כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

גן ילדים

בקריית שמונה

גן ילדים ומשפחתון – גם המקדם ביותר לילדכם וגם המפנק ביותר לילדכם כי אנחנו באמת אוהבים את הילדים – התקשרו עכשיו לקבל פרטים❗ – כי אין גן ילדים טוב מזה בקריית שמונה

שירותי גן ילדים בקריית שמונה והסביבה

גן ילדים בקרית שמונה מעניק לילד שלכם שירותים שונים ומגוונים. אנו לא אוהבות להתייחס אל הדברים הללו כאל "שירות" זהו פשוט החינוך האיכותי אותו אנו מעניקות לילדים שלכם בכל ביקור שלהם בגן. כל יום של חוויה בגן מלא ברגעים שמעניקים לילדים שלכם המון. לימוד עצמי וחברתי שמגיע תוך כדי פעילויות שונות ומגוונות, מאפשר לילדים שלכם ללמוד מתוך הנאה, מתוך שמחה ומתוך מקום תומך ועוטף שמאפשר להם גם לטעות וללמוד מהטעות שלהם באופן הבריא ביותר.

  • כישורים חברתיים
  • פיתוח יכולות מוטוריות
  • פעילויות מוזיקליות
  • הכנה לבית הספר
  • פיתוח מיומנויות יצירה
  • תנועה ופעילויות ספורטיביות
  • ארוחות בריאות ומזינות
  • היכרות עם חגים ומועדים

גן ילדים בקרית שמונה מעניק לילדיכם מקום בטוח לגדול בו. המיומנויות השונות שילדיכם משחיזים בגן ילדים בקרית שמונה, עוזרים להם להתפתח לפי הגיל שלהם ובקצב שלהם.

גן ילדים בקרית שמונה מפתח כישורים חברתיים

הגעתו של הילד לגן ילדים בקרית שמונה בכל יום ויומו, מאפשר לו ללמוד לפתח קשרים עם קבוצת השווים שלו. ילדים בגילאים שונים מסוגלים לקשרים מסוגים שונים ולכן גן ילדים בקרית שמונה שעוטף את ילדיכם עם בני גילו, מאפשר להם להכיר את החברה שלהם, את ההתנהגויות השונות והאופי השונה שיש לכל ילד והם לומדים כיצד להתנהל בחברה.

הם לומדים כי עליהם לוותר לפעמים למען האחר והם לומדים גם לקבל את הוויתור של האחר למענם. הם לומדים לצחוק ביחד והם לומדים גם לריב אחד עם השני בצורה בריאה, הם לומדים לתת לאחר את היחס הנכון והם לומדים להתנהל בין קשרים שונים. הם מכירים חברים חדשים והם מגלים גם כי לא צריך להיות חברים של כל אחד. בגדול, ילדיכם מקבלים בגן ילדים בקרית שמונה, טעימה קטנה מחיי החברה הנהוגים של האדם הבוגר רק שאצלנו בגן ילדים בקרית שמונה, ההיכרות הזו כמובן מתרחשת מתוך התחשבות בגילאים וביכולות הרגשיות של הילדים.

פיתוח יכולות מוטוריות בגן ילדים בקרית שמונה

גילאי טרום בית הספר הם גילאים מהותיים בהם ילדיכם לומדים יכולות מוטוריות חשובות, עדינות וגסות כאחד. עיסוק בפלסטלינה ובחומר, הרכבה של פאזלים שונים, ציור, הדבקה, צבעי ידיים, פעילויות תנועה שונות, חצר המשחקים שלנו וכן מגוון רחב של משחקים ופעילויות בגן ילדים בקרית שמונה נועדו בשביל לפתח את היכולות המוטוריות של ילדיכם בסביבה תואמת גיל ומעודדת.

כולנו בעלות הכשרה משמעותית בתחומי החינוך השונים ומגיעות מוכנות בכל יום לגן בשביל להמשיך ולעזור לילדיכם להתפתח ולשפר את היכולות שלהם. יכולות מוטוריות חשובות מאוד להתפתחות התקינה של ילדיכם ולכן אנו יודעות לשלב את האימון המוטורי בכל שלב בשגרה היומיומית שלנו בגן ילדים בקרית שמונה.

