כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מוסך

בקריית שמונה

מוסך קריית שמונה – הכל תחת קורת גג אחת

מכירים את ההרגשה הזו שאתם נכנסים לרכב ונוסעים לעבודה, הדרך היא אותה דרך, הרכב הוא אותו רכב (מוכר ואהוב) אבל משהו מרגיש שונה? מתאמץ יותר? קשה יותר? לא חלק כמו תמיד?… ובכן, יכול להיות שיש בעיה ברכב! אם נדלקה אצלכם נורה לא ברורה בלוח המכוונים, אם האוטו מרעיש בכל מיני קולות וצלילים מוזרים ואם אתם מרגישים שהאוטו בקרוב הולך להיתקע לכם, ובכן, בואו למוסך קריית שמונה במהירות האפשרית! אנו נבדוק מהי הבעיה ונתקן את כל מה שדרוש – במקצועיות ובמהירות האפשרית.

אצלנו במוסך בקריית שמונה, אתם מגיעים בתיאום מראש וחוסכים זמן רב. כן, בין אם אתם צריכים לתקן תקלה ברכב ובין אם אתם מעוניינים להעביר את הרכב טיפול שוטף, הרי שתוכלו להתקשר אלינו למוסך בקריית שמונה ולתאם את היום ואת השעה שהכי נוחה לכם. הנה, אלו הסיבות לכך שכדאי לכם לתאם אצלנו מראש (ולא להגיע בספונטניות): 

– אתם מגיעים באותו יום ושעה למוסך והכל כבר מוכן לקראת הרכב שלכם (הכרטסת, ההיסטוריה, המכונאי והליפט שעל גביו מרימים את הרכב).

 – לא "שורפים" את הזמן על המתנה מיותרת במוסך. רק מגיעים, מוסרים את המפתח ו… הנה, עכשיו יש כמה שעות "חופשיות" עבור קפה עם עוגיות ועם עבודה על המחשב בחדר ההמתנה החדיש והנוח או, שזהו זמן מצויין לסיבוב קצר באזור החנויות והמסעדות שנמצאות ליד המוסך שלנו שבקריית שמונה.

– עבור אלו שמתאמים מראש, מובטחת הנחה כספית (תיאום מראש מתאפשר לבעלי כרטיס מועדון חברים בלבד – אותו כרטיס שמעניק הנחה גם על עבודות המוסך וגם על חלקים וחלפים).

 

אז מה אנחנו מציעים אצלנו במוסך בקריית שמונה? ובכן הנה:

  • מכונאות רכב
  • עבודות חשמל ומיזוג אוויר ברכב
  • דיאגנוסטיקה ואבחון מתקדם לרכב
  • פחחות וצבע לרכב
  • תחזוקה וטיפולים שותפים לרכב
  • כיוון פרונט 
  • החלפת צמיגים
  • העברת מבחן רישוי שנתי
  • טיפולים תקופתיים לרכב
  • החלפת חלקים ברכב

 

אתם מוזמנים אלינו למוסך בקריית שמונה, בכל שאלה או בכל התלבטות שקשורה ברכב שלכם. אנחנו פה – נשמח לראותכם!

פתח תפריט

מגוון שירותים של מוסך בקריית שמונה

היסטוריה מלאה שמורה במוסך בקריית שמונה

אצלנו במוסך בקריית שמונה, אנחנו מנהלים מעקב צמוד לכל ביקור של הרכב אצלנו. כן, לניהול רישומים מסודר שכזה, ישנה חשיבות בכל פעם שנבצע טיפול יזום לרכב או כאשר תצוץ בעיה כלשהי. רישום מדוייק מאפשר לנו לדעת מתי להחליף חלקים ואף לתזכר את לקוחותינו מתי עליהם לבצע את הטיפולים השוטפים.

מקצועיות בתיקון רכבים - מוסך ללא פשרות

עם הצוות המקצועי שלנו במוסך בקריית שמונה אתם מקבלים שירות איכותי ביותר. כשמדובר ברכב הרי שהקפדה על בטיחות היא עניין ראשון בחשיבותו. והרי ישנה מן הסתם חשיבות אדירה לכך שצוות המכונאים יהיה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר שישנה (כלומר יעבור השתלמויות ויהיה מעודכן בכל החידושים שמתפתחים בעולם הרכב כל הזמן).

