כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מאפייה

בקריית שמונה

אודות

בקריית שמונה

חוויה רב חושית

במאפיה שלנו אתם נהנים מחוויה שלמה. אנחנו רואים את המאפיה שלנו כמקום מפגש של אנשי השכונה ושל מבקרים שונים שמגיעים אלינו מכל רחבי הארץ. אנחנו מאמינים שסביב הריחות מעוררי התיאבון שיוצאים מהמאפיה שלנו, מתרחשים רק דברים טובים. אנשים מריחים את ריחם של המאפים שלנו שבדיוק יוצאים מהתנור וחיוך רחב עולה על פניהם. אי אפשר שלא להיזכר בבית כשמריחים את המאפים ואת הפיצה הטעימה שלנו. אי אפשר שלא להיזכר בבית של סבתא בבוקר יום שישי, עם ריח החלות שיצאו הרגע מהתנור והעבירו לנו את אהבתה.

אהבה אמיתית למאפים

יש אנשים שמסתפקים בבורקסים שהם "בסדר", יש כאלו שמסתפקים בקרואסון "נחמד" או "סביר", אבל עם כל הכבוד, כן? אנחנו - מאפייה קריית שמונה, אנחנו ממש לא כאלו... כן, אצלנו ניתן למצוא מוצרי מאפה שמוגשים מתוך אהבה אמיתית וטוהרה לאותם מוצרי נחשקים הקרויים "מאפים". זו אגב הסיבה שהעסק נפתח בזמנו לפני 28 שנה. הכל התחיל בתשוקה ובחיפוש מתמיד אחרי הרוגעלך המושלמים או אחרי מאפה הדייניש קינמון וכו' וכו'... זה התחיל באין ספור ספרים, בהרבה מאוד סדנאות וכד' (כל אלו היו ההתחלה של בית המאפה שלנו בקריית שמונה).

מקצועיים ומקצוענים

כל קרואסון חמאה מוגש אצלנו תחת הקפדה יתרה. וכן, ככה זה כשמדובר בתשומת לב לפרטים הקטנים ביותר – זה מה שהפוך את עניין המאפים שלנו למקצועי. והרי בין היתר צוות הקונדיטורים שלנו (אותם אלו שעומדים מאחורי המיקסרים הגדולים ולשים במסירות רבה את הבצקים), הם אנשי צוות מקצועיים שעוברים השתלמויות, הדרכות וכנסים מקצועיים שרובם מופקים ע''י יצרני תנורי האפייה העולמיים (רובם אלו יצרני תנורים מובילים בעלי שם בינלאומי).

יחס חם ואדיב

המאפים שיוצאים להם טריים מהתנור חשובים לנו מאוד – כן, ללא ספק! מהם הכל התחיל אצלנו הרי בפתיחתו של העסק – "מאפיה בקריית שמונה". אך, עסק או כל פעילות עסקית, בסופו של דבר הם כאלו אשר יקומו או יפלו על סמך היחס האנושי שמקבלים הלקוחות. לפיכך אנחנו שמים דגש נרחב על כך שכל לקוח יקבל חיוך מצוות המקום (אין כמו חיוכים הרי – מי לא אוהב לקבל חיוך...). כמו כן עם הזמן, ותוך כדי ההיכרות עם הלקוחות שלנו, הרי שיש אצלנו לקוחות שצוות המקום כבר יודע היטב מהו דבר המאפה שמועדף עליהם ואיזה עוגה הם אוהבים בסוף השבוע (עוגת שכבות, עוגת שמרים, עוגת תותים, עוגת גזר וכו' וכו'...).

שיטות עבודה

במאפיה בקרית שמונה אנו דואגים כל הזמן לעבוד ולפתח שיטות עבודה יעילות אשר ישפרו את איכות המוצרים ויקצרו את זמני ההכנה אם ניתן. כמו בכל העולם ובכל תחום, הרי שגם בתחום האפייה צצים חידושים בכל עת, אשר משפרים את חוויית הלקוח. אנחנו שמנו לנו למטרה במאפיה בקרית שמונה להיות פורצי דרך ולעודד יצירתיות מחשבתית מכל סוג, על מנת שנוכל להמשיך ולהביא לכם את המאפים המעולים שלנו במחירים נוחים!

חומרי גלם איכותיים

בכדי להביא לכם את המאפים והלחמים הטובים ביותר אנו דואגים להביא אל המאפיה שלנו רק חומרי גלם איכותיים. אנו מאמינים שבסיסו של מאפה הוא החומרים מהם הוא עשוי ולכן אנחנו שמים דגש רב על חומרי גלם איכותיים, טריים וכמה שיותר מקומיים (כדי להעניק למאפיה בקריית שמונה את טעמי הגליל המוכרים והנפלאים). זאת ועוד הרי שבמאפיה שלנו בקריית שמונה תזכו לטעום גם מאפים עונתיים שמבוססים על טעמים מפירות העונה.

