כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

הוראה מתקנת

בקריית שמונה

מראים לילדיכם את הדרך הנכונה עם הוראה מתקנת בקריית שמונה!

הוראה מתקנת בקריית שמונה נותנת לילד שלכם את ההזדמנות שמגיעה לו! כמו שישנם סוגים רבים של אנשים, יש גם דרכי למידה שונות ומגוונות שמתאימות כל אחת לאנשים שונים. אם אתם רואים שהילד או הילדה שלכם לא מממשים את הפוטנציאל הגלום בהם, הוראה מתקנת בקריית שמונה יכולה לעזור! דרך הוראה מתקנת בקריית שמונה נוכל לגלות יחד עם ילדיכם את דרך הלימוד המתאימה לו/לה ביותר. 

אם ילדיכם מתמודדים עם לקות למידה, פער בין ההישגים שלהם בבית הספר לבין היכולות האינטלקטואליות שלהם, קושי בלמידה של נושא אחד או יותר וגם אם יש לכם ילדים בעלי צרכים מיוחדים, הוראה מתקנת בקריית שמונה היא התשובה!

הוראה מתקנת בקריית שמונה יוצרים תכנית לימודים אישית לכל ילד, שמתאימה לצרכים ולחוזקות המיוחדים שלו/שלה. עם מורה פרטי מוסמך ומקצועי להוראה מתקנת בקריית שמונה, ילדכם מקבל את השיעורים המתאימים לו ביותר שיעזרו לו להתקדם בלימודים, לגשר על כל פער ולהבין את החומר הנלמד בצורה הטובה ביותר, כמו שהוא תמיד היה מסוגל ורק לא הכיר את הדרך. 

הוראה מתקנת בקריית שמונה – במיוחד בשביל הילד שלכם

הוראה מתקנת בקריית שמונה נועדה בעצם בשביל לתקן את ההוראה שהילד קיבל. בעזרת אבחונים, ראיונות שונים עם אנשי הצוות הלימודי, ההורים וגם הילד ותצפיות שנעשה על ילדכם בעת השיעור ובהפסקה, כך נוכל לבנות לילד את תכנית הלימודים הנכונה לו ביותר.

הוראה מתקנת לילדים בקריית שמונה נותנים לילד שלכם את המקום לזרוח! עם מגוון רחב של אסטרטגיות ושיטות לימוד, מורים מקצועיים, אדיבים וקשובים ובעזרת כלים שונים איתם ניתן ללמוד כמעט כל נושא בדרכים שונות ומגוונות, הילד שלכם מקבל את מקומו האמיתי, מראה לכם ולעולם כמה הפוטנציאל הגלום בו הוא רב ומרהיב וכן מגלה בעצמו עולם שלם של יכולות נסתרות שלא ידע שיש בו! הוראה מתקנת בקריית שמונה – איתנו הילד שלכם יכול לעשות הכל!

פתח תפריט

מגוון שירותים של הוראה מתקנת בקריית שמונה

מודעות עצמית חיובית עם הוראה מתקנת בקריית שמונה

ילד שלומד עם הוראה מתקנת בקרית שמונה זוכה להזדמנות חשובה מאין כמוה לרכוש ידע בדרך הנכונה ביותר עבורו. אותה רכישת ידע, עוזרת לילד להעלות את הערך העצמי שלו. הוא לומד כי הוא מסוגל להבין דברים שבעבר לא הצליח להבין והוא מגלה שהוא מצליח לפתור תרגילים ולענות על שאלות שבעבר, הוא לא הצליח! הוראה מתקנת בקריית שמונה לא רק מלמד את ילדיכם חומר לימודי חשוב, היא עושה הרבה יותר!

פיתוח מיומנויות חלשות בעזרת הוראה מתקנת בקריית שמונה

כל אחד מאיתו חזק בדברים מסוימים וחלש בדברים אחרים וכך גם בלמידה ורכישת ידע. הוראה מתקנת בקריית שמונה מאפשרת לילד שלכם לפתח גם מיומנויות למידה בהן הוא חלש יותר או שהן קשות לו יותר לתפיסה. בזכות מקצועיות וניסיון רב שנים, אנו מכירים מגוון דרכים ללמידה נכונה ומתאימים עבור ילדיכם את שיטת הלימוד הנכונה ביותר עבורו כך שהוא לומד ומצליח לחזק תחומים בהם היה עד כה "חלש".

