כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מוסך

בקריית שמונה

שאלות ותשובות מוסך בקריית שמונה - המוסך המקצועי והאמין בקריית שמונה

מוסך רכב בקריית שמונה מתקן רכבים רבים מכל הסוגים שנים רבות בקריית שמונה. עם השנים לקוחות מרוצים רבים שאלו את מוסך הרכב בקריית שמונה שאלות רבות ומגוונות, גם בנושאי סוגי תיקון לרכב, גם נושאים סוגי תקלות ברכב, גם בנושאי חלקי חילוף לרכב, בנושאי עלויות של חלקי חילוף לרכב, אחריות על תיקונים שמוסך קרית שמונה מבצע ברכבים, ועוד שאלות רבות ומגוונות.

יש לכם שאלה ולא מוצאים תשובה? מוזמנים לבדוק את השאלות הפופולריות הנשאלות בתחום. 

שאלה: 

זמני תיקון רכב? 

אני מודע לכך שכל תקלה ברכב לעצמה ואין תיקון רכב אחד דומה לחברו, ובכל זאת, אם אתם כמוסך קרית שמונה מוסך מקצועי ואמין מסוגלים לתת הערכה גורפת של כמה זמן באופן ממוצע לוקח לכם במוסך בקרית שמונה לתקן רכב?

תשובה:


שאלה:

 האם אתם כמוסך מקצועי בקרית שמונה משתמשים רק בחלקים חדשים מקוריים? או שאפשר למצוא אצלכם גם חלקי חילוף לרכב זולים יותר, משומשים מחודשים או חלופיים?

תשובה:


שאלה:

האם אתם כמוסך בקריית שמונה הטוב והמקצועי והאמין בצפון, מוסך מס1 בקרית שמונה כמו שאומרים, נותנים אחריות גורפת לכל תיקון שאתם מבצעים ברכבים? או שהנושא אינדוודואלי וכל תיקון מקבל את האחריות שלו? תודה לתשובה מפורטת.

תשובה:

 

 שאלה:

סליחה על הבורות, אבל מה ההבדל בין מוסך מורשה למוסך שאינו מורשה, והאם אתם מוסך קריית שמונה המוסך הטוב בקרית שמונה והצפון מוסך מורשה או שאינכם מוסך מורשה? תודה מראש על התשובה המהירה

תשובה:

 

 שאלה:

לפני מספר ימים הרכב שלי קיבל מכה בצד שמאל בדלת, המליצו לי עליכם כמוסך הטוב והמקצועי בקריית שמונה, האם אצלכם במוסך עושים גם פחחות וצבע לרכב ומחליפים חלקי פח וחלקי גוף לרכב?

תשובה:


 

 שאלה:

שעתון יצרן, מה זה אומר? 

האם יש לכם במוסך שלכם בקרית שמנוה שעתון יצרן? האם המוסך בקרית שמונה שלכם עובד על פי שעתון יצרן זה? מה בעצם אומר שעתון היצרן ולמה לא פשוט עובדים במוסך ומתקנים רכבים על פי הזמן בפועל שלקח לתקן את הרכב?

תשובה:


 

 שאלה:

אני מתגורר בקרית שמונה וקניתי רכב חדש, אמרו לי שאני חייב לטפל ברכב רק במוסך היבואן, אבל שמעתי המלצות לא טובות על מוסך היבואן בקרית שמונה, ועל המוסך שלכם שמעתי המלצות מצויינות, האם אני יכול לטפל ברכב החדש שלי אצלכם במוסך בקריית שמונה או שבגלל שהרכב חדש חייבים לטפל בו אך ורק במוסך היבואן. תודה על תגובה מהירה.

תשובה:


 

 שאלה:

 

תשובה:


 

 שאלה:

 

תשובה:


 

 שאלה:

 

תשובה:


 

 

ניווט מהיר:
אנו בקול קריית שמונה מביאים לכם את כל המידע אודות המוסך הטוב ביותר בקריית שמונה והסביבה. המוסך בקריית שמונה נותן מגוון עשיר של שירותים וטיפולים לרכבים, אופנועים, מכוניות ועוד. המוסך נותן שירות לכל האזור של קריית שמונה והסביבה ואזורי עבודה רבים בצפון.  אנו נשמח לענות על כל שאלות שעולות לכם בהמלך הזמן.
כל אנשי המקצוע המפורסמים באתר הם בעלי מקצוע עם המלצות של לקוחות קודמים. בכל מקצוע תוכלו למצוא מגזין הנותן מידע מקצועי לגולשים באותו תחום.
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם >>>

דילוג לתוכן