כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

הוראה מתקנת

בקריית שמונה

אודות

בקריית שמונה

מתקנים את מערכת החינוך

הוראה מתקנת בקריית שמונה מתקנת את העוול. אנו מתאימים לילדכם את שיטות הלימוד המתאימות לו ביותר כדי שהוא יוכל לרכוש חומר לימודי בצורה הנכונה בשבילו, במהירות וביעילות. מעבר לזה, הוא ילמד שהוא מסוגל. שחוכמתו מוערכת. ילדים שנדרשים להוראה מתקנת בקריית שמונה הרבה פעמים יהיו ילדים נבונים, חכמים ועם המון פוטנציאל, הם פשוט מראים פער בין היכולות שלהם לבין ההישגים שלהם בבתי הספר הרגילים.

הוראה מתקנת בשביל הילדים שלכם!

הוראה מתקנת בקריית שמונה חשובה לא רק בשביל שילדכם יהיה תלמיד טוב ויצליח להגיע להישגים, הוא גם יגלה את עצמו מחדש. היכולת להגשים את יכולותיו, מאפשרת לו להרים את הביטחון העצמי שלו וערך העצמי שלו יגבר גם כן. הוא סופסוף יקבל את המענה הראוי ליכולות הלמידה שלו ויותר מכך, הוא יקבל את מלוא תשומת הלב כאשר מורה מקצועי ומוכשר מתרכז רק בו או בעוד ילד-שניים ומתאים את שיטת הלימוד לפי חוזקותיו וחולשותיו של הילד.

נותנים לילד שלכם מקום!

הוראה מתקנת בקריית שמונה באה במיוחד כדי לתת לילד שלכם את האפשרות לממש את הפוטנציאל הגלום בו. לתת לילד שלכם את הזרקור שהוא חיכה לו ואת המקום הנכון בשבילו כדי להצליח להגיע להישגים הבית ספריים ולצמצם את הפער בינו לבין בני כיתתו בצורה המתאימה לו והמדויקת בשבילו. הוראה מתקנת בקריית שמונה רואה את הילד שלכם ומתרכז בו וביכולותיו בצורה הטובה ביותר.

לילדים בעלי צרכים מיוחדים

אם יש לכם ילד בעל צרכים מיוחדים או לקויות למידה, הפרעות קשר וריכוז, קשיים מוטוריים או קשיי הבנה, הוראה מתקנת בקריית שמונה גורמת לילד שלכם לצמצם את הפער בין הרצוי למצוי. הוראה מתקנת לא "מבריאה" את הקשיים של ילדכם. ילד עם לקויות למידה, צרכים מיוחדים או בעיות קשב כאלה ואחרות, תמיד יאלץ כנראה להתמודד איתן אבל בעזרת הוראה מתקנת בקריית שמונה הוא מוצא את הכלים בשביל להתמודד עם החיים.

הרבה יותר מרק ללמוד

המורים ואנשי המקצוע האיכותיים והרגישים שלנו, מתאימים לילדכם את אסטרטגיות הלמידה בקריית שמונה המתאימות ביותר לילד שלכם. הוא ילמד בכיתה מצומצמת של עד שלושה תלמידים והוא יקבל את תשומת הלב המגיעה לו ושתעזור לו להתקדם בלימודים על הצד הטוב ביותר. הוראה מתקנת בקריית שמונה מעסיקים את אנשי המקצוע המובילים בתחום. שיטות למידה מתקדמות וכלים חדשניים שעוזרים לילד שלכם למצות את הפוטנציאל שבו.

מתאימים את הסביבה לילד שלכם

הוראה מתקנת בקריית שמונה מתאימים לילדכם לא רק את שיטות הלימוד המחמיאות לו ביותר אלא גם את הסביבה הלימודית שתעזור לו להתרכז כמה שניתן בחומר הנלמד. המורים שלנו רגישים ומקצועיים ויודעים לשים לב לכל שקורה עם ילדכם בצורה הנכונה ביותר. אתם תהיו מעורבים לאורך כל התהליך כדי שתוכלו להיות בטוחים שילדכם מקבל את החינוך הנכון והאיכותי ביותר והילד שלכם רק מרוויח בהוראה מתקנת בקרית שמונה.

אודות הוראה מתקנת בקריית שמונה

הוראה מתקנת בקריית שמונה מגיעה ממקום של תיקון, של ריפוי של המערכת הקיימת. מערכת החינוך בישראל היא אחידה ומציעה מספר מצומצם של שיטות לימוד שמתבססות על יכולות הכלל. על יכולותיהם הבסיסיות של רוב הילדים. אך אם השנים ניתן להבחין ביותר ויותר ילדים ובני נוער שלא מצליחים להגיע אל התוצאות המצופות מהם במערכת החינוך ובבתי הספר. 