העלאת המוטיבציה ללימודים עם הוראה מתקנת בקריית שמונה

פערים בלימודים מגיל צעיר גורמים לדימוי עצמי נמוך, ביטחון עצמי ירוד, חוסר התערות בחברה, התבודדות וחוסר מוטיבציה ללימודים. דרכי לימוד שיתאימו לו, שיעודדו את החוזקות שלו וימצאו לו דרכים נוספות ללמוד את התחומים בהם הוא יותר חלש, מאפשרות לילדכם לצמצם את הפער שנוצר בינו לבין בני גילו, להעלות את הערך העצמי והביטחון של הילד וכן לתת לו נקודת מבט חיובית ללימודים בבית הספר וליכולות האינטלקטואליות שלו.

הוראה מתקנת קריית שמונה מעודדת התנהגות חיובית

אנחנו בהוראה מתקנת בקרית שמונה מאמינים כי חיזוים חיוביים מעודדים התקדמות בלמידה. כאשר הילד מתאמץ ומשקיע יותר בשביל לקבל מילה טובה או על מנת לחגוג הצלחה, הוא לומד טוב יותר ומצליח יותר בכל תחום. התנהגות חיובית מגיעה בעזרת ההוראה המתקנת. הערך העצמי של הילד עולה וכך הוא לומד כי הוא לא צריך להתנהג בצורה בעייתית. הוא לומד שהוא חכם! שהוא מסוגל! ובעיקר – שאנחנו מלווים אותו וחוגגים איתו בכל אורך הדרך!

התאמת אסטרטגיות למידה עם הוראה מתקנת בקרית שמונה

הוראה מתקנת קרית שמונה מפתחים לילד או לילדה שלכם את התוכנית המותאמת במיוחד בשבילם. המעקב הצמוד תוך כדי השיעורים, מאפשר למורים שלנו, להבין האם התוכנית אכן תורמת להתקדמות הילד או האם יש לשפר אותה במקומות מסוימים. כל ילד הוא יחיד ומיוחד וכאשר אנו מגיעים לאסטרטגיות למידה בקריית שמונה, אנו נתקלים במגוון הרחב של דרכי הלמידה המוצעות.

מצמצמים את הפער עם הוראה מתקנת בקריית שמונה

הוראה מתקנת בקריית שמונה עוזרת לילדכם בעיקר לצמצם את הפער בינו לבין יתר בני גילו. אותו צמצום, מאפשר לילדיכם להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמו ועם היכולות הלימודיות שלו. הוא מקבל הזדמנות חשובה לשפר את הערץ העצמי שלו בצורה כנה ונכונה וכך הוא מרגיש הרבה יותר טוב עם עצמו, נפתח מחדש אל החברה ומצליח להתערות עם קבוצת השווים שלו כשווה בין שווים.

מגזין הוראה מתקנת בקריית שמונה

מגזין הוראה מתקנת בקריית שמונה מציג בפניכם את כל המעלות והיתרונות של ההוראה המתקנת בקריית שמונה ובכלל. במגזין, תמצאו את כל המידע הנדרש עבורכם כדי להכיר את תחום ההוראה המתקנת ולהכיר את החשיבות שלו לחיי הילדים שלכם. הוראה מתקנת זה ל עוד תחום, זה ממש מרים את היכולות של הילדים שלכם למעלה ומאפשר להם להיות הרבה יותר שלמים עם עצמם. 

הוראה מתקנת בקריית שמונה מגיעה בכל מני צורות של אסטרטגיות למידה שונות, כל אחת מתאימה לילדים שונים ומביאה איתה יכולות שונות. עם הוראה מתקנת בקריית שמונה אתם מאפשרים לילדיכם לשפר את יכולותיהם הלימודיות, להעלות את הביטחון העצמי שלהם וללמוד כיצד לרכוש ידע בדרך הנכונה ביותר עבורם.

קראו במגזין הוראה מתקנת ותמצאו את כל המידע שאתם צריכים בנושא, תכירו את התחום ותקבלו את הכלים לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבור הילד שלכם!

איפה הוראה מתקנת בקריית שמונה נותן שירות?

שנדבר?
דילוג לתוכן