יחס חם ואדיב - רק במוסך בקריית שמונה

מטרת העל שלנו במוסך קריית שמונה היא שלפני מחירים אטרקטיביים ולפני כל דבר אחר, הרי שרצוננו הוא שהלקוחות ירגישו הרגשה של בית בכל פעם מחדש. כן, זה מתחיל בשירות המחוייך של פקידת הקבלה, זה ממשיך בשירות האדיב של יועץ השירות שלנו ולאחר מכן, בכל מגע עם איש מקצוע שלנו שתפגשו במהלך הביקור שלכם במוסך. כן, הנושא הזה חשוב לנו ביותר.

מחירים אטרקטיביים לכל תיקוני הרכב במוסך בקריית שמונה

אנחנו במוסך קריית שמונה מאמינים כי לקוחות יחזרו אלינו כאשר הם יקבלו יחס אדיב ומחיר הוגן. על כן גם בכל הקשור למחירים, הרי שאנחנו עושים מאמץ עליון להוזיל עד כמה שניתן את עלות החלקים (ע''י ספקים מהם אנחנו רוכשים במחירי הנחה כנגד כמות מלאים גדולה) ועל ידי כך שאנחנו משתדלים שזמני העבודה יהיו קצרים ככל הניתן (על ידי ייעול של מערכות העבודה שלנו - גם זה עניין משמעותי שמוזיל את העלות הכוללת).

גמישות תפעולית של חלקי חילוף במוסך בקריית שמונה

אנחנו מעודדים את לקוחותינו להגיע אלינו למוסך בקריית שמונה עם חלקי החילוף אותם הם צריכים במידה והם יכולים להשיג את אותם החלקים הרצויים, במחירים זולים יותר מאלו אשר ניתן להשיג דרכנו (אנחנו גם מחוייבים לכך על פי חוק). במקרים מסוג זה, אנחנו מוודאים שאכן מדובר בחלק הנכון ולאחר מכן מבצעים פירוק של אותו החלק הקיים ואת התקנתו של החלק החדש. זאת ועוד, הרי שהתעריף בגין זמן העבודה הינו אטרקטיבי ביותר אצלנו.

כל המידע שתרצו רק במוסך בקריית שמונה

רבים מלקוחותינו רוצים לדעת יותר על מכונאות... מעניין אותם איך פועל המנוע, איך פועלת מערכת ההיגוי, איך עובדת מערכת הבלמים, איך האוטו מניע ואיך האוטו מונע בעצמו את התחממות היתר של המנוע. אנחנו בהחלט נתקלים בהרבה "צמא" וברצון הולך וגובר של הלקוחות שלנו אשר מעוניינים לדעת קצת יותר על מכונאות ועל אחזקת רכבם. לכן, החלטנו לקיים סדנאות קצרות שמיועדות אך ורק ללקוחת שלנו (מוסך קריית שמונה) - סדנאות שיש בהן ידע תיאורטי ומעשי, אשר מועברות על ידי המכונאים הוותיקים שלנו.

מגזין מוסך קריית שמונה

הרכב שלכם זקוק לתיקון? יש לכם בעיה מכנית באוטו אשר דורשת החלפה של חלק מסויים? ובכן, המגזין עשוי לתרום לכם לא מעט ידע מרתק וגם שימושי, אודות עולם הרכב. במגזין שלפניכם ניתן למצוא לא מעט כתבות, מאמרים, עצות וטיפים שיצרנו במיוחד עבורכם על מנת שניתן יהיה לקבל עוד ועוד מידע לגבי תחום נפלא זה, של מכונאות הרכב.

אחזקת הרכב דורשת מאיתנו לא מעט קבלת החלטות על גבי ציר הזמן (איפה לטפל ברכב, איזה חלק כדאי לנו לקנות – האם חדש או משומש, מהו סוג שמן המנוע שמומלץ לרכב שלנו וכו' וכו'). המגזין בהחלט מעניק ידע משמעותי איתו תוכלו לקבל החלטות מושכלות יותר בכל הקשור לאחזקת הרכב שלכם.

נסיעה טובה ובטוחה!

איפה מוסך בקריית שמונה נותן שירות?

שנדבר?
דילוג לתוכן