כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

גרר

בקריית שמונה

אודות

בקריית שמונה

מקצועיות ללא פשרות

אצלנו "גרר קריית שמונה" אנחנו רואים חשיבות יתרה בהקפדה על שימור המקצועיות של צוות הגרריסטים שלנו (כלומר הקפדה יתרה על כך שצוות זה יעבר כל העת השתלמויות מקצועיות ויהיה מעודכן בכל החידושים שמתפתחים בעולם הגרירה לעיתים קרובות).

יחס חם ואדיב

מטרה מרכזית שלנו בגרר קריית שמונה היא שהלקוחות ירגישו הרגשה טובה כבר מאותו רגע בו הם מתקשרים אלינו ומזמינים אותנו לבצע את עבודתנו. כן, מדובר בשירות מחוייך שמתחיל כבר בשיחת הטלפון הראשונית, ממשיך מהרגע בו הגרריסט מגיע אל השטח ומעמיס את הרכב התקוע על המשאית, ועד לרגע בו הרכב מורד ממשאית הגרר במוסך או במגרש הרכבים (הפגועים) של המשטרה. 

כמה שיותר מהר

אנחנו מכירים את ההרגשה הזו של להיות מעורבים בתאונה או להיתקל בתקלה באמצע הדרך ולהגיע למצב שבו האוטו פשוט לא יכול להמשיך לנסוע. הבלבול, החוסר אונים, התסכול, ההבנה הזו שעכשיו, המשך היום שלכם הולך להראות אחרת לגמרי ומה שתכננתם לעשות היום, אולי צריך להידחות למחר. וזה לא הכל, אם הרכב נתקע תוך כדי נסיעה, חשוב להזיז אותו אל שולי הכביש כמה שיותר רחוק מהנתיבים העמוסים. אנחנו עושים הכל כדי להגיע במהירות האפשרית!

מתעסקים עם בני אדם

בראש סולם הערכים שלנו אנו מציבים את איכות השירות. אנו נתקלים במהלך יום העבודה באנשים רבים שעוברים חוויה לא נעימה. בין אם מדובר בתאונת דרכים, בין אם זו התדרדרות לצידי הדרך או בין אם זו תקלה מכנית ברכב, אנחנו - גרר קריית שמונה, מבינים את המצב הלא נעים הזה. עוד משיחת הטלפון אנו נדאג להרגיע אתכם ולעזור כמה שנוכל גם מרחוק. נוודא שאתם מחכים במקום בטוח, שאתם בסדר ומרגישים טוב וגם נדאג לעדכן אתכם בזמנים שייקחו לנו להגיע כדי שתוכלו גם לדעת שעוד מעט מגיע העזרה.

יעד הגרירה

אנחנו בגרר קריית שמונה דואגים לקחת את הרכב שלכם אל המוסך אותו אתם תבחרו. אם אתם לא מכירים מוסך מקומי בקרית שמונה, הרי שבהתאם לסוג הרכב נדע גם להמליץ על מוסכים או אפילו חשמלאי רכב שאנו עובדים איתם ושאנחנו סומכים על איכות השירות שלהם. במידה ומדובר בגרירה בשעות הערב, כאשר המוסכים סגורים, נדאג להשאיר את הרכב שלכם במקום בטוח ולקחת אותו למחרת בבוקר אל המוסך.

חדשנות

אנחנו בגרר קריית שמונה לא מפסיקים להתחדש ולהתפתח – ניתן למצוא אצלנו את הציוד המקצועי שנחשב "המילה האחרונה" שבתחום (אלו משאיות גרירה חדישות ומתחכמות שמסוגלות לבצע חילוץ גם בתנאים קשים ומורכבים). כן, בכל הקשור לחדשנות אנחנו כל העת נמצאים "עם היד על הדופק" ודואגים להיות מצוידים במיטב הציוד והמכשור שניתן להשיג.

אודות שרותי גרר בקריית שמונה

ההיכרות רבת השנים שלנו עם כבישי קרית שמונה והצפון, מאפשרת לנו להעניק את השירות הטוב ביותר. אנו מכירים כל עיקול, כל מהמורה ובור בכביש, כל עומס צפוי וכל צומת מסוכן. אנו יודעים בדיוק מתי לכביש יש שוליים רחבות ומתי שוליים צרות. אנו מכירים את הכבישים בצורה הטובה ביותר ולכן חוסכים לכם גם את הצורך להסביר לנו איפה אתם, כי הסבר שטחי וכללי לחלוטין מספיק לנו. כמו כן אנו גם יודעים להגיע מוכנים לכל גרירה (עם כל הציוד שמתאים לכל סיטואציה).

מחפשים גרר בקריית שמונה והצפון? התקשרו עכשיו או צרו קשר לפרטים נוספים >>>

זאת ועוד הרי שאנו יודעים איזה כבישים עלולים להיות מוצפים בזרימת נחלים וכמה גשמים צרכים לרדת כדי שזה יקרה. אנו יודעים היכן חשוב להיזהר מאבנים שנופלות ממקומות גבוהים ואנו יודעים גם היכן ישנה סכנה של שקיעה בבוץ. בהקשר זה, הרי שמזג האוויר הסוער של החורף בגליל העליון לא מהווה כל איום עבורנו.

אנו עובדים עם אנשי מקצוע רבים בתחום הרכב ואפילו בתחום חלקי חילוף לרכב כך שנוכל לתת לכם הכוונה להמשך טיפול הרכב, אנשי המקצוע שאנו עובדים איתם הם אמינים ומקצועיים כך שאתם תהיו "ביידים טובות".

איטום גרוע = עובש קבוע!

האיטום נועד להפריד בין מים, לחות או רטיבות, מלהגיע ולחלחל אל תוך קירות או גג הבית. איטום באיכות נמוכה יכול בסופו של דבר, להתפוררות המבנה ולצמיחת עובשים רעילים ברחבי הבית ולכן חשוב לקחת את קבלן איטום באריאל שעושה אצלכם בבית את עבודת האיטום המקצועית והאיכותית ביותר במחירים נוחים במיוחד! 

אף אחד לא רוצה לחוות את החוויה הלא כל כך נעימה שלמצוא את תקרת הבית מונחת לה על רצפת חדר המקלחת. את נושא האיטום חשוב לקחת בכובד ראש גם מבחינה בריאותית, העובש הוא פטרייה שנוצרת מרטיבות ולחות וכאשר אנו נושמים אותו למשך זמן, הוא עלולה לייצר בעיות נשימה ואפילו בעיות בריאותיות חמורות. אם נתקלתם בבעיית רטיבות בביתכם אל תתמהמהו – קראו לקבלן איטום באריאל ותנשמו לרווחה! 

בשביל עבודות איטום מקצועיות ואיכותיות, קבלן איטום באריאל מקצועי ואמין, מבצע עבודות איטום כבר שנים ברמה המקצועית ביותר. בין אם אלה עבודות איטום גגות באריאל ובין אם לקירות המבנה, כל בית לגופו יקבל את עבודת האיטום המתאימה לו ביותר במחיר המשתלם ביותר.

בגלל שאיכות עבודת האיטום היא כל כך משמעותית לאיכות הבניה ולאיכות חייכם בכלל, יש מעט מאוד קבלני איטום מקצוענים ואמינים בשוק. אל תפספסו את הטוב ביותר – פנו אלי עוד היום לייעוץ והצעת מחיר! 

אל תהיה אטום! – תדאג שהבית שלך יהיה!

פתח תפריט

ממליצים על גרר בקריית שמונה

דילוג לתוכן