כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מוסך

בקריית שמונה

אודות

בקריית שמונה

מקצועיות ללא פשרות

אצלנו במוסך קריית שמונה אנחנו רואים חשיבות יתרה בהקפדה על שימור המקצועיות של צוות המכונאים שלנו (כלומר הקפדה יתרה על כך שצוות המוסך יעבר כל העת השתלמויות מקצועיות ויהיה מעודכן בכל החידושים שמתפתחים בעולם הרכב לעיתים קרובות).

יחס חם ואדיב

מטרת העל שלנו במוסך קריית שמונה היא שהלקוחות ירגישו הרגשה של בית בכל ביקור במוסך. כן, זה מתחיל בשירות המחוייך כבר במפגש הראשוני עם פקידת הקבלה וממשיך בשירות האדיב בכל מגע עם אנשי המקצוע שלנו (שתפגשו במהלך הביקור במוסך). אנחנו מעסיקים את בעלי המקצוע מהטובים בתחומם!

מחירים אטרקטיביים

בכל הקשור למחירים, הרי שאנחנו עושים מאמץ עליון להוזיל עד כמה שניתן את עלות הביקורים אצלנו (זה כולל את עלות החלקים האטרקטיבית ואת העלות המופחתת שבגין העבודה). כמו כן, הרי שניתן לרכוש אצלנו דמי חבר אשר מקנים הנחה נוספת ומשתלמת לכל ביקור במוסך.

תיאום מראש

אנחנו עושים את המיטב כדי לשמור על חדר ההמתנה שלנו "מזמין" ונוח בכל עת. זאת בכדי שתרגישו כמה שיותר נעים להמתין אצלנו במוסך החדיש. עם זאת, אנחנו מבינים את הצורך להגיע ולצאת מהמוסך בפרק הזמן הקצר ביותר ולפיכך אנו מציעים לכם לקבוע תור למוסך מבעוד מועד - זאת בכדי לנצל את הזמן בצורה האופטימלית.

הבטיחות שלכם

אנחנו במוסך קריית שמונה, שמים את הבטיחות בראש סדר העדיפויות. נסיעה ברכב תקול יכולה להוות סכנת חיים של ממש - לכן אנחנו בכל ביקור במוסך, תמיד דואגים לבדוק את מערכות הבטיחות (בלמים, היגוי, צמיגים). כן, גם בביקורים שאינם קשורים ישירות למערכות אלו.

חדשנות

אנחנו במוסך קריית שמונה לא מפסיקים להתחדש ולהתפתח – ניתן למצוא אצלנו את הציוד המקצועי שנחשב "המילה האחרונה" שבתחום. כן, בכל הקשור לחדשנות אנחנו כל העת נמצאים "עם היד על הדופק" ודואגים להיות מצוידים במיטב הציוד והמכשור שניתן להשיג.

אודות מוסך בקריית שמונה

אנחנו במוסך בקריית שמונה שומרים אתכם בעניינים. והרי הרבה אנשים נוטים להתרחק ממוסכים באופן כללי (יש מוסכים שבהחלט יצרו שם רע לתחום). לפיכך, מתוך גישה זו אנחנו משתדלים להעביר ללקוחותינו את המידע והנתונים בצורה פשוטה שתהיה מובנת – כן, גם לכל אלו שלא למדו מכונאות ואינם דוברים את "שפת המוסכים"…

גישה זו של שקיפות מלאה היא גישה אותה אנחנו נוקטים אל מול לקוחותינו מרגע כניסת הרכב למוסך ועד ליציאתו משער במוסך. אין אצלנו הפתעות – אומרים הכל (כולל הכל) לפני ביצוע עבודות ותיקונים, כך שהלקוח יודע בכל רגע נתון מהי ההוצאה הצפוייה והוא זה שכמובן בוחר מה יבוצע ברכב (מבין האלטרנטיבות השונות).

