כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

חשמלאי רכב

בקריית שמונה

חשמל רכב – לכל רכב❗ פתרון כל בעיות החשמל ברכבים❗ – כל היצרנים❗ – כל הדגמים❗ – באחריות ובמחיר מעולה❗ התקשר עכשיו ובעיית החשמל ברכב שלך נפתרה❗

אודות

בקריית שמונה

יעילות ומהירות

אנו מאמינים כי ביקורים במוסך צריכים להיות כמה שיותר מהירים ולא משנה אם רכשתם את הרכב באופן פרטי, מחברת רכב או מגרש רכבים בקרית שמונה. לפיכך אנו מקפידים לבצע את כל תיקוני החשמל ברכב במהירות וביעילות בכדי לאפשר חזרה מהירה עד כמה שניתן לשגרה. לפיכך על מנת ליצור התייעלות שכזו, אנו משתדלים להציע באופן שגרתי ויעיל מערכת אוטומטית של הזמנת תורים – אוטומציה אשר מבטיחה כי זמן ההגעה הוא גם זמן תחילת העבודה על הרכב (כן, ללא זמן המתנה כלל - רק מגיעים וכבר מתחילים). לאחר הטיפול הרכב היה במצב תקין לחלוטין ואתם אפילו לא תצטרכו לשלוח את הרכב למכון שטיפה מאחר והרכב יגיע נקי ומסודר.

חשיבותה של האיכות

עבודות חשמל ברכב חייבות להיעשות באופן איכותי ובמקצועיות (אצל חשמלאי רכב מוסמך ומקצועי). אנו דואגים להעסיק אך ורק חשמלאי רכב מוסמכים אשר יודעים כיצד לתקן כל תקלה באופן תקני. בין אם אתם מעוניינים בהחלפת מערכת מולטימדיה לרכב ובין אם מדובר בתיקון תקלה במזגן, הרי שעם חשמלאי רכב בקרית שמונה אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים שירות מקצועי ואמין שיחזיר אתכם לכביש במהרה ובתנאי נהיגה טובים יותר. בהקשר זה הרי מומלץ להיעזר בשירותי גרר שאתם סומכים עליו - שיגרור את האוטו עד אלינו.

שירות מקצועי ואדיב

במוסך חשמל רכב בקרית שמונה אנו מאמינים כי החיוך שלכם והנחת שלכם, שווים יותר מכל סכום. כן, המטרה העיקרית שלנו היא להוציא אתכם שבעי רצון מהשירות שאנו מעניקים ואנו עושים ככל הניתן בכדי להעניק ללקוחותינו שירותי חשמל לרכב באופן האדיב ביותר. אנו מכבדים את קהל לקוחותינו ומאמינים ששירות טוב הוא הדבר החשוב ביותר (יחד עם מקצועיות גבוהה וטיפול איכותי לרכב).

תיקון מזגנים

חשמלאי רכב, הוא זה שאמון למעשה על הרבה מאוד מערכות ברכב שלכם: מערכות שמע, מערכת חלונות החשמל והנעילה המרכזית, פנסי הרכב, הנורות והאיתותים, המצבר והטעינה וכמו כן, מזגן הרכב! במידה והמזגן לא מתפקד כמו שצריך (לא נדלק, עוצמה נמוכה, או שכלל לא מקרר), ובכן זו סיבה מספיק חשובה בכדי לבדוק מה מקור התקלה ולתקנה. והרי מזגן תקין שומר על בטיחות הנהיגה. אנו, במוסך חשמל רכב קריית שמונה,  ממליצים לפני כל עונה לבדוק את מערכות מיזוג האוויר של הרכב שלכם ולוודא שאכן ניתן לקרר ולחמם את הרכב בצורה טובה ומהירה.

נורות ופנסים

אם יש לכם ברכב נורה שרופה באחד הפנסים, זהו מצב פתאומי הרי שמחייב את החלפת הנורה באופן מיידי. במצב כזה חשוב ביותר להגיע כמה יותר מהר לחשמלאי רכב על מנת שיתקין נורה חדשה במקום הנורה השרופה. אצלנו, חשמל רכב קרית שמונה, אנחנו מקפידים שבכל ביקור לצורך החלפת נורה, תתבצע "על הדרך" גם בדיקה של נורות הרכב בכל הפנסים (זה כולל את כל האיתותים, את אורות החנייה, את אורות הדרך, את האור הגבוה, את אורות הרוורס, וכמובן שאת אורות הבלימה).

