כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מספרת כלבים

בקריית שמונה

שירותים עיקריים של מספרת כלבים

מספרת כלבים בקרית שמונה נותנים לכלב שלכם את הטיפול הנכון לו ומשפרים את איכות חייו! עם צוות מקצועי ועדין אנחנו נטפל בכלב שלכם בצורה הטובה ביותר- בעדינות, רגישות והמון אהבה! עם מספרת כלבים בקרית שמונה אתם מחזירים לכלב שלכם את היכולת להנות מהאקלים הישראלי בצורה הטובה ביותר! 

  • ניקוי אוזניים
  • ריסוס נגד מזיקים
  • קציצת ציפורניים 
  • רחצה שטיפת לכלב
  • תספורת מותאמת אישית
  • תספורות לתחרות כלבים
  • תספורות גזע מסורתיות
  • הברשה ופתיחת קשרים עדינה
  • דילול הפרווה
  • מריטת שערות 

הכלב שלכם מקבל את הטיפול המסור שלנו במספרת כלבים בקרית שמונה וחוזר אליכם שמח ומאושר עם התרגשות רבה בכל פעם!

ביקורי התרגלות במספרה חיות 

אנחנו מציעים ביקורי התרגלות לכלב במספרה בקרית שמונה כדי שהוא יוכל לקבל את חוויית הביקור במרפאה בצורה הטובה ביותר כבר מגיל צעיר. טיפולים כמו התרת קשרים וכן ייבוש הפרווה עם פן לשיער (בעוצמה נמוכה) והקרבה אל הכלב עם מספרים, מחייבת את הכלב להרגיש בנוח עם צוות המספרה ועם מספרת הכלבים בכלל. לכם אנו מציעים לכל לקוח חדש שלנו לערוך ביקורי התרגלות לכלב במספרה לכלבים בקרית שמונה וכך להרגיל אותו לביקורים השונים במספרת כלבים בקרית שמונה שהוא יעבור בהמשך חייו.

מחפשים מספרת כלבים בקריית שמונה? התקשרו עכשיו או צרו איתנו קשר לקביעת תור >>>

כלבים שלא ביקרו לעולם במספרת כלבים בקרית שמונה או בכל מספרה אחרת, יכולים להירתע מהקולות הרמים שעלולים להיות פה, ממגע של ידיים זרות וכן גם מהתהליך הפחות נעים של פתיחת קשרים וראסטות. ההירתעות של הכלב מאלו יכולה לגרום לפציעות עבור הכלב ולכן אנו במספרת כלבים בקריית שמונה דואגים להרגיל את הכלב שלכם כמה פעמים לביקור מרפאה ולטפל בו בכל אופן עם רגישות והמון מקצועיות.

תספורות חורף במספרה לכלבים בקרית שמונה

כדי להכין את הכלב שלכם לחורף הישראלי מומלץ להגיע למספרת כלבים בקריית שמונה ואנו ממליצים גם במהלך החורף להמשיך ולבקר אצלנו במספרה. הבוץ שמלכלך את רגליי הכלב ומדביק אליו חצץ ולכלוך, יכול לגרום להמון חוסר נעימות של הכלב ברגליו. הבוץ והרטיבות שלא מתייבשים כראוי, גורמים לפרוותו של הכלב שלכם לצבור לכלוך ומזיקים. עם ביקור תדיר במספרה בקריית שמונה, ניתן להימנע מהחוסר נעימות שנגרמת לכלב שלכם עם טיפוח שמונע את הצטברות הלכלוך על שכבות עמוקות בפרוות הכלב או על עורו.

כאשר לכלוך רב מצטבר על הפרווה של הכלב האהוב שלכם, הדבר עלול למתוח את עורו של הכלב ולגרום לו לגירויים ואף לבעיות בריאותיות בעור. לכן חשוב לנו להדגיש שהביקור במספרת כלבים בקרית שמונה הוא לא רק ביקור אסתטי, להרבה כלבים הוא ביקור חשוב שמשפיע על איכות החיים של הכלב שלכם!

טיפ קטן: בכל תקופה בה החורף מתקרב, מומלץ לעשות הכנות לכלב ולהכין אותו לקראת התקופה הקרה. חנות חיות בקרית שמונה מציעה מגוון מוצרים במיוחד לחורף כגון מעילים, נעלים, מחממים שונים ועוד. 

