כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

אוכל ביתי

בקריית שמונה

כי אין אוכל ביתי טעים יותר טרי יותר או מזין יותר בקריית שמונה – באחריות! התקשרו ותהנו גם אתם

אודות

בקריית שמונה

מאכלים עדתיים

אנחנו מבשלים מאכלי מטבחים שונים מכל העולם (כן, אצלנו כל עידה בהחלט יכולה למצוא את "ספינת הדגל" שלה). והרי כשמדברים על אוכל מדברים על זכרונות, מדברים על תחושות ועל רגשות אשר מציפים אותנו בכל ביס וביס. כן, ללא ספק, סביב האוכל נוצרים להם הזיכרונות המשפחתיים שלנו, נוצרות החוויות המשפחתיות שלנו ו"סיפורי המשפחה" אשר יהפכו למיתולוגיה המשפחתית. כן, ממש ככה – כל אלו נוצרים להם כעת בעת הארוחה.

חוסך לכם זמן

גם אם אתם אוהבים לבשל ובמיוחד אם לא, אוכל מוכן עד הבית בקריית שמונה מאפשר לכם ליהנות מאוכל איכותי בלי לטרוח סביבו. במיוחד כאשר אתם מארחים, הרי שההתעסקות סביב האוכל היא גדולה ביותר: אתם צריכים ללכת אל המכולת השכונתית לקניות של מוצרי המזון בכמויות גדולות, אתם צריכים להכין את כל האוכל (מה שיכול לקחת ימים), אתם נדרשים לאחסן אותו עד הארוחה וכמובן לדאוג שהמנות יהיו חמות בעת הישיבה סביב השולחן. עם אוכל מוכן בקריית שמונה אתם חוסכים את כל זה.

עיסוק אלטרנטיבי

קנייה של אוכל ביתי מוכן מאפשרת לנו כמובן פינוי של זמן יקר בעבור: ארגון הבית, ניקיון הבית, זמן בילוי עם המשפחה או החברים וכו' וכו'. והרי ממש לא חסר לנו מה לעשות באותו זמן שמתפנה לנו לפתע... כן, המרוץ סביב החיים שלנו, עבודה, בית, שינה וחוזר חלילה, לא משאיר הרבה מקום למטלות הבית וכו' (במיוחד כאשר מדי פעם אנחנו גם רוצים ליהנות מאיזשהו תחביב...). ובכן, כל זה מתאפשר כאשר קימת לה הידיעה כי: אוכל טעים במיוחד בדרך אלינו...

לכל הגילאים!

אצלנו אתם נהנים ממגוון רחב של מאכלים אהובים לכל המשפחה! אנו מציעים מנות מגוונות גם לילדים ואתם יכולים להציע להם אוכל מזין, בריא וטעים במיוחד שכל הילדים אוהבים! הארוחות שלנו מלאות בכל אבות המזון ומכילות בתוכם גם מנה עיקרית חמה, גם מגוון סלטים, ירקות מבושלים, מרקים, מנה בשרית ותוספות וכן הלאה. דברו איתנו לגבי הטעם האישי של הילד שלכם ואנו נדאג לבשל עבורו מאכלים טעימים במיוחד שגם מעניקים לו את כל הערכים התזונתיים שהוא צריך! תנו לילדים באירוע ליהנות ממאכלים טעימים (שנוצרו במיוחד עבורם).

ניקיון וסדר

אצלנו - "אוכל ביתי קריית שמונה", ניתן לומר כי אופן ביצוע העבודה חשוב לנו. חשוב ביותר אפילו. כלומר, אלמנטים של ניקיון המקום (מניקיונו של המקום כולו ועד לניקיון של הפרט הכי קטן), זהו עניין שאנו שמים אליו תשומת לב מלאה ומוחלטת. כן, לחלוטין אין פשרות ואין "עיגולי פינות" בעניין חשוב זה! כמו כן, הרי שגם שמירה על הסדר במקום, יש לה משמעות רבה עבורנו (כן בהחלט, כל דבר חייב להיות במקומו). בשורה התחתונה - כשסביבת העבודה נקיה ומסודרת, ניתן לעבוד בצורה הטובה, הבריאה ואף היעילה ביותר.

