כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

אוכל ביתי

בקריית שמונה

כי אין אוכל ביתי טעים יותר טרי יותר או מזין יותר בקריית שמונה – באחריות! התקשרו ותהנו גם אתם

קייטרינג אוכל ביתי בקריית שמונה

ובכן הנה, זה פשוט מאוד: 

נכנסים אלינו ל – "אוכל ביתי בקריית שמונה" ויוצאים עם תבשילים לשבוע שלם. זה קל, זה נוח, זה טעים, וזה… מביא לכם הרבה מאוד מחמאות! כן, מי צריך יותר מזה?

אצלנו ב- "אוכל ביתי בקריית שמונה" האוכל נעשה אצלנו במטבח החדיש מדי יום ביומו (הכל טרי טרי), המגוון עשיר ומגוון ביותר, יש חנייה בשפע, השירות אדיב והמחירים מפתיעים…

כמו כן, לנוחותכם המירבית אנחנו מציעים שירות משלוחים בכל רחבי אצבע הגליל (קריית שמונה וכל יישובי האיזור). אז לא תפרגנו קצת לעצמכם?…

"אוכל ביתי בקריית שמונה" הופך כל אירוע לבלתי נשכח!

כן, תנו לאורחים שלכם ליהנות ממגוון מאכלים טעימים, אותנטיים ומגוונים, כאשר כל זה אצלכם בבית ללא כל מאמץ מצדכם. כן ממש ככה – כל זה מגיע אליכם: 

  • ללא הקניות המתישות והיקרות בסופר
  • ללא זמן הבישול המייגע
  • ללא הטרחה הבלתי נגמרת של ניקיון כלי המטבח (והתנור… והשיש.. והרצפה…)
  • ללא כל צורך באחסון התבשילים במקרר עד לזמן האירוע
  • ללא המתח והדאגה (שאולי אחד מהתבשילים עלול לצאת לנו לא טוב…)  

כן בהחלט, עם "אוכל ביתי בקריית שמונה" אתם חוסכים כל זאת מעצמכם, כאשר כל מה שנותר לכם זה לשמוע מהאורחים:

 "וואו, איזה אוכל טעים!"

פתח תפריט

מגוון שירותים של אוכל ביתי בקריית שמונה

מה אוכל ביתי בקריית שמונה מציע?

אצלנו ("אוכל ביתי בקריית שמונה") ניתן להשיג באופן שוטף מגוון תבשילים שמתבשלים להם על פי סדר קבוע (כל יום בשבוע, יש תפריט ספציפי כאשר בסופי שבוע ובחגים התפריט משתנה בהתאם). הנה, זה מה שאנחנו מציעים לקהל לקוחותינו: משלוחי אוכל ביתי, אוכל ביתי לאירועים, אוכל ביתי לשבת, אוכל ביתי לסעודות, אוכל ביתי כשר, אוכל עדתי, אוכל עד הבית, אוכל מוכן במשקל ו... גם הרבה קינוחים כמובן (קינוחים טעימים במיוחד!).

מקצועיות ללא פשרות גם באוכל ביתי בקריית שמונה

עם הצוות המקצועי שלנו של "אוכל ביתי בקריית שמונה", אתם מקבלים שירות איכותי ביותר. והרי אוכל ביתי מוכן, רצוי שיהיה אמון בידיים מקצועיות – רק כך ניתן להבטיח אחידות של כל תבשיל ותבשיל (שיוצא כל פעם בדיוק אותו הדבר). כך ניתן גם להגיע להספק של כמות בישולים גבוה בכל יום ויום, וכך ניתן לשמור על רמה גבוהה של "טעם מנצח" (כן כן... מה שנקרא "טעם של עוד").

תפריט מגוון ו... טעים באוכל ביתי

אצלנו - "אוכל ביתי קריית שמונה" יש תפריט מגוון ביותר – אנחנו מבשלים תבשילים ממגוון נרחב ביותר של סגנונות ושל כל העידות שיש בישראל (בין אם מדובר באוכל מהמטבח הפרסי, בין אם זה אוכל מהמטבח הפולני, הרומני, היווני או הדרום אמריקאי והלבנוני, הרי שיש אצלנו הכל!). כן, הישראלי הממוצע אוהב לשלב אצלו בצלחת אוכל מכל העולם (יש שיאמרו כי זהו בעצם המטבח הישראלי האמיתי – שילוב של אוכל ותבשילים מכל מקום בעולם).

