כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

בית קפה

בקריית שמונה

כי אין קפה טעים יותר טרי יותר וריחני יותר בקריית שמונה ואין אווירה נעימה וטובה יותר – לא תרצו לעזוב – באחריות!

בית קפה בקרית שמונה – אזורים עבודה עיקריים

מחפשים בית קפה בקרית שמונה? בית קפה כשר בקרית שמונה? קפה איכותי וטעים בקרית שמונה? מאפים כשרים בקרית שמונה? הגעתם למקום הנכון! כאן תוכלו למצוא בדיוק את מה שחיפשתם ואפילו יותר עם בית קפה קרית שמונה שמגיעים אליה מכל האזור!

בית קפה בקרית שמונה מציע לכם להנות מהנוף הגלילי המרהיב בתוך בית קפה נעים וחמים ועם כוס תה או קפה טעים במיוחד ומלא בארומות. בית קפה בקרית שמונה עם תפריט מעולה ומיוחד ומחירים נוחים לכל כיס מציע לכם להנות מהגליל בצורה הטובה ביותר!

מי צריך בית קפה בקרית שמונה?

בית הקפה בקרית שמונה מציעה לכם חווית קפה חד פעמים בכל פעם מחדש אל מול נופיה המשתנים של קרית שמונה ושל הגליל הנהדר שלנו. בית קפה כשר בקרית שמונה עם מגוון משקאות טעימים ומאכלים נהדרים שישלימו לכם את הארוחה באיכות ומקצועיות.

בואו לבית קפה כשר בקרית שמונה ותהנו מרגע מושלם של נחת, של אהבה ושל קפה איכותי במיוחד שמוכן בקפידה במיוחד עבורכם במחירים נוחים במיוחד ועם שירות מקצועי שזמין לכם ונותן מענה מהיר לכל צורך!

בית קפה בקיבוץ כפר גלעדי

קיבוץ כפר גלעדי הוקם בשנת 1916 ופותח בעיקר על ערכי ארגון "השומר". בית קפה קטן ואיכותי בקרית שמונה מציע גם לתושבי קיבוץ כפר גלעדי להנות מאווירה נעימה, אוכל טעים וקפה איכותי במחירים נוחים במיוחד.

בית קפה בקיבוץ מלכיה

בקיבוץ מלכיה, אשר ממוקם על הר בגובה של כ- 700 מטר. הקיבוץ גובל עם שדותיהם של כפרים לבנוניים וחקלאים מקומיים. חברי קיבוץ מלכיה "קופצים" אל בית קפה בקריית שמונה השכנה וחוזרים הביתה עם שקית מלאה בכל טוב!

בית קפה בקיבוץ עמיעד

קיבוץ עמיעד, הממוקם בחלק הדרומי של הגליל העליון ונוסד בשנת 1946. חברי קיבוץ עמיעד נהנים ממאפים טריים וטעימים בכל פעם שהם מגיעים אל בית קפה כשר בקרית שמונה שנותנים להם לטעום ולהנות מטעמים חדשים בכל ביקור.

בית קפה בקיבוץ איילת השחר

בית קפה בקיבוץ איילת השחר הנמצא בצפון הארץ בעמק החולה, כאשר מסתכלים למזרח יכולים ליהנות מנוף הררי של רמת הגולן. בית קפה בקריית שמונה נהנים מכל ביקור של חברי קיבוץ איילת השחר.

בית קפה בקיבוץ כפר בלום

קיבוץ כפר בלום, השוכן בצפון עמק החולה למרגלות הירדן פותח את שעריו למתעניינים. חברי קיבוץ כפר בלום מגיעים לבית קפה בקריית שמונה על בסיס קבוע כדי להנות מקפה איכותי וטעים באווירה המושלמת בכל פעם.

בית קפה בקיבוץ ברעם

קיבוץ ברעם, שנוסד ב- 1949, קיבץ אשר הצליח לשמור על אופיו שנים רבות ורק לאחרונה ניתן לראות את השינוי בