כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מעבדת טלפונים

בקריית שמונה

מעבדת הטלפונים הסלולריים הטובה והמהירה בקריית שמונה ✔ תיקון כל סוגי הטלפונים מכל היצרנים ✔ אחריות לכל תיקון ✔ מחירים מעולים ✔ מכירת קניית והחלפת טלפונים סלולריים ✔ התקשרו עכשיו להצעת מחיר נהדרת ✔

אודות

בקריית שמונה

מוצרים נלווים

אנחנו "מעבדת טלפונים קריית שמונה", מציעים מגוון רחב של ציוד נלווה: מעמד לטלפון הסלולרי לרכב, מעמד לטלפון הסלולרי למשרד, אוזניות אלחוטיות לנייד, אוזניות חוטיות לנייד, רמקול בלוטוס', מגוון מטענים לטלפונים ניידים, מטען נייד לטלפון סלולרי (אייפון, גלקסי, שיומי ועוד), ערכת תיקון לסלולר, מטען טלפון סלולרי לרכב, מגוון מוצרי APPLE, מגוון מוצרי SAMSUNG, מגוון כיסויים למגוון דגמים של טלפונים סלולריים, כיסוי מסך מזכוכית, כיסויי מסך מפלסטיק לטלפונים סלולריים, כבל AUX לטלפון סלולרי ועוד ועוד.
 

בדיקה מקיפה

בגלל שהטלפונים שלנו הולכים איתנו לכל מקום ואנו משתמשים בהם באופן תדיר, הרי שהם חשופים למגוון רחב של פגיעות. כן, גם אם הנפילה האחרונה עשתה רק סדק קטן למגן הזכוכית שהדבקתם על המסך שלכם, מומלץ עדיין להגיע אלינו - למעבדת טלפונים מקצועית בקריית שמונה כדי לוודא שלא נגרם נזק לחלקים הפנימיים שמרכיבים את המערכות האלקטרוניות שבנייד שלכם. בדיקה שכזו עשויה לחסוך כסף רב במידה ו"תתפסו" את הבעיה כל עוד היא קטנה.

יחס חם ואדיב

מטרת העל שלנו ב"מעבדת טלפונים בקריית שמונה" היא שהלקוחות ירגישו הרגשה נוחה ונעימה בכל ביקור במעבדה שלנו. כן, זה מתחיל בשירות המחויך כבר בשלב השיחה הטלפונית הראשונית, וממשיך בשירות האדיב במפגש עם הטכנאים שלנו (אלו שתפגשו במהלך הביקור במעבדה). והרי בסופו של דבר יחס טוב תמיד נחמד לקבל, וזה דבר מומלץ הרי לבני אדם בכלל ולבעלי מקצוע בפרט.

מחירים אטרקטיביים

בכל הקשור למחירים, הרי שאנחנו עושים מאמץ עליון להוזיל עד כמה שניתן את עלות הביקורים אצלנו (זה כולל את עלות החלקים האטרקטיבית ואת העלות המופחתת שבגין העבודה). כמו כן, הרי שניתן לרכוש אצלנו דמי חבר אשר מקנים הנחה נוספת ומשתלמת לכל ביקור במעבדה. בהקשר זה, הרי שבמידה ועלות התיקון גבוהה מרכישת מכשיר חדש אנחנו נעדכן על מנת שהבחירה תהיה בידי לקוחותינו.

מקצועיות ללא פשרות

אצלנו ב"מעבדת טלפונים בקריית שמונה" אנחנו רואים חשיבות יתרה בהקפדה על שימור המקצועיות של צוות הטכנאים שלנו (כלומר הקפדה יתרה על כך שצוות המעבדה יעבור כל העת השתלמויות מקצועיות ויהיה מעודכן לעיתים קרובות בכל החידושים שמתפתחים בעולם הסלולאר). בהקשר זה הרי שרמת הטכנאי חיונית ביותר בעבור המכשירים החדישים שיש בשוק.

תרופה למכה

אם אתם רואים שהטלפון שלכם מתחיל לתפקד פחות טוב מהרגיל, הופך לאיטי יותר, מגיב פחות טוב מבעבר (כשהיה צעיר...), ובכן תגיעו אלינו ל"מעבדת טלפונים בקריית שמונה" ובצעו תיקון מקיף, זה ישתלם לכם. התיקון הפשוט יאפשר לכם לחסוך את הכסף שתצטרכו בעבור קנייה של טלפון חדש ועדיין תוכלו ליהנות מאיכות טובה של הטלפון הנייד שלכם. לא חבל? בהחלט אפשר ורצוי לחסוך כסף כל עוד זה מתאפשר.

אודות מעבדת טלפונים בקריית שמונה

היום הטלפונים הסלולריים שלנו הם הרבה יותר מסתם טלפונים שנועדו לשיחות בלבד. אנחנו מאחסנים בהם מידע רפואי וכלכלי רגיש ופרטי שנועד רק לנו ולבעלי מקצוע, תמונות אישיות ותכתובות שמיועדות רק לנו ולנמען, סיסמאות, תזכורות וכמעט כל דבר שמסמל אותנו. הטלפונים שלנו הם כמו ייצוג שלנו בקטן. כל מה שחשוב לנו כדי לתפקד בעולם המתחדש של זמננו, קיים בטלפון הסלולרי הקטן והנוח שלנו ונמצא אצלנו בכיס כל הזמן ובכל מקום אליו אנחנו מגיעים. 