מחפשים הוראה מתקנת בקריית שמונה? צרו איתנו קשר עכשיו ונחזור לתיאום פגישה >>>

בעבר, לא לכל אחד היתה גישה לחינוך. בעצם, המדינה הקטנה שלנו, שמצעירותה קבעה את "חוק חינוך חובה", היא מפורצות הדרך בעולם. אבל אנחנו רוצים להחזיר אתכם רגע אחורה. עד לפני מאה שנים בערך, רוב האנשים בעולם לא היו בעלי גישה לידע הנלמד בבית הספר. רובם לא ידעו לקרוא או לכתוב, הם לא הכירו את ההיסטוריה של ארצם או למדו לנתח יצירות ספרותיות וגם לא היתה להם גישה ללימודי חשבון או מתמטיקה. רוב אנשי העולם המערבי היו בוּרים על לא עוול בכפם.

לימודים היו שמורים לבעלי המעמד העליון. האריסטוקרטים, העשירים ובני האצולה, היו היחידים שיכלו ללמד את ילדיהם במערכות חינוך פרטיות כאשר כל ילד מקבל חינוך אישי ומותאם לצרכיו ולרצונות של הוריו לגבי תחומי הלימוד.

מערכות הלימוד של היום שמגיעות לכל ילד במדינת ישראל, לא יכולות להצמיד מורה פרטי לכל ילד ובטח שלא להתחשב בשיטות הלמידה המתאימות לכל תלמיד בכיתה. אנו רואים גם כמה ההתערות עם קבוצת השווים חשובה בתהליכים שהילדים עוברים בגילאי בית הספר, להתפתחות שלהם כבני אדם. יחד עם זאת, ילדים רבים לומדים בצורות שונות. אם לפני מאות שנים, כל תלמיד זכה למלוא תשומת לבו של מורו הפרטי, היום מדובר בכיתות בנות עשרות תלמידים עם מורה אחד בלבד. מערכת החינוך מלמדת את המורים ללמד את התלמידים בצורות מסוימות ובכל אופן, להצליח ללמד ארבעים ילדים בבת אחת כאשר כל אחד מהם מצליח להבין את החומר הנלמד על הצד הטוב ביותר, היא פשוט משימה בלתי אפשרית. 

הוראה מתקנת בקריית שמונה עונה על הצורך של הילד שלכם להתייחסות צמודה יותר, לשיטת לימוד מתאימה יותר ולמקום מקצועי שרואה אותו, שמתרכז בו ושמעניק לו את כל הכלים שהוא זקוק להם בשביל ללמוד את החומר בצורה הטובה והאפקטיבית ביותר.

איטום גרוע = עובש קבוע!

האיטום נועד להפריד בין מים, לחות או רטיבות, מלהגיע ולחלחל אל תוך קירות או גג הבית. איטום באיכות נמוכה יכול בסופו של דבר, להתפוררות המבנה ולצמיחת עובשים רעילים ברחבי הבית ולכן חשוב לקחת את קבלן איטום באריאל שעושה אצלכם בבית את עבודת האיטום המקצועית והאיכותית ביותר במחירים נוחים במיוחד! 

אף אחד לא רוצה לחוות את החוויה הלא כל כך נעימה שלמצוא את תקרת הבית מונחת לה על רצפת חדר המקלחת. את נושא האיטום חשוב לקחת בכובד ראש גם מבחינה בריאותית, העובש הוא פטרייה שנוצרת מרטיבות ולחות וכאשר אנו נושמים אותו למשך זמן, הוא עלולה לייצר בעיות נשימה ואפילו בעיות בריאותיות חמורות. אם נתקלתם בבעיית רטיבות בביתכם אל תתמהמהו – קראו לקבלן איטום באריאל ותנשמו לרווחה! 

בשביל עבודות איטום מקצועיות ואיכותיות, קבלן איטום באריאל מקצועי ואמין, מבצע עבודות איטום כבר שנים ברמה המקצועית ביותר. בין אם אלה עבודות איטום גגות באריאל ובין אם לקירות המבנה, כל בית לגופו יקבל את עבודת האיטום המתאימה לו ביותר במחיר המשתלם ביותר.

בגלל שאיכות עבודת האיטום היא כל כך משמעותית לאיכות הבניה ולאיכות חייכם בכלל, יש מעט מאוד קבלני איטום מקצוענים ואמינים בשוק. אל תפספסו את הטוב ביותר – פנו אלי עוד היום לייעוץ והצעת מחיר! 

אל תהיה אטום! – תדאג שהבית שלך יהיה!

פתח תפריט

ממליצים על הוראה מתקנת בקריית שמונה

דילוג לתוכן