשתלמים יותר. עצם החיים בפריפריה מצמצמים את האפשרויות לקבלת שירותים מסוגים שונים ולכן אנו שמים את מרכז פעילותנו על חשיפתם של בעלי המקצוע האמינים והטובים באמת לתושבי העיר והסביבה וכך, מאפשרים לכל תושב או תייר שמגיע לקריית שמונה לקבל שירות איכותי במיוחד במחירים נגישים יותר.

אנחנו מביאים את המידע באתר מתוך היכרות של שנים עם קריית שמונה ועם בעלי העסקים שבתוכה, מתוך רצון אמיתי לעשות טוב ולהעניק שירות איכותי לתושבי העיר שישפר את רמת החיים של כולם ומתוך הגישה הכללית שלנו שבה אנו מאמינים כי כלכלה עירונית איכותית, מביאה לחיים נוחים יותר, טובים יותר ונעימים יותר. החיבור בין עסקים ואנשי מקצוע מקומיים אל שכניהם התושבים בעיר, מאפשרת לא רק כלכלה עירונית טובה יותר אלא גם תחושה חזקה יותר של קהילתיות בין תושבי העיר.

 גם מנהלת תחום התוכן שלנו וגם כותב התוכן שלנו, כותבים לאתר שלנו על סמך היכרות מעמיקה עם האזור. כך אנו יכולים לוודא כי כל מה שכתוב באתרים שלנו בהחלט אמין ורלוונטי אך כמו כל בני האדם, גם אנחנו לא חפים מטעויות לפעמים ולכן, אם אתם נחשפים לשגיאה או אי דיוקים, אנו מזמינים אתכם לפנות לעורכת האתר עדן במייל- [email protected] ונתקן את השגיאה כמה שיותר מהר. המטרה העיקרית שלנו היא להנגיש לכם מידע אמיתי ואמין בין דפי האינטרנט המלאים באי אמיתות ואנחנו דואגים לשמור על רמת אמינות גבוהה במיוחד. 

האני מאמין של הקול בקריית שמונה

הערכים שמובילים את העשייה שלנו הם התקווה לשיפור חייהם של תושבי קריית שמונה והפריפריה הן הגיאוגרפית והן החברתית של ישראל, לשפר את איכות החיים של תושבי קרית שמונה, לחשוף את כל מי שמגיע לעיר או מתגורר בסביבתה אל בעלי מקצוע איכותיים באמת והרצון שלנו להעניק מידע אמין ואיכותי כך שתושבי העיר יוכלו להיות בטוחים שהמידע שהם מקבלים הוא אמין וכי בידיהם כל הכלים הנדרשים בשביל לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורם.

אנחנו מאמינים כי העידן האינטרנטי הביא איתו המון דברים טובים אך יש בעלי מקצוע ועסקים מקומיים שנדחקו לשוליים בגלל הצורך להבין בפרסום האינטרנט. לכם אנו מביאים מתוך הידע והניסיון שלנו במטרה לגשר על הפער הזה ולאפשר לתושבי קריית שמונה להנות מקבלת שירותים איכותיים גם מאותם בעלי מקצוע או עסקים שנדחקו לשוליים.

אם בעבר תושבי העיר היו מסתמכים על שכניהם לשירותים שונים או על דפי זהב, היום, המציאות מעט יותר מורכבת מזה וחברות גדולות מציעות שירותים רוחביים לכל הארץ כאשר לכל אזור יש את האופי שלו, את התושבים השונים שלו ואת הדרישות השונות שלו ולכן, השירות הרוחבי הזה הוא לרוב יהיה איכותי פחות ויקר יותר. הנגשתם של בעלי המקצוע מקריית שמונה אל תושבי העיר והסביבה, משפרת את רמת השירות שהתושבים מקבלים ומייצרת אווירה מקרבת יותר, נעימה יותר וקהילתית בין תושבי העיר ונותני השירות השונים שמגיעים גם הם משכונותיה של העיר.

אז למה אתם מחכים? בואו להכיר את בעלי המקצוע בקריית שמונה!

דילוג לתוכן