כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מאפייה

בקריית שמונה

מאפיה בקריית שמונה – עולם של ניחוחות

שלל מאפים חמימים (בצק שמרים, בצק פריך ובצקים מסוכרים), עוגות (מכל המינים והגדלים), סוגי עוגיות שונים, מגוון סוגי לחמים (מזינים ואיכותיים שנאפים בעבודת יד), כן, כל אלו ועוד, בליווי ניחוחות מעולים ובמחירים מפתיעים ביותר. אצלנו "מאפיה בקריית שמונה" אנחנו מגישים הכל מתוך אהבה ותשוקה לעולם האפיה.

 

הלחם הוא "ספינת הדגל" שלנו והוא ששמו הולך לפניו בקרב לקוחותינו כבר 20 שנה. והרי הלחם הוא הבסיס של המאפיות ושל החיים עצמם, הכל מתחיל בלחם ונגמר בלחם. המין האנושי מאופיין בהכנת הלחם כבר מלפני אלפי שנים, עוד בתקופת האבן ומאז, עולם המאפיות רק משפר את הלחמים יותר ויותר. בימינו, אחרי שנים בהן הלחם הלבן היה מלך הלחמים, ניתן לראות חזרה מבורכת אל שורשיו של הלחם והחזרת הערכים התזונתיים אל התוצר הסופי דרך אפיה מסורתית שדואגת לא לאבד מהדגנים את כל הטוב שהם מביאים איתם. 

זאת ועוד הרי שהלחם התפתח עם השנים למגוון רחב של מאפים שמאוד קשה להתעלם מהם. לחמניות וקרואסונים, בורקסים בטעמים שונים ועוד מגוון רחב של מאפים שלא מפסיקים להופיע במאפיות השונות. מאפייה בקריית שמונה מכינה במיוחד עבורכם את הלחמים והמאפים האיכותיים שלנו, בעבודת יד מסורה ואיכותית ובמחירים נגישים במיוחד (בכדי שכל אחד יוכל ליהנות ממאפים טעימים ומזינים בקרית שמונה)!

פתח תפריט

מגוון שירותים של מאפייה בקריית שמונה

אצלנו במאפיה בקריית שמונה

אם תלכו לאחר הריח, אותו ריח של מאפים אשר יוביל אותכם אלינו "מאפיה בקריית שמונה", הרי שתמצאו אצלנו מגוון נרחב של דברי אפייה טעימים כמו למשל: לחם דגנים, לחם שיפון, לכם מחמצת, לחמניות, פיתות, קרואסונים, מגוון בורקסים, מאפים משתנים, כריכים, מאפים מיוחדים לחגים, לחמים לבנים ולחמים מלאים, לחמי כוסמין, דגנים או שיפון ועוד מגוון רחב של לחמים מסורתיים שמקשטים את המאפיה שלנו.

ללכת בעקבות ריח המאפים הטריים בקריית שמונה

ריח האפיה המשכר, גורם לכרכורי בטן בכל השכונה. משעות הבוקר המוקדמות, שכנינו האהובים מתחילים להריח את המאפים שלנו בעת הכנתם. אנחנו במאפיה בקרית שמונה קמים מוקדם כל בוקר ומתחילים ללוש את הבצקים הטעימים שלנו, מתחילים להרכיב יחד את כל המרכיבים כדי ליצור לכם בוקר טוב מבצק טרי ואיכותי. רק המחשבה על ריחם המשכר של המאפים היוצאים מהתנור, גורם לנו להתחיל לרייר... כל אדם שנכנס למאפיה בקריית שמונה, זוכה "לטעום" קצת מהריח המדהים של הלחם שיוצא בדיוק מהתנור. אין, אין כמו הריח המשכר של המאפים השונים עם התוספות השונות והמיוחדות שמגיע אל אפינו...

שומרים על איזון עם מאפים ולחמים מהמאפיה בקריית שמונה

הלחם מלווה אותנו כבר אלפי שנים. הוא ידוע כמאכל בסיסי שכל אדם נהנה ממנו ללא הבדל בין המעמדות. הלחם, מהווה מוצר צריכה בסיסי ואחד מאבות המזון שהכי חשוב שנצרך על בסיס יומי. בשנים האחרונות, חלה הבנה מקיפה גם בעולם הדיאטות לגבי חשיבותם של הלחמים לבריאות שלנו, כאשר דיאטניות ממליצות על צריכת לחם מחושבת. הלחם מזין אותנו וממלא את מאגרי האנרגיה בגוף שלנו ולכן גם כל כך חשוב לתפקוד היומיומי. אנחנו "מאפיה בקרית שמונה" מציעים מגוון עשיר ביותר של לחמים מכל המינים והסוגים.