מחפשים מעבדת סלולר אמינה ומקצועית? צרו איתנו קשר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם >>>

בשביל לדעת איך להגיע למקום בו מעולם לא היינו, אנחנו משתמשים בנווט. כדי לשמוע את המוזיקה שאנחנו אוהבים להאזין לה אנחנו משתמשים בנגן. לוח השנה שבנייד דואג להזכיר לנו למי יש יומולדת ואיזה אירועים קבענו להיום. כדי לשלם על חניה ברחוב אנו משתמשים בנייד. כדי להזכיר לנו לקחת כדור פעם ביום אנחנו משתמשים בסלולרי ויש עוד אינספור דוגמאות ושימושים שהיום כולם נעשים מתוך מכשיר הטלפון הנייד שלנו. אפילו בשביל לראות מה השעה או בשביל לכוון שעון מעורר שיעיר אותנו בבוקר לעבודה אנחנו משתמשים בסלולרי וגם כדי לבדוק את תחזית מזג האוויר אנחנו כבר לא מסתפקים בלהוציא את הראש מהחלון. אינסוף סיבות בגללן קשה לנו להניח את הסלולרי בצד לכמה שעות ובטח ובידם של אנשים אחרים במעבדת תיקונים. 

אנחנו פשוט רגילים לזמינות שהטלפונים הניידים מאפשרים לנו. עשו ניסוי קטן ותראו בעצמכם… קחו לכם 24 שעות בהם אתם נמנעים לחלוטין מהטלפון הסלולרי. שימו אותו על מצב טיסה ותראו בעצמכם כמה מאתגר להיות ללא טלפון חכם אחרי שכבר התרגלתם לנוחות שהוא מאפשר לכם. בגלל הקושי הגדול בחסרונו של הנייד בחיי היומיום, אנשים נמנעים מלהגיע למעבדות תיקון סלולרי עד שכבר מאוחר מדי ואין ברירה אחרת.

עקב כך שאנחנו משתמשים בטלפונים שלנו באופן כל כך תדיר ודואגים להשאירם שיהיו זמינים לנו כמה שיותר, אנחנו נוטים לשכוח כי המכשיר הזה לא רק עולה הרבה כסף אלא באמת מכיל מידע חשוב שהוא פרטי שלנו וכדאי לשמור עליו. אם אתם לא משתמשים בטלפון שלכם, פשוט תשאירו אותו בתיק! תוכלו למנוע כך נזקים מיותרים שאף אחד לא תכנן.

קניית טלפון נייד יכולה להגיע גם לאלפי שקלים וזו קנייה שכדאי שתיעשה בצורה מתוכננת ולא בגלל שהטלפון נפל לאסלה וכבר לא עובד פתאום. התנהגות זהירה עם הטלפון תמנע נפילות שישפיעו על איכות המעבד והסלולה ובאופן כללי ככל שתשמרו על הטלפון שלכם, כמו כל מוצר, הוא יחזיק ליותר זמן. תוכלו לקנות מוצרים נלווים כמו כיסוי מגן לנייד ומגן מסך אבל בסופו של דבר, נפילות קורות לפעמים וגם עם ההגנות האלו, נזקים יכולים להיגרם למערכות המכשיר. 

איטום גרוע = עובש קבוע!

האיטום נועד להפריד בין מים, לחות או רטיבות, מלהגיע ולחלחל אל תוך קירות או גג הבית. איטום באיכות נמוכה יכול בסופו של דבר, להתפוררות המבנה ולצמיחת עובשים רעילים ברחבי הבית ולכן חשוב לקחת את קבלן איטום באריאל שעושה אצלכם בבית את עבודת האיטום המקצועית והאיכותית ביותר במחירים נוחים במיוחד! 

אף אחד לא רוצה לחוות את החוויה הלא כל כך נעימה שלמצוא את תקרת הבית מונחת לה על רצפת חדר המקלחת. את נושא האיטום חשוב לקחת בכובד ראש גם מבחינה בריאותית, העובש הוא פטרייה שנוצרת מרטיבות ולחות וכאשר אנו נושמים אותו למשך זמן, הוא עלולה לייצר בעיות נשימה ואפילו בעיות בריאותיות חמורות. אם נתקלתם בבעיית רטיבות בביתכם אל תתמהמהו – קראו לקבלן איטום באריאל ותנשמו לרווחה! 

בשביל עבודות איטום מקצועיות ואיכותיות, קבלן איטום באריאל מקצועי ואמין, מבצע עבודות איטום כבר שנים ברמה המקצועית ביותר. בין אם אלה עבודות איטום גגות באריאל ובין אם לקירות המבנה, כל בית לגופו יקבל את עבודת האיטום המתאימה לו ביותר במחיר המשתלם ביותר.

בגלל שאיכות עבודת האיטום היא כל כך משמעותית לאיכות הבניה ולאיכות חייכם בכלל, יש מעט מאוד קבלני איטום מקצוענים ואמינים בשוק. אל תפספסו את הטוב ביותר – פנו אלי עוד היום לייעוץ והצעת מחיר! 

אל תהיה אטום! – תדאג שהבית שלך יהיה!

פתח תפריט

ממליצים על מעבדת טלפונים בקריית שמונה

דילוג לתוכן