כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

גן ילדים

בקריית שמונה

גן ילדים ומשפחתון – גם המקדם ביותר לילדכם וגם המפנק ביותר לילדכם כי אנחנו באמת אוהבים את הילדים – התקשרו עכשיו לקבל פרטים❗ – כי אין גן ילדים טוב מזה בקריית שמונה

ברוכים הבאים למגזין גן ילדים בקרית שמונה!

הכנו לכם את המגזין שלנו מתוך הרצון לשתף אתכם בידע הרב שרכשנו לאורך השנים בחינוך ובעבודה עם ילדים. תוכלו למצאו במגזין שלנו מגוון רחב של מאמרים ועמודי עצות, מדריכים וכתבות שיכירו לכם שיטות חינוך שונות ופעילויות מהנות וחינוכיות לעשות עם ילדיכם.

החינוך מתרחש מאז ומעולם, כמעט באופן טבעי. כל הורה מהווה חלק משמעותי בחינוך ילדיו ולתוך החינוך של כל ילד, מצטרפות גם המסגרות החינוכיות השונות. גן ילדים בקרית שמונה מהווה פן חינוכי איכותי לילד שלכם ומעניק להם מקום של אור וחום להמשיך את ההתבגרות שלהם באופן הנכון לכל ילד. 

אנחנו לא ההורים של הילדים המגיעים אלינו, אנו גם לא מנסים להיות. תפקידה של הגננת היא להעניק חינוך לילדים מתוך ידע והיכרות עם השיטות השונות שיש כיום בעולם. הילדים חווים את החינוך דרך חוויות חיוביות ומנות במיוחד המשלבות יצירה, תנועה ומחשבה, בסביבה הבטוחה והייעודית לכך בגן ילדים בקרית שמונה או משפחתון בקרית שמונה.

במגזין שלנו תכירו את חלק משיטות החינוך הקיימות ואת העקרונות החינוכיים הרבים. תגלו כיצד פעילויות שנראות לכם פשוטות, מהוות מדרגה התפתחותית משמעותית ועוזרות לילדים שלכם להתפתח בצורה בריאה ואיכותית וכן לפתח יכולות חשובות כל כך להתפתחות שלהם.

המגזין שלנו מעניק לכם המון ידע מגוון על ילדים ועל חינוך בכל גיל. פעילויות מגוונות ודרכים שונות להתייחסות לילד, תוכלו לתת לילד שלכם להתבטא בצורה המיטבית ולתת לו לפרוח ולהתבגר בסביבה האיכותית והנעימה ביותר. תוכלו גם לקבל רעיונות חדשים לפעילויות שלא הכרתם, כדי שתוכלו להנות עם ילדיכם ולחזק אפילו יותר את הקשר שלכם.

הידע במגזין שלנו ניתן לכם מתוך אהבה אמיתית לילדים, מתוך אהבה אמיתית לחינוך ומתוך אהבה אמיתית לעולם. אז למה אתם מחכים? תתחילו לקרוא!

דילוג לתוכן