מחפשים מוסך אמין ומקצועי בקריית שמונה? צרו איתנו קשר ונתאם בדיקה לרכב >>>

כמו כן,  אנו עושים את הטוב ביותר בכדי לגרום ללקוחותינו להרגיש הכי בנוח אצלנו במוסך בקריית שמונה (שירות מחוייך, חדר המתנה מודרני, שירות הסעות – מהמוסך ואל המוסך וכו' וכו'). כן בהחלט, מהרגע שבו תגיעו אלינו, אנו נדאג קודם כל לארח אתכם (ממש כך).

שירות נוסף אותו אנחנו מאפשרים הוא שיחת טלפון מקדימה שנועדה למתן פתרונות. כלומר בחלק מן המקרים שיחה שכזו עם מכונאי עשוייה לחסוך את הצורך בהגעה אלינו למוסך. עם זאת, במקרים בהם הבעיה אינה ניתנת לפתרון באמצעות שיחת הטלפון, הרי שנוכל להעריך לפי תיאור התקלה כמה זמן ייקח התיקון של אותה התקלה. תוך כדי תנועה, נדאג כמובן לעדכן לגבי זמן ההמתנה המשוער (כדי שניתן יהיה לנצל את הזמו הפנוי).

זאת ועוד, הרי שישנם מצבים בהם יש צורך ברכב חליפי. אנחנו נדאג לספק לכם רכב חליפי טוב ואיכותי, כזה שיאפשר לכם את הנוחות המקסימאלית בזמן שרכבכם נמצא אצלנו במוסך. 

בהחלט ניתן לומר שאנחנו במוסך קריית שמונה דואגים להישאר כמה שיותר מעודכנים בכל החידושים הרלוונטיים שבתחום הרכב, זאת בכדי למצוא את המענה המקצועי היעיל והאיכותי ביותר לרכב שלכם. במוסך קריית שמונה אנו יודעים לתקן כל בעיה ברכב ביעילות ובמקצועיות ויודעים למצוא את הפתרון לכל בעיה.

נשמח לפגוש אותכם אצלנו. אתם (והרכב שלכם) מוזמנים אלינו בכל עת!

איטום גרוע = עובש קבוע!

האיטום נועד להפריד בין מים, לחות או רטיבות, מלהגיע ולחלחל אל תוך קירות או גג הבית. איטום באיכות נמוכה יכול בסופו של דבר, להתפוררות המבנה ולצמיחת עובשים רעילים ברחבי הבית ולכן חשוב לקחת את קבלן איטום באריאל שעושה אצלכם בבית את עבודת האיטום המקצועית והאיכותית ביותר במחירים נוחים במיוחד! 

אף אחד לא רוצה לחוות את החוויה הלא כל כך נעימה שלמצוא את תקרת הבית מונחת לה על רצפת חדר המקלחת. את נושא האיטום חשוב לקחת בכובד ראש גם מבחינה בריאותית, העובש הוא פטרייה שנוצרת מרטיבות ולחות וכאשר אנו נושמים אותו למשך זמן, הוא עלולה לייצר בעיות נשימה ואפילו בעיות בריאותיות חמורות. אם נתקלתם בבעיית רטיבות בביתכם אל תתמהמהו – קראו לקבלן איטום באריאל ותנשמו לרווחה! 

בשביל עבודות איטום מקצועיות ואיכותיות, קבלן איטום באריאל מקצועי ואמין, מבצע עבודות איטום כבר שנים ברמה המקצועית ביותר. בין אם אלה עבודות איטום גגות באריאל ובין אם לקירות המבנה, כל בית לגופו יקבל את עבודת האיטום המתאימה לו ביותר במחיר המשתלם ביותר.

בגלל שאיכות עבודת האיטום היא כל כך משמעותית לאיכות הבניה ולאיכות חייכם בכלל, יש מעט מאוד קבלני איטום מקצוענים ואמינים בשוק. אל תפספסו את הטוב ביותר – פנו אלי עוד היום לייעוץ והצעת מחיר! 

אל תהיה אטום! – תדאג שהבית שלך יהיה!

פתח תפריט

ממליצים על מוסך בקריית שמונה

דילוג לתוכן