כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

חשמלאי רכב

בקריית שמונה

חשמל רכב – לכל רכב❗ פתרון כל בעיות החשמל ברכבים❗ – כל היצרנים❗ – כל הדגמים❗ – באחריות ובמחיר מעולה❗ התקשר עכשיו ובעיית החשמל ברכב שלך נפתרה❗

חשמלאי רכב בקרית שמונה

אם נדלקה לכם נורה בלוח השעונים ואינכם מבינים למה, אם הווינקרים (אורות האיתות) לא עובדים לפתע, אם אחד מפנסי הדרך אינו עובד, המזגן אינו מקרר או ש… ברגע שאתם "נותנים סטרטר" האוטו בכלל לא מראה סימני חיים, הרי שההגעה לחשמלאי רכב היא מחוייבת המציאות (מן הסתם). כן, חבל לבזבז זמן ועצבים על בעיה שיכולה להיפתר במהירות וביעילות! כחשמלאי רכב מוסמך הרי שאני מיומן במתן פתרונות מהירים שכאלו.

בעיות חשמל שמונעות את התנעת הרכב, הרי תמיד קורות (על פי חוק מרפי) בדיוק כשאנחנו ממהרים… כן, בדיוק כשאנחנו צריכים להיות בפגישה חשובה או באירוע משמעותי… לכן, השקנו את מחלקת טכנאי השטח שלנו (כמעט תמיד יש לנו כיסוי של טכנאי שנמצא באיזור קריית שמונה – שיכול להגיע אל הרכב התקוע).

אותן בעיות בהן הרכב לא מניע, אלו בעיות מצבר על פי רוב!

אז איך נדע שאכן מדובר בבעיית מצבר? ובכן:

  • הרכב מתקשה להתניע.
  • הרכב לא מניע.
  • ישנו רעש של תקתוקים עם הנעת הרכב.
  • התאורה בלוח השעונים נכבית עם הדלקת המזגן או האורות ברכב.

כן, במקרים שכאלו מרימים אלי טלפון – חשמלאי רכב בקרית שמונה ומקבלים מענה מהיר!

 

זאת ועוד, הרי שבנוסף לתקלות חשמל ניתן למצוא אצלי גם פתרונות ותיקונים של מערכות מיזוג אוויר, או התקנת מיגונים שונים ומגוונים (כפי שחברות הביטוח דורשות) וכמובן שהתקנת מערכות סאונד (רמקולים, סאב וופרים, טוויטרים, מגברים, חיווטים איכותיים, מולטימדיה מתקדמת וכו' וכו' – כן, הכל מהכל).

פתח תפריט

מגוון שירותים של חשמלאי רכב בקריית שמונה

המזגן לא מקרר - חשמלאי רכב בקריית שמונה והמזגן מקפיא

יום קיץ בוער של כמעט 40 מעלות (בצל...), כאשר הלחות כבר קרובה אוטוטו ל- 100 אחוז... ובכן, זהו דבר שאנחנו נתקלים בו כמעט בכל קיץ בשנים האחרונות. החום הישראלי נמצא במגמת עלייה והרי אם פעם היו מותקנים אצלנו ברכבים מאווררים קטנים (וזה הספיק לנו) הרי שלדמיין נסיעה שכזו היום – ללא מזגן - ביום קיץ ישראלי ממוצע, זה בהחלט עניין ששמור לדמיון בלבד! כן, מזגן ברכב (בישראל של השנים האחרונות) זה ממש לא מותרות - מדובר בצורך ממשי שאף מהווה אקט בטיחותי שמבטיח נהיגה ערנית וצלולה. כאיש מקצוע אשר עוסק שנים בתחום המזגנים הרי שתיקון מזגנים זו פעילות משמעותית בקשת השירותים אותם אני מעניק עבור לקוחותיי.

חשמלאי רכב בקריית שמונה - כל שרותי החשמל לרכב

אלו המקרים בהם כדאי שתרימו אלי טלפון: החלונות ברכב לא יורדים או עולים, נורת המצבר נדלקת ברכב, הסוויץ' לא עובד, האזעקה של הרכב לא נדרכת, הדיבורית ברכב לא עובדת כמו שצריך, יש צורך בהתקנת קודן, הרכב לא מתניע או שהרכב עושה קולות קרקוש בזמן ההתנעה, מיזוג האוויר ברכב לא עובד כלל או שאינו מוציא אוויר קר, הרדיו לא עובד, יש צורך בהתקנת אזעקה לרכב, נדרשת התקנה של דלקן, יש צורך בהתקנת מערכת מולטימדיה ברכב, בהרכבה של רמקולים או התקנת דיבורית וכו' וכו'.

