כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

הוראה מתקנת

בקריית שמונה

הוראה מתקנת בקריית שמונה – שירותים

הוראה מתקנת בקריית שמונה נותנים לילד שלכם את סל האפשרויות הבלתי מוגבלות! עם אסטרטגיות למידה בקרית שמונה שונות ומגוונות וצוות אנשי מקצוע איכותיים במיוחד, נבנה לילדכם תכנית לימודים עשירה ומותאמת במיוחד לילדכם כדי שהוא יוכל לממש את הפוטנציאל הגלום בו בצורה הטובה ביותר ואפילו להנות מזה!

מערכת החינוך מביאה דרכי לימוד מאוד מצומצמות במערכות החינוך השונות בישראל ולכן ישנו מקום רחב להוראה מתקנת בקריית שמונה שנותנת פתרון למספר רב של תלמידים שאינם מצליחים להביא את יכולותיהם לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר. הוראה מתקנת קרית שמונה מעסיקה את המורים ואנשי המקצוע האיכותיים ביותר שבונים את התוכנית הטובה והמותאמת ביותר לילד שלכם תוך תשומת לב יתרה לחוזקותיו ולחולשותיו. הוראה מתקנת בקריית שמונה שמים תמיד את ילדכם במקום הראשון!

  • הוראה מתקנת באנגלית בקריית שמונה
  • הוראה מתקנת בחשבון בקרית שמונה
  • הוראה מתקנת במתמטיקה בקרית שמונה
  • אסטרטגיות למידה בקרית שמונה 
  • הוראה מתקנת בקריית שונה לילדים בעלי צרכים מיוחדים
  • הוראה מתקנת בקריית שמונה לילדים בעלי בעיות קשב
  • הוראה מתקנת בקריית שמונה לילדים בעלי לקויות למידה

הוראה מתקנת בקריית שמונה יכולה להועיל לכל ילד שחווה פער בין הפוטנציאל האינטלקטואלי שלו לבין ההישגים שלו בלימודים. אם אתם חשים שהילד שלכם לא ממש את היכולות שלו במסגרת בית הספר, יכול מאוד להיות שהוראה מתקנת בקריית שמונה היא הפתרון הנכון לכם!

הוראה מתקנת בקריית שמונה – איך זה נראה?

כדי להתאים לילד שלכם את תכנית הלימודים הנכונה לו ביותר, הצוות המקצועי שלנו יערוך תצפיות בבית הספר, ראיונות עם המשפחה, המורים והילד ואבחונים שונים אותם יצטרך הילד לעבור. כך נוכל להבין מעט יותר טוב היכן הילד מתקשה והיכן הוא מצליח וכן מה אופי הלימודים שלו. ננסה להבין כמה שיותר טוב את עולמו הפנימי של ילדכם, מה עובר עליו, כיצד הקושי שלו משפיע עליו ומהם הדרכים הטובות ביותר להתחיל ולעשות את ההשפעה החיובית.

מחפשים הוראה מתקנת בקריית שמונה? צרו איתנו קשר עכשיו ונחזור לתיאום פגישה >>>

עם כל המידע שנאסוף על ילדכם, נערוך יחד איתכם את התוכנית המתאימה ביותר לילד שלכם. את התוכנית נקציב בזמן ונראה תוך כדי העבודה לפיה, היכן התוכנית מגשימה את מטרותיה והיכן צריך לחזק אותה או להתאים אותה טיפה יותר לילדכם. זיכרו שהילד או הילדה שלכם גדלים כל הזמן ולכן גם תכנית הלימודים תותאם להם כל כמה זמן מחדש כדי שזו תמשיך לפתח את ילדיכם ולא לעקב אותם.

בהמשך, נעצב תכנית אישית לילד שלכם שתהיה לטווח זמן ארוך יותר ויותר ככל שהתכנית יותר מדויקת לילדכם אך בו בזמן, אנו נדע גם לשים לב לשינויים החלים בילד וכיצד לשנות את תכנית הלימודים בהתאם.

הוראה מתקנת לילדים בקרית שמונה

הוראה מתקנת לילדים בקריית שמונה, הרבה פעמים תתרחש בעזרת מגוון רחב של משחקים שיעזרו ללמד את הילד על תחומים רבים. משחקים כמו תשחצים, תשבצים ותפזורות, שיאפשרו לילד ללמוד ידע על העולם, לקרוא הגדרות וכן למצוא פתרונות בצורה משחקית.

