כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מעבדת טלפונים

בקריית שמונה

מעבדת הטלפונים הסלולריים הטובה והמהירה בקריית שמונה ✔ תיקון כל סוגי הטלפונים מכל היצרנים ✔ אחריות לכל תיקון ✔ מחירים מעולים ✔ מכירת קניית והחלפת טלפונים סלולריים ✔ התקשרו עכשיו להצעת מחיר נהדרת ✔

מעבדת טלפונים קריית שמונה – שירותים

תיקון לטלפון הנייד שלכם במקום מקצועי ואיכותי יכול לחסוך לכם מאות ולפעמים אפילו אלפי שקלים ברכישת טלפון חדש! מעבדת טלפונים קריית שמונה מציעה לכם את השירות המהיר והאיכותי באזור עם אנשי מקצוע מקצועיים שיודעים לעשות את כל התיקונים לטלפונים ניידים בזריזות וביעילות! 

אצלנו במעבדה תמיד יושב טכנאי מקצועי שיודע לייעץ לכם מה לעשות בכל מקרה של תקלה בנייד. אתם יכולים גם להרגיש בנוח להתייעץ לגבי רכישה של טלפון חדש או מכשירים נלווים וכמובן שבמידה ותתחדשו בטלפון חדש, ישנה אפשרות לעשות טרייד-אין ולחסוך כמה מאות שקלים בעלות של הטלפון החדש בעזרת הטלפון הישן שלכם.

היום עם כל העלייה של השימושים בנייד רואים גם התקנות של אבזור חכם ברכב כגון מולטימדיה לרכב, מערכת ניווט וכדומה. חשוב לעשות סינכרון בין המערכות ולוודא שהמערכת של הרכב תומכת בגרסה של הטלפון הנייד שלכם. 

עמידות הטלפונים החכמים

כולנו זוכרים את הטלפונים של חברות כמו נוקיה מלפני עשרים שנה שעד היום עובדים וחזקים מתמיד אבל שוק הטלפונים של היום השתנה במאה שמונים מעלות מזה של פעם. הטלפונים החכמים הרבה יותר עדינים והרבה פחות עמידים מאשר הטלפונים של אז. כל נפילה קטנה יכולה ליצור נזק חיצוני או נזק פנימי בטלפונים חכמים מודרניים בגלל המערכות המורכבות שנמצאות בהן ובגלל הרכיבים הרגישים שבונים את הטלפון כך שיהיה כל כך חכם. 

בגלל כל העדינות הנדרשת בשימוש וכן גם חיי הסוללה שמתקצרים עם הזמן, ביקורים במעבדות טלפונים קריית שמונה הופכים להיות תדירים יותר. המחירים של הטלפונים הניידים עדיין הרבה פעמים לא שווים קניית טלפון חדש עם כל תקלה קטנה וניתן גם למנוע הוצאות גבוהות כאשר מביאים את הנייד לטיפול אצלנו במעבדת טלפונים קריית שמונה.

פעם, בלב תעשיית ייצור הטלפונים הסלולריים הייתה העמידות שלהם – טלפונים החזיקו שנים ואפילו עשרות שנים! היום, לצערנו כאן במעבדה לתיקוני טלפונים סלולריים, אנחנו רואים כי יצרניות הטלפונים הסלולריים הגדולות שואפות שאתם, הלקוחות שלהם, תחליפו מכשירים סלולריים בתדירות גבוהה במיוחד של כל כמה שנים בודדות! אנחנו במעבדת טלפונים קריית שמונה, מבטיחים לכם את תוחלת החיים הארוכה ביותר שנוכל להקנות למכשיר הסלולרי שלכם כדי שתראו אותנו (לצערנו) כמה שפחות ובעיקר כדי שתוציאו את הכסף שלכם בצורה הנכונה והמתונה ביותר. אל תיתנו לחברות הסלולר להכתיב לכם את הקניות!

מגוון שירותים ניתנים על ידי מעבדת תיקון סלולר קרית שמונה

 

  • תיקון או החלפת צג בטלפון סלולרי
  • תיקון או החלפת גב הטלפון הסלולרי
  • תיקון או החלפת שקע טעינה בטלפון סלולרי
  • החלפת סוללה לטלפון סלולרי
  • החלפת עדשת מצלמה בטלפון סלולרי
  • גיבוי נתונים לטלפון סלולרי
  • שחזור נתונים לטלפון סלולרי
  • חילוץ נתונים ממכשירים
  • החלפת כפתור בית באייפון
  • החלפת מצלמה ראשית לטלפון סלולרי
  • החלפת מצלמה אחורית לטלפון סלולרי
  • החלפת עדשות למצלמה לטלפון סלולרי
  • החלפת חיישן שמע לטלפון סלולר