תספורות קיץ לכלבים בקרית שמונה

לקראת הקיץ אנחנו מחכים לכם במספרת כלבים בקרית שמונה כדי להתאים את פרוות הכלב האהוב שלכם אל האקלים הישראלי. רוב הכלבים שאנו רואים היום בישראל, הם גזעים אירופאים שמורגלים למזג אוויר קריר יותר מזה שיש לנו פה ולכן, כדי להקל עליהם בחודשי הקיץ, חשוב לספר או לדלל את פרוותם בצורה הנכונה.

חשוב להגיע למספרת כלבים כדי לספר את כלבכם רק אצל מספרת כלבים מקצועית שבה יודעים כיצד להעניק לכלב שלכם את התספורת שמצד אחד תקל עליו עם מזג האוויר אך מן הצד השני לא תחשוף את עורו לשמש יתר על המידה ולא תיצור גירוי בעורו הרגיש. חשוב גם לשמור על איכות הפרווה בעזרת תספורות מותאמות כמו גם תכשירים איכותיים שמותאמים אישית לכל כלב כמו אצלנו במספרת כלבים בקרית שמונה.

מקלחת לכלבים של קריית שמונה

חשוב לדאוג לקלח את הכלב שלכם במספרת כלבים בקריית שמונה בתדירות מסוימת. הפרווה של הכלב שלכם מאוד חשובה גם לוויסות טמפרטורה וגם לאיכות עורו ולכן, אנו מתאימים את תכשירי המקלחת שלנו אל הכלב הספציפי שלכם. תמרוקי הרחצה שלנו הם מגוונים ומתאימים למגוון רחב של גזעים וסוגי עור ולכן אנו יודעים כיצד להתאים לכלב שלכם את השמפו והמרכך שיועילו לעורו ולא יעשו נזק חלילה!

המקלחות שאנו עושים במספרת הכלבים בקרית שמונה הן מקיפות ומקצועיות כך שאנו מגיעים לכל עומק פרוות הכלב ומאפשרים ניקוי יסודי גם במקומות שקשה להגיע אליהם. אנו דואגים לנקות את אוזני הכלב ולקצוץ את ציפורניו במידת הצורך והכי חשוב, אנחנו דואגים לייבש את פרוות הכלב כך שהניקיון מחזיק הרבה יותר זמן ואנו נמנעים מריח לא נעים שעלול להיווצר במקלחות שלא נעשות על ידי בעל מקצוע.

פתיחת קשרים

כדי להקל על עור הכלב שלכם אנו דואגים לפתוח קשרים בפרוותו. זהו תהליך שעליו להתבצע בעדינות ומקצועיות רבה ולכן אנו ממליצים לכם להגיע אלינו למספרת הכלבים ולקבל טיפול פתיחת קשרים לכלב שלכם מבעל מקצוע איכותי ורגיש. אנו עושים את כל שביכולתנו כדי שכלבכם לא יסבול מתהליך פתיחת הקשרים אך יש לקחת בחשבון שהתהליך לא נעים.
העיר קריית שמונה מאופיינת במזג אוויר הפכפך בחורף, דבר התורם להיווצרות הקשרים ולעיתים אפילו גם מחזק אותו ככל שהזמן עובר וככל שלא מטפלים בתופעה.

אחרי הטיפול, אנו ממליצים לשמר עד כמה שניתן את פרוות הכלב נטולת הקשרים עם סירוק והברשה יומיים. אנחנו נדריך אתכם כיצד לעשות זאת בצורה הטובה ביותר ואנו ממליצים לכם גם להגיע אל מספרת כלבים בקרית שמונה לפני שהקשרים הופכים לראסטות ובכך למנוע חוסר נעימות רבה עבור הכלב המתוק שלכם.

לכל כלב יש פרווה שונה עם איכויות שונות והתנהגות שונה ולכן כשאתם מגיעים למספרת כלבים בקרית שמונה אתם זוכים לטיפול וטיפוח מקצועיים ומותאמים במיוחד לכלב שלכם! תנו לכלב שלכם את הטיפול המסור והמקצועי של מספרת כלבים בקרית שמונה! כי לכלבים בקריית שמונה מגע הטוב ביותר!

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

קבלן בניין בקרית שמונה >>>
מגרש רכב אמין בקרית שמונה >>>
הפיצה האיכותית בקריית שמונה >>>
שיפוצניק אמין בקרית שמונה והאזור >>>

דילוג לתוכן