אודות מאפיה בקריית שמונה

המאפיה בקריית שמונה פועלת כבר עשרות שנים במטרה אחת- לתת לכמה שיותר אנשים להנות ממאפים ולחמים איכותיים במחירים נוחים ובעיקר, מהרבה אהבה. המאפיה שלנו מבוססת על כך שהלחם, שהוא המאפה האולטימטיבי, הוא בסיס התזונה האנושית כבר אלפי שנים וכדי לשמר את זה, חשוב להכין את הלחם במקצועיות, מחומרי גלם איכותיים וידי אופה אוהבות שיודעות להוציא מהתנור את הלחמים והמאפים הטעימים והמזינים שלנו בכל פעם מחדש.

מחפשים מאפיה בקרית שמונה? התקשרו עכשיו או צרו איתנו קשר לפרטים >>>

במאפיה שלנו ניתן ליהנות מחויה קולינרית כוללת אשר כוללת מגוון מאפים עשיר, לחמים משלל סוגים ועובדים מקצועיים ומסורים שימליצו לכם על טעמים חדשים ומעניינים או על המאפים המנצחים שלנו ששובים לבבות חדשים בכל יום מחדש ויתנו לכם שירות מקצועי ואדיב לאורך כל החוויה במאפיה! 

האופים שלנו מגיעים מרקע של שנים בעולם האפייה ועובדים בצורה מקצועית ביותר. אנו מעודדים את הרוח היצירתית שממשיכה לחיות בתוכם אשר נותנת להם להמשיך ולפתח את עולם האפייה אפילו יותר. אנחנו עושים את כל זה על מנת להביא לכם את המוצר המוגמר כשהוא בשיא טריותו ובטעם הטוב ביותר שניתן תוך עבודה מקצועית ויעילה ומחירים נוחים במיוחד.

הקמת בית המאפה הייתה צעד מתבקש והמשכי לאהבתנו הגדולה לעולם האפייה. אותן שנים של מחקר ולמידה אודות בצקים, תנורי אפייה, מיקסרים, מרדדות וכו', כל אלו סייעו לנו רבות בפיצוח טעמו והעדפותיו של הישראלי הממוצע (והרי הישראלי הממוצע יש לו טעם "מתקדם" ומשובח ביותר, ביחס למקומות אחרים שבעולם).

איטום גרוע = עובש קבוע!

האיטום נועד להפריד בין מים, לחות או רטיבות, מלהגיע ולחלחל אל תוך קירות או גג הבית. איטום באיכות נמוכה יכול בסופו של דבר, להתפוררות המבנה ולצמיחת עובשים רעילים ברחבי הבית ולכן חשוב לקחת את קבלן איטום באריאל שעושה אצלכם בבית את עבודת האיטום המקצועית והאיכותית ביותר במחירים נוחים במיוחד! 

אף אחד לא רוצה לחוות את החוויה הלא כל כך נעימה שלמצוא את תקרת הבית מונחת לה על רצפת חדר המקלחת. את נושא האיטום חשוב לקחת בכובד ראש גם מבחינה בריאותית, העובש הוא פטרייה שנוצרת מרטיבות ולחות וכאשר אנו נושמים אותו למשך זמן, הוא עלולה לייצר בעיות נשימה ואפילו בעיות בריאותיות חמורות. אם נתקלתם בבעיית רטיבות בביתכם אל תתמהמהו – קראו לקבלן איטום באריאל ותנשמו לרווחה! 

בשביל עבודות איטום מקצועיות ואיכותיות, קבלן איטום באריאל מקצועי ואמין, מבצע עבודות איטום כבר שנים ברמה המקצועית ביותר. בין אם אלה עבודות איטום גגות באריאל ובין אם לקירות המבנה, כל בית לגופו יקבל את עבודת האיטום המתאימה לו ביותר במחיר המשתלם ביותר.

בגלל שאיכות עבודת האיטום היא כל כך משמעותית לאיכות הבניה ולאיכות חייכם בכלל, יש מעט מאוד קבלני איטום מקצוענים ואמינים בשוק. אל תפספסו את הטוב ביותר – פנו אלי עוד היום לייעוץ והצעת מחיר! 

אל תהיה אטום! – תדאג שהבית שלך יהיה!

פתח תפריט

ממליצים על מאפייה בקריית שמונה

דילוג לתוכן