גן ילדים בקרית שמונה מהווה קרקע פורייה עבור הילדים שלכם להמשיך ולהתאמן בכישורים הנדרשים בשביל החיים האנושיים בחברה. עצם העובדה כי הם מבלים בגן ילדים בקרית שמונה הרבה משעות היממה, מאפשרת להם להנות ממרחב בטוח ואוהב שבנוי במיוחד עבורם, עם לוח זמנים מוקפד שנבנה בקפידה מתוך הסתכלות על הנוחות של הילדים, על היכולות של הגילאים הללו ומתוך הרצון שלנו למלא את היום שלהם בתכנים איכותיים ובעלי משמעות חשובה להתפתחות שלהם. גן ילדים בקרית שמונה מהווה קרקע פורייה ללמידה וסקרנות עבור הילדים שלכם.

פיתוח כישרונות בגן ילדים בקרית שמונה

אנחנו בגן ילדים בקרית שמונה מאמינות כי לכל ילד יש את החוזקות שלו ואת הדברים והתחומים בהם הוא מוכשר ולכל ילד יש גם את התחומים שיותר קשים לו ושאותם הוא צריך ללמוד בקושי רב יותר. גן ילדים בקרית שמונה מכיר לילדים שלכם תחומים רבים ומגוונים במטרה לאפשר לכל ילד למצוא את ה"תשוקה" שלו. בגילאים האלו, הרבה ילדים נהנים מפעילויות יצירה ואחרים נהנים מפעילויות שכוללות תנועה. זמן המשחק החופשי מעניק לילדכם עוד מקום ביטוי של יצירתיות והמגוון של פינות המשחק, מאפשר להם למצוא את האהוב עליהם ביותר.

המגוון הרחב של הפעילויות השונות בגן ילדים בקרית שמונה, נותן לילדים שלכם את האפשרות להכיר את כל התחום ולהתמודד גם עם הבחירות הלא טבעיות שלהם בצורה הטובה ביותר. כלומר, ילד שאינו אוהב פעילויות מוזיקליות, לומד כיצד לתת גם לפעילות הזאת וליתר הילדים, כבוד והוא לומד גם למצוא בסיטואציה הזו, את הרגעים שכיפים גם עבורו.

פעילויות יומיומיות מגוונות, פותחות דלתות רבות עבור הילדים שלכם כבר מגיל צעיר. אותן פעילויות שונות חשובות גם ליכולות המוטוריות שלילדיכם אך גם עבור התחביבים שלהם. ילדים בגילאים אלו יכולים להתחיל ולמצוא את התחביבים הראשוניים שלהם. הם עלולים למצוא כי הם נהנים במיוחד מטיולים בחוץ או מפעילויות יצירה, הם יכולים לגלות את אהבתם למוזיקה והם יכולים לגלות כי פעילויות הרכב ובניה מהוות עבורם תחביב. אנחנו בגן ילדים בקרית שמונה מציגות להם את כל האפשרויות ומאפשרות להם התנסות רחבה עם כולם.

גן ילדים בקרית שמונה – מסגרת חינוכית ראשונית

גן ילדים בקרית שמונה מהווה הרבה פעמים המסגרת החינוכית הראשונה של ילדיכם מחוץ לבית. לכן, אנו עוזרות להם להשתלב בתוך המסגרת החדשה במהירות בנעימות האפשרית. שילוב הילד או הילדה במסגרת הגן יכולה להיות קשה לפעמים, יכולה לקחת זמן ויכולה להיות קשה גם להורים. לכן אנו מלוות אתכם ואת הילדים לכל אורך התהליך. אנו נותנות מקום לקושי ומעודדות התקדמות עדינה בקצב של ילדיכם וכך מאפשרות התאקלמות כמה שיותר בריאה בגן ילדים בקרית שמונה.

כמסגרת חינוכית ראשונה, גן ילדים בקרית שמונה מהווה הבסיס, ההתחלה של ילדיכם במערכת החינוך הציבורית. הם לומדים להתנהל עם בני ובנות קבוצות השווים שלהם, לומדים לייצר קשרים ומערכות יחסים ולומדים גם להתנהל בתוך מסגרת חדשה ולימודית. 

ילדיכם לומדים להקשיב ברגעי הקשב, לכבד את האחר ולדרוש שיכבדו גם אותם. הם לומדים להתבטא מול מבוגרים שאינם ההורים שלהם והם לומדים גם להתבטא אל מול בני גילם. הם לומדים את החשיבות של סדר יום מובנה והם לומדים מגוון רחב של פעילויות חדשות וחשובות שעוזרות להם להנות מצד אחד ומצד שני להתפתח.

גן ילדים בקריית שמונה מעניק לילד ולילדה שלכם חוויה חינוכית איכותית וחשובה. בואו עוד היום להתרשמות ראשונית!

דילוג לתוכן