תיקון והחלפת מצבר

נכון, אפשר להחליף מצבר לבד (אם אתם ממש מעוניינים בכך), אבל אם אתם לא חשמלאי רכב מנוסים, עדיף להשאיר את העבודה הזאת למקצוענים כיוון שהחלפת מצבר ברכב צריכה להיעשות במקצועיות ובזהירות יתרה (כמו כל עבודה עם חשמל). בהקשר זה הרי שיש לוודא שצד "המינוס" לא יגע בצד "הפלוס" ועוד אלמנטים נוספים שחשוב ביותר להקפיד עליהם בכדי למנוע נזק למערכות הרכב השונות (בעת פירוק והרכבה של מצבר). לפיכך כאשר נתקלים בבעיית מצבר כדאי להגיע אלינו למוסך בקרית שמונה, על מנת לבדוק מהיכן נובעת הבעיה (האם המצבר שברכב מלא, האם הטעינה פועלת באופן תקין וכו'). נכון, אפשר להחליף מצבר לבד (במידה ואין פוליסת תיקונים שנעשתה מול סוכן ביטוח מקצוען), או גם לבצע החלפת חלקי חילוף אם אתם ממש מעוניינים בכך אבל אם אתם לא חשמלאי רכב מנוסים, עדיף לכם להשאיר את העבודה למקצוענים.

אודות חשמלאי רכב בקריית שמונה

אנחנו בבית העסק שלנו – חשמל רכב קריית שמונה, עושים הכל על מנת שתקבלו שירות מקצועי אך בו זמנית גם מחוייך ואדיב. כן, זה נשמע ברור אך אצלנו מדובר בהחלט בדרך חיים של ממש.

כן, גישה זו ותפיסת עולם זו, הן שלמעשה מובילות אותנו בכל יום ובכל רגע, על מנת שהלקוחות יידעו שבכל בעיית חשמל שיש להם תמיד יש למי לפנות – בלי לחשוב פעמיים.

מחפשים חשמלאי רכב בקריית שמונה? התקשרו עכשיו או פנו אלינו ונחזור בהקדם האפשרי >>>

אנחנו בחשמל רכב קריית שמונה מטפלים במגוון תחומים ויש לנו מספר מחלקות ייעודיות: מחלקה מיוחדת למיזוג אוויר, מחלקה לפנסים ולתאורה, מחלקה לתיקון חלונות חשמל ונעילה מרכזית, מחלקה למערכות מיגון (על פי דרישות המיגון של כל חברות הביטוח), מחלקה להתקנת סטרטרים, מצברים ומערכות טעינה, ויש גם כמובן את מחלקת המולטימדיה הגדולה שלנו (בה אנחנו מתקינים מערכות שמע וסאונד משוכללות עם רמקולים ממיטב היצרנים והמותגים – וזאת בכדי לקבל סאונד לא פחות ממושלם).

איטום גרוע = עובש קבוע!

האיטום נועד להפריד בין מים, לחות או רטיבות, מלהגיע ולחלחל אל תוך קירות או גג הבית. איטום באיכות נמוכה יכול בסופו של דבר, להתפוררות המבנה ולצמיחת עובשים רעילים ברחבי הבית ולכן חשוב לקחת את קבלן איטום באריאל שעושה אצלכם בבית את עבודת האיטום המקצועית והאיכותית ביותר במחירים נוחים במיוחד! 

אף אחד לא רוצה לחוות את החוויה הלא כל כך נעימה שלמצוא את תקרת הבית מונחת לה על רצפת חדר המקלחת. את נושא האיטום חשוב לקחת בכובד ראש גם מבחינה בריאותית, העובש הוא פטרייה שנוצרת מרטיבות ולחות וכאשר אנו נושמים אותו למשך זמן, הוא עלולה לייצר בעיות נשימה ואפילו בעיות בריאותיות חמורות. אם נתקלתם בבעיית רטיבות בביתכם אל תתמהמהו – קראו לקבלן איטום באריאל ותנשמו לרווחה! 

בשביל עבודות איטום מקצועיות ואיכותיות, קבלן איטום באריאל מקצועי ואמין, מבצע עבודות איטום כבר שנים ברמה המקצועית ביותר. בין אם אלה עבודות איטום גגות באריאל ובין אם לקירות המבנה, כל בית לגופו יקבל את עבודת האיטום המתאימה לו ביותר במחיר המשתלם ביותר.

בגלל שאיכות עבודת האיטום היא כל כך משמעותית לאיכות הבניה ולאיכות חייכם בכלל, יש מעט מאוד קבלני איטום מקצוענים ואמינים בשוק. אל תפספסו את הטוב ביותר – פנו אלי עוד היום לייעוץ והצעת מחיר! 

אל תהיה אטום! – תדאג שהבית שלך יהיה!

פתח תפריט

ממליצים על חשמלאי רכב בקריית שמונה

דילוג לתוכן