ניקיון וסדר במאפיה

אצלנו, מאפיה בקריית שמונה, ניתן לומר כי אופן ביצוע העבודה חשוב לנו. חשוב ביותר אפילו. כלומר, אלמנטים של ניקיון המקום (מניקיונו של המקום כולו ועד לניקיון של הפרט הכי קטן), זהו עניין שאנו שמים אליו תשומת לב מלאה. כמו כן, הרי שגם שמירה על הסדר במקום, יש לה משמעות רבה עבורנו (כן בהחלט, כל דבר חייב להיות במקומו). בשורה התחתונה - כשסביבת העבודה נקיה ומסודרת, ניתן לעבוד בצורה הטובה ואף היעילה ביותר.

חדשנות באפיה בקריית שמונה

למרות שהלחם איתנו כבר אלפי שנים, ההתפתחויות בעולם הלחם לא מפסיקות להגיע: טעמים שונים, טכניקות שונות, גילויים שונים אשר מאפשרים הכנה מיטבית של לחם וכן הגלובליזציה שמחברת עוד ועוד את קצוות העולם, כל אלו הם אשר מאפשרים לנו ללמוד ולהעשיר את הידע שלנו כל הזמן אודות עולם הלחמים והמאפים הרחב והטעים. אנחנו במאפיה בקריית שמונה נהנים להתנסות עם המאפים שלנו, לנסות טעמים חדשים ודרכי אפיה שונות. אנחנו אוהבים לשחק עם הקמחים השונים שלנו ועם חומרי הגלם האיכותיים שאנחנו מביאים ולגלות טעמים חדשים ואיכויות חדשות בכל פעם מחדש.

חומרי הגלם האיכותיים ביותר במאפיה בקריית שמונה

אנחנו במאפיה בקריית שמונה לא מתפשרים ודואגים להביא רק את חומרי הגלם האיכותיים ביותר. אנחנו מאמינים שחומרי גלם איכותיים הם הבסיס למזון איכותי וטעים ולכן אנו דואגים להיות בקשר רציף עם הספקים השונים שלנו בכדי להביא תבואה מקומית מהגליל היישר אל התנורים ואל המדפים שלנו. אנו מאמינים כי אומנם תמיד אפשר ללמוד שיטות הכנה שונות ואף תמיד אפשר לפתח טכנולוגיות חדשות שישפרו את המאפים, אך עם זאת הרי שהכל מבוסס על חומרי גלם איכותיים וטריים ועל עבודה מקצועית אשר מאפשרים הגעה לתוצאות הרצויות.

מאפיה בקריית שמונה

מגזין מאפיה בקריית שמונה

מתעניינים במאפים? האם בצק עלים, בצק פילו, בצק שמרים, מליות שונות, ציפויי גלזורות, תאי תפיחה, תנורי אפייה, לחם מחמצת, קרואסונים או עוגות (בגדלים שונים) ושאר המוצרים והכלים אשר נדרשים לאפיה של מאפים חמים וטעימים, עושה לכם את זה?

ובכן, אתם לא לבד! עולם האפיה מעורר ברבים מאיתנו תחושות קסומות של כיף והתרגשות עצומה!

המגזין שלפניכם עשוי לתרום לכם הרבה מאוד ידע מרתק (וגם שימושי ביותר) אודות עולמות האפיה העשירים והמגוונים לרבות: סוגי תנורים, סוגי בצקים, מליות מקוריות שאינן סטנדרטיות למילוי מאפים מלוחים ומתוקים, "קישוטים" שונים שניתן לפזר מלמעלה עבור בצקי שמרים, עלים ופילו.

 

בהקשר זה, הרי שניתן למצוא במגזין כתבות, מאמרים, עצות וטיפים שיצרנו במיוחד עבורכם על מנת שניתן יהיה לקבל עוד ועוד מידע על תחום האפיה, הטעמים, הניחוחות ומאפה הבוקר הספציפי, אשר מועדף עליכם…

הנה, הכנסו למגזין שלפניכם.

בתיאבון!

איפה מאפייה בקריית שמונה נותן שירות?

שנדבר?
דילוג לתוכן