כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

רואה חשבון

בקריית שמונה

רואה חשבון מקצועי אחראי אמין ומומלץ – מומחים בלחסוך לכם מיסים וכסף – ומומחים בלתת לכם שקט נפשי – תמיד כאן לכל שאלה – ובמחיר מנצח – התקשרו עכשיו ליעוץ חינם

שאלות ותשובות רואה חשבון

ישראל ישראלי רואה החשבון קיבל עם השנים שאלות רבות מתושבי קריית שמונה בנושאי ראיית חשבון ניהול כספים, הנהלת חשבונות, יעוץ מס, הפקת משכורות, ועוד תפקידים רבים בתחום החשבות הכספים וראיית החשבון (רו"ח) שהוא ממלא עבור כל תושבי קרית שמונה וישובי הצפון.

יש לכם שאלה בנושאי ראיית חשבון חשבות ומיסוי ולא מוצאים תשובה? שאלו את ישראל ישראלי רואה החשבון בקריית שמונה מומחה במיסוי ובמס. וגם מוזמנים לבדוק את השאלות הפופולריות הנשאלות בתחום. 

שאלה:

איך תכנון מס על ידי רואה חשבון מנוסה ומקצועי יעזור לי לחסוך במס ?

תשובה:


שאלה:

מה לקוח של רואה חשבון שהוא עצמי או חברה בע"מ צריך על מנת לאפשר לרו"ח שלו עבודה יעילה וטובה 

תשובה:


שאלה:

 האם רואה חשבון מקצועי ומומחה מסוגל לפתור בעיות מול מס הכנסה ומע"מ ולסדר איתם עניינים ? או שהרואה חשבון רק מגיש את הדוחות ולא יכול להתערב בעבודתם של מס הכנסה מע"מ ורשויות המס ?

תשובה:


 

 שאלה:

 תכנון מס, מה זה אומר, איך עושים את זה, ומה הרואה חשבון עושה בתכנון מס בעצם. והאם לישובי הצפון וקריית שמונה יש איזה שהם הטבות מבחינת מיסים שרואה החשבון בקריית שמונה יודע להפיק עבור לקוחותיו?

תשובה:


 

 שאלה:

 הערכות לסוף שנה מבחינת מס, מה זה אומר? מה רואה חשבון מקצועי צריך ממני בעל העסק עבור הערכות סוף שנה למס? ומה אני מקבל (או רשויות המס) מרואה חשבון בנושאי סוף השנה והערכות של הרואה חשבון לסוף השנה?

תשובה:


 

 שאלה:

אני עומד להקים עסק חדש בקריית שמונה, המליצו לי על רואה חשבון, אבל הוא לא ידע לענות לי תשובות ברורות לגבי דוחות שנתיים, מה זה אומר דוחות שנתיים מבחינתי? מה הרואה חשבון צריך ממני על מנת להפיק דוחות שנתיים? והאם זה כרוך בתשלום נוסף או שזה חלק מהתשלום השוטף שמקבל רואה החשבון בקריית שמונה?

תשובה:


 

 שאלה:

 אנחנו כמה שותפים בחברה בקריית שמונה, כולנו משפחה אחת, רואה החשבון שלנו המליץ לנו להקים חברה משפחתית, לא לגמרי הבנו מה זה נותן לנו ומה הרווח שלנו מכך? מה אתה כרואה חשבון מנוסה מאד מקצועי מאד ובעל ידע רב בתחום חושב על חברה משפחתית? האם זה כדאי? האם יש הבדלי מס בתחום הזה בין קריית שמונה לערים במרכז הארץ? תודה מראש עבור התשובה.

תשובה:


 

 שאלה:

 קצת בילבול בנושאי העוסק הזעיר העוסק הפטור והעוסק המורשה, האם ניתן להבהיר בנושא ולהצביע על ההבדלים בין ההגדרות השונות? האם אחד מהעוסקים הללו צריך רואה חשבון? או לכל הפחות מומלץ לו לקחת רואה חשבון? ובנוסף, מיכוון שכל העסוקים האלו בעלי הכנסה נמוכה, האם יש מחיר אחר נמוך יותר אצל הרואה חשבון לעסוקים האלו?

תשובה:


 

 שאלה:

 אני לפני הקמת עסק חדש, לא שזה משנה, ברצוני לשאול לאלו רשויות בכלל ולאלו רשויות מס בפרט עלי לפנות טרם הקמת העסק, ובנוסף, האם זה אחד מהשרותים שרואה חשבון ( רו"ח) מספק? או שעלי לגשת לבד

תשובה:


 

 שאלה:

 אנחנו כמה שותפים בקריית שמונה שרוצים להקים עסק ושיהיה חברה בע"מ הבנו מרואה חשבון שדיברנו איתו שחלוקת רווחים מחברה בע"מ יכולה להיות רק בצורת דיווידנד. השאלה שלנו, האם זה נכון ואפשר למשוך כסף מהחברה בע"מ רק בצורת דיווידנד. תודה מראש!

תשובה:


שאלה: 

אני מקים עסק זעיר לצביעת חדרי מדרגות בקריית שמונה, השאלה שלי היא האם צריך רואה חשבון על מנת לפתוח ברשויות עסק זעיר או עוסק פטור, ובמידה ולא צריך רואה חשבון, אילו מסמכים צריך כן ? בתודה!

תשובה:

 


שאלה: 

 

תשובה:

 


שאלה: 

 

תשובה:

 


שאלה: 

 

תשובה:

 


שאלה: 

 

תשובה:

 


שאלה: 

 

תשובה:

 


שאלה: 

 

תשובה:

 


שאלה: 

 

תשובה:

 


שאלה: 

 

תשובה:

 


שאלה: 

 

תשובה:

 


 

 

ניווט מהיר:
אנו בקול קריית שמונה מביאים לכם את כל המידע אודות רואה החשבון הטוב ביותר בקרית שמונה. רואה החשבון שלנו נותן מגוון עשיר מאד של שירותים פיננסים ושירותים נילווים שתוכלו להיעזר בהם. משרד רואה חשבון בקריית שמונה נותן שירות לכל הצפון באזורי עבודה שונים. אנו נשמח לענות על כל שאלות שעולות לכם בהמלך הזמן.
כל בעלי המקצוע המפורסמים באתר הם אנשי מקצוע עם המלצות של לקוחות קודמים. בכל מקצוע תוכלו למצוא מגזין הנותן מידע מקצועי לגולשים באותו תחום.
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם >>>

דילוג לתוכן