עד הבית

אנחנו ("אוכל ביתי קריית שמונה") מציעים לכם מגוון רחב של מנות טעימות ואיכותיות במיוחד - ארוחות מזינות וחמות שמגיעות עד לפתח הבית שלכם בדיוק בזמן וממלאים את כל הרחוב בניחוחות מעוררי תיאבון! פנו עוד היום לאוכל ביתי מוכן בקרית שמונה ולא תתחרטו! אם אתם גרים בקריית שמונה והסביבה (בקיבוצי האיזור או באחד מיישובי הסביבה), הרי שאתם יכולים ליהנות ממשלוחים ללא עלות עד הבית - בתוך שעה מרגע ההזמנה.

אודות אוכל ביתי בקריית שמונה

"אוכל ביתי בקריית שמונה" נולד מתוך הרצון להביא לכל אחד אוכל מזין, טעים וחם בכל יום בשבוע. אנחנו רואים את היומיום המודרני שנותן פחות ופחות זמן להתעסקות ב"דברים הקטנים שבחיים" וביניהם גם זמני בישול ארוכים ובאותו תהליך אנו רואים במקביל כי אוכל עדתי לאט לאט הולך לאיבוד. הסבתות שלנו שהיו אמונות על המאכלים מעוררי התיאבון שכולנו אוהבים, עוזבות את עולמנו לצערנו, ורבים מאיתנו נשארים רק עם קמצוץ של זיכרון לאותם טעמים של בית.

המטרה שלנו ב"אוכל בייתי בקריית שמונה" היא להביא לכם את האפשרות ליהנות שוב מאותם רגעים של משפחתיות סביב השולחן. אנחנו דואגים להכין עבורכם רק מנות איכותיות במיוחד. עם חומרי גלם איכותיים שאנו מקבלים בכל יום מחדש ועם השפים המקצועיים שלנו שמכינים את המנות עם המון אהבה ועם המון מקצועיות שהם רכשו לאורך השנים, אתם מקבלים מנות איכותיות וטעימות שיגרמו לכם ליהנות מהן כל פעם מחדש.

האוכל הוא הבסיס לחיים שלנו, אנחנו חייבים הרי אוכל בשביל לחיות, אך אנחנו כבר מזמן לא נמצאים במקום של הישרדות. אנחנו לא חייבים לאכול כל דבר. אנחנו ("אוכל מוכן בקריית שמונה") דואגים לשמור על רמת איכות גבוהה במיוחד כדי שתוכלו ליהנות מטעמים מעוררי תיאבון בכל ביס וביס. אנו מכינים אוכל מזין ואיכותי שמכיל את כל אבות המזון (כאשר אתם יכולים ליהנות מארוחה מלאה וטעימה במיוחד).

איטום גרוע = עובש קבוע!

האיטום נועד להפריד בין מים, לחות או רטיבות, מלהגיע ולחלחל אל תוך קירות או גג הבית. איטום באיכות נמוכה יכול בסופו של דבר, להתפוררות המבנה ולצמיחת עובשים רעילים ברחבי הבית ולכן חשוב לקחת את קבלן איטום באריאל שעושה אצלכם בבית את עבודת האיטום המקצועית והאיכותית ביותר במחירים נוחים במיוחד! 

אף אחד לא רוצה לחוות את החוויה הלא כל כך נעימה שלמצוא את תקרת הבית מונחת לה על רצפת חדר המקלחת. את נושא האיטום חשוב לקחת בכובד ראש גם מבחינה בריאותית, העובש הוא פטרייה שנוצרת מרטיבות ולחות וכאשר אנו נושמים אותו למשך זמן, הוא עלולה לייצר בעיות נשימה ואפילו בעיות בריאותיות חמורות. אם נתקלתם בבעיית רטיבות בביתכם אל תתמהמהו – קראו לקבלן איטום באריאל ותנשמו לרווחה! 

בשביל עבודות איטום מקצועיות ואיכותיות, קבלן איטום באריאל מקצועי ואמין, מבצע עבודות איטום כבר שנים ברמה המקצועית ביותר. בין אם אלה עבודות איטום גגות באריאל ובין אם לקירות המבנה, כל בית לגופו יקבל את עבודת האיטום המתאימה לו ביותר במחיר המשתלם ביותר.

בגלל שאיכות עבודת האיטום היא כל כך משמעותית לאיכות הבניה ולאיכות חייכם בכלל, יש מעט מאוד קבלני איטום מקצוענים ואמינים בשוק. אל תפספסו את הטוב ביותר – פנו אלי עוד היום לייעוץ והצעת מחיר! 

אל תהיה אטום! – תדאג שהבית שלך יהיה!

פתח תפריט

ממליצים על אוכל ביתי בקריית שמונה

דילוג לתוכן