 

נזקים חיצוניים לנייד

היום אתם כבר לא צריכים לחשוש מתיקונים בסלולר. מגני המסך שניתן לקנות אצלנו מזכוכית או מסיליקון הם הצעד הראשון לשמירה על הטלפונים שלכם מנזקים חיצוניים אך הרבה פעמים הם לא יצילו את הטלפון שלכם מכל נפילה. גם סדק קטן במגן הזכוכית יכול לעשות נזק בנפילה הבאה במסך הטלפון עצמו ולכן גם אם הסדק אצלכם הוא רק במגן, כדאי להגיע ולהחליף את המגן כך שיהיה נטול סדקים.

הפלת הטלפון הנייד היא בלתי נמנעת. אנחנו הולכים איתו לכל מקום, שמים אותו בכיסים של הבגדים שלנו או בתיק והרבה פעמים פשוט הולכים עם הנייד בידינו. בגלל הנגישות הגבוה אנחנו נוטים להפיל אותו בתדירות הרבה יותר גבוהה מפעם. בנוסף, בגלל שהטלפון מונח תמיד לידינו אנחנו גם בטעות נוטים להפיל אותו משולחנות או להפיל עליו חפצים שמונחים לידו.

הטלפון מצד אחד הרבה יותר נגיש וזמין לנו כאשר הוא מונח לידינו או כאשר אנחנו מחזיקים אותו ביד בעת הליכה ברחוב אבל כך אנחנו גם חושפים אותו לנפילות ונזקים שפעם לא היו נגרמים בתדירות כזו והטלפונים של היום גם ככה יותר עדינים. לכן אנו ממליצים לכם לדאוג למגן מסך איכותי ונטול סדקים בכל עת. 

נזקים פנימיים בנייד

כל נפילה גורמת גם לנזקים פנימיים במערכות שמפעילות את הטלפונים שלנו. גם אם לא נגרם נזק חיצוני או שהנזק החיצוני שנגרם הוא מינורי יחסית, אנו ממליצים לכם להגיע למעבדת טלפונים קריית שמונה ולבדוק שלא נגרם נזק משמעותי במערכות בפנימיות של הנייד. חשבו על זה כמו על גוף האדם, הרבה פעמים נפילות או מכות יבשות לא משאירות חותם חיצוני אבל בתוך הגוף אנחנו עדיין מרגישים את הכאב.

וכמו גוף האדם שמתבלה עם השנים כך גם הטלפון שלנו. מערכות שונות בנייד נוטות להתבלות עם הזמן. היום חברות הטלפונים מייצרות את הטלפונים שלנו כך שניאלץ להחליף אותם במהירות גבוהה. עדכוני התוכנה שמשפיעים על חיי הסוללה והזיכרון בנייד וכן גם הרכיבים העדינים שמרכיבים את המערכות בטלפונים שלנו, עם כל נפילה קטנה עובדים טיפה פחות חלק. 

אבל לא צריך לדאוג! עם מעבדת טלפונים קריית שמונה אתם יכולים להאריך את חייהם של הטלפונים שלכם ולגרום להם לתפקד באיכות מקסימלית למשך זמן רב. לפעמים תיקונים כמו החלפת סוללה בנייד יכולה להאריך את חייו בחודשים רבים ותעלה הרבה פחות מקנייה של מכשיר חדש כמו גם החלפה של רכיבים רבים אחרים בתוך המערכת ולכן אם הטלפון שלכם כבר לא מהיר או איכותי כשהיה, כדאי לכם להגיע למעבדת תיקון סלולר קרית שמונה כדי לבדוק לגבי אופציות שונות לתיקון שיכולות לחסוך לכם מאות שקלים.

תיקון סמארטפון בקרית שמונה מעולם לא היה פשוט יותר! מעבדת טלפונים קריית שמונה מבצעת מגוון רחב של טיפולים ותיקונים לטלפונים הניידים שלכם ומוציאה אתכם מרוצים עם זמן תיקון מהיר ויעיל ועם שירות איכותי ומקצועי! בעזרתנו תוכלו להנות משימוש ארוך טווח בסמארטפון שלכם ותוכלו גם להתייעץ לגבי קנייתו של סמארטפון חדש בבוא היום!




 

 

אולי יעניין אותך גם:

וטרינר מומלץ וסבלני >>>
קואצ'ר ומאמן אישי בקריית שמונה >>>
קוסמטיקאית לטיפולים מקצועיים בצפון >>>
צלם אירועים מומלץ ומקצוען בקריית שמונה >>>

דילוג לתוכן