השירותים שלנו - חשמל רכב בקריית שמונה

אצלנו בחשמל רכב קריית שמונה אנחנו מעניקים מגוון נרחב של שירותים: החלפת מצבר ברכב, תיקון המצבר ברכב, התקנת מערכת מולטימדיה ברכב, התקנת קודן ברכב, ניתוק קודן ברכב, תיקון סוויץ' לרכבים, תיקון סטרטר לרכב, החלפת סטרטר לרכב, תיקון אלטרנטור לרכב, החלפת אלטרנטור לרכב, תיקון מזגן, הוספת גז מזגנים, החלפת נורות וכו'.

החלפת מצבר אצל חשמל רכב בקריית שמונה

בבית העסק שלי – חשמלאי רכב קריית שמונה, הרי שאחד השירותים הנפוצים אצלי זה החלפת מצבר לרכב. כאשר מגיעים אלי עם רכב שהמצבר בו מרוקן הרי שדבר ראשון יש לבדוק האם ישנה טעינה תקינה. לעיתים ניתן למלא את המצבר ולמנוע את החלפתו, אך ברוב הפעמים נדרשת החלפתו של המצבר (מצבר מספיק בממוצע לשימוש של 3 עד 4 שנים).

תיקון כל תקלות החשמל ברכב - חשמלאי רכב בקריית שמונה

בכל בעיית חשמל ברכב מומלץ לפנות אלי מיידית וללא היסוס. בהחלט כדאי להתקשר טלפונית שכן במקרים מסויימים ייתכן שאחד הטכנאים שלי נמצא בשטח בקרבת מקום לרכב התקוע (כן, אנחנו פרוסים היטב באיזור קריית שמונה). בהקשר זה, הרי שחשוב ביותר לא לגשת ל"בעל מקצוע" שאינו מורשה – אדם שכזה ללא הסמכה של חשמלאי רכב, בהחלט עלול לגרום לנזק (במקרה הטוב) ולבעיה בטיחותית חמורה כגון שריפה ברכב חלילה (במקרה הרע).

התקנת מערכות סאונד

לשבת באוטו, לעלות על הכביש, לשים את הידיים על ההגה כשברקע מתנגן לו השיר שאנחנו כל כך אוהבים, אבל בסאונד מדהים, כן?... כזה שמתנגן מ- 8 רמקולים שונים באמצעות מגבר וסאב וופר, הרי שזה בהחלט חלום! כן, זה כיף וזה תענוג שקשה להסביר אותו במילים (והרי אומרים שהחוויה מתחילה כשנגמרות המילים...). התקנת מערכות סאונד זו ההתמחות שלנו כבר הרבה מאוד שנים. לכל ייעוץ בעניין – הכנסו אלי – חשמלאי רכב קריית שמונה – הייעוץ ניתן חינם.

מגזין חשמלאי רכב בקריית שמונה

מתעניינים במכוניות? מתעניינים בחשמל?

האם אתם מאלו שכל מה שקשור לעולם הרכב מדליק אותם?

ובכן, אם אתם משתייכים לאותם אלו שעולם הרכב עושה להם את זה, או שאתם "פריקים" של חשמל ואלקטרוניקה באופן כללי ויש לכם מה שנקרא "ידיים טובות", או שאתם מאלו שתמיד מסתובבים עם מברג ביד או עם איזולירבנד בכיס (ויודעים לחבר כל חוט באוטו או להחליף פיוזים כשצריך), ובכן המגזין שלפניכם עשוי לתרום לכם הרבה מאוד ידע מעניין (וגם שימושי ביותר), אודות הפיתוחים בעולם חשמל הרכב, מאז ועד היום.

 

בהקשר זה, הרי שניתן למצוא במגזין כתבות, מאמרים, עצות והרבה מאוד טיפים שימושיים ביותר שיצרנו במיוחד עבורכם על מנת שניתן יהיה לקבל עוד ועוד מידע על תחום המכוניות, על תחום החשמל ועל כל מה שבין שני תחומים אלו…

הנה, הכנסו למגזין שלפניכם – ההנאה מובטחת!

איפה חשמלאי רכב בקריית שמונה נותן שירות?

שנדבר?
דילוג לתוכן