אוכל ביתי בקריית שמונה - איכות ללא פשרות

אנחנו, "אוכל ביתי קריית שמונה" מאמינים באיכות לא פשרות. כן, והרי בהקשר זה אנחנו דואגים תמיד (ולאורך כל הדרך) לעבוד עם חומרי הגלם הכי איכותיים שרק ניתן להשיג. כן, אנחנו דוגלים תמיד בכך שבין אלטרנטיבות השונות, יש לבחור תמיד במוצר בעל האיכות המקסימאלית (לא חוסכים כאמור בעלות של חומרי הגלם). כמו כן, הרי שאנחנו לא חוסכים גם בכל הקשור להעסקת השפים המקצועיים הטובים ביותר שבתחומם. כאמור, איכות ללא פשרות – זה המוטו שלנו!

ניקיון וסדר באוכל ביתי בקריית שמונה

אצלנו - "אוכל ביתי קריית שמונה", ניתן לומר כי אופן ביצוע העבודה חשוב לנו. חשוב ביותר אפילו. כלומר, אלמנטים של ניקיון המקום (החל מניקיונו של המקום כולו ועד לניקיון של הפרט הכי קטן שיש), זהו עניין שאנו שמים אליו תשומת לב מלאה ומוחלטת. כן, לחלוטין אין פשרות ואין שום "עיגולי פינות" בעניין חשוב זה! כמו כן, הרי שגם שמירה על הסדר במקום, יש לה מן הסתם משמעות רבה עבורנו (כן בהחלט, כל דבר חייב להיות במקומו). בשורה התחתונה - כשסביבת העבודה נקיה ומסודרת, ניתן לעבוד בצורה הטובה, הבריאה ואף היעילה ביותר שיש.

משלוחים - אוכל ביתי בקריית שמונה שולח אליכם הביתה!

אם אתם גרים בקריית שמונה והסביבה (בקיבוצי האיזור או באחד מיישובי המקום של אזור הצפון), הרי שאתם יכולים ליהנות גם ממשלוחים ללא עלות עד הבית – ממש בתוך שעה מרגע ההזמנה. כמו כן, אם אתם עובדים בקרית שמונה או שבסביבתה, הרי שאנחנו יכולים לספק את המשלוחים ישירות למקום העבודה שלכם, כאשר ניתן אף לתזמן את הגעתו של השליח ישירות לרכבכם! כלומר לאותו רגע בו מסתיים יום העבודה שלכם (והרי לא רצוי שהאוכל "ישכב" לו שעות ארוכת בתוך הרכב).

מגזין אוכל ביתי בקריית שמונה

וואו… איך שאתם הולכים ליהנות.. כן, ממש ללקק את האצבעות!

אם אתם חובבי בישול או רק כאלו שמתעניינים במטבח מדי פעם, הרי שיש להניח כי המגזין שלפניכם יהיה שימושי ומעניין ביותר עבורכם.

אוהבים אוכל חריף? אוהבים מוקפצים? אוהבים לשלב הרבה ירקות בכל ארוחה??… או, שאולי אתם בכלל טיפוסים של חומוס בצלחת, או, כאלו שאוכל אסייתי (כזה שאוכלים עם "צ'ופ-סטיק" וכד') זה בעצם "הקטע" שלכם?… ובכן, יהיה אשר יהיה בכל הקשור להעדפותיכם הקולינאריות, הרי שבמגזין זה, כל חובב מזון ובישול עשוי למצוא עניין.

בהקשר זה הרי שניתן למצוא במגזין כתבות, מאמרים, עצות וטיפים שיצרנו במיוחד עבורכם על מנת שניתן יהיה לקבל עוד ועוד מידע קולינארי אודות מטבחים ותבשילים מכל העולם. כן בהחלט, מדובר בהרחבת אופקים מושלמת עבור חובבי האוכל שבינינו…

בתיאבון!!

איפה אוכל ביתי בקריית שמונה נותן שירות?

שנדבר?
דילוג לתוכן