משחקי טריוויה יעזרו לילד לפתח אוצר מילים ומשחק של רביעיות יצריך מהילד שלכם לקרוא כל כרטיס בתשומת לב ולפתח חשיבה קטגוריאלית שתעזור לו בקטלוג מושגים לפי תחומי תוכן שונים. שבץ-נא יעזור לילדכם לפתח את יכולות האיות שלו כמו גם להעשיר את אוצר המילים שלו. איש-תלוי ועוד מגוון רחב של משחקי למידה כאלו ואחרים שיפתחו לילדכם יכולות חבויות של הבנת בנקרא, כתיבה, אוצר מילים ותרגולים שונים של היכולות הללו ואחרות.

נמצא את הדרך המתאימה ביותר בה ילדכם יכול ללמוד לקרוא ביעילות, להביע עצמו בכתב, נשחיז את יכולות הבנת הנקרא שלו וכן ניתן לו את הביטחון לזה שהוא מסוגל לכל אלו ויותר. דרכי הלימוד השונות מדרכי הלימוד המקובלות בבתי הספר, יאפשרו לילד להצליח היכן שפעם הוא היה נכשל. הוא יגלה מחדש את היכולות שלו ויצליח להוציא החוצה את הפוטנציאל שבו.

הוראה מתקנת במתמטיקה בקריית שמונה ובחשבון

את לימודי החשבון הילד ילמד באמצעות אסטרטגיות למידה בקריית שמונה שכוללים כלי חישוב שונים כמו קלפים, בדידים, סרגלי שברים ועוד. הילד גם ילמד יכולות מגוונות בעזרת משחקים שונים וביניהם משחקי קלפים שונים, דומינו, מונופול ומנקלה, שיאפשרו לו להשחיז את יכולותיו המתמטיות בעזרת תרגולים של חיבור וחיסור במספרים קטנים ובמספרים גדולים וכן התמודדות מהנה עם שברים. 

בעזרת השימוש במשחקים, ילמד הילד לאהוב את מקצועות המתמטיקה ולא לפחד ממספרים. ילדים רבים חווים קושי אל מול המקצועות המתמטיים רק בגלל הפחד מהאתגר. בעזרת דרכי לימוד שונות שמלוות בהנאה ובחגיגתן של הצלחות קטנות, ילמד הילד להנות משאלות חשבוניות ולפתח מיומנויות מתמטיות שבעבר, היה מתקשה איתן.

הוראה מתקנת בקריית שמונה להרמת הביטחון

ילדכם ילמד לחזק את ערך העצמי שלו, את הביטחון העצמי וכן יגלה מחדש את היכולות הרבות שלו. בעזרת דרכי לימוד מותאמות לצרכיו של הילד, הוא יוכל למצות את יכולותיו, לחוות הצלחות רבות בהקשרים הלימודיים וכן לגשר על הפער שבין רמת האינטליגנציה שלו לבין ההישגים בלימודים.

ההצלחות הללו יאפשרו לילדכם להרגיש שווה בין שווים. ככל שהילד מקבל את ההוראה המתקנת בקריית שמונה בשלב מוקדם יותר, כך הוא יכול להתחיל מנקודת מוצא קרובה יותר לבני כיתתו. הוא יוכל לאפשר לעצמו את ההנאה שבלמידה ובעיקר יוכל הילד להמשיך ולפתח ביטחון עצמי בריא ולהרגיש חלק מקבוצת השווים.

הוראה מתקנת בקריית שמונה לא יכולה לרפא ליקויי למידה אבל בעזרת הוראה מתקנת, ילדכם יוכל להתמודד עם הדרישות הבית ספריות, הוא יוכל להרגיש חכם ומסוגל בדיוק כמו שהוא ויהיה לו הרבה על מה להתגאות שכן הרבה פעמים לקויות הלמידה מתעוררות מכיוון שמערכת החינוך הבית ספרית פשוט לא בנויה למגוון הרחב של יכולות הלמידה של ילדים ומבוגרים כאחד. 

הוראה מתקנת בקריית שמונה עוזרת לילדכם לבטא את עצמו ונותנת לו את האפשרות להגשים את הפוטנציאל הגלום בו ככלל הילדים בני גילו. הוראה מתקנת בקריית שמונה – תנו לילד שלכם את הכלים להצליח! 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

מוסך בקריית שמונה >>>
צבעי בקריית שמונה והצפון >>>

הנהלת חשבונות בקריית שמונה >>>
אבחון ליקוי למידה בקריית שמונה >>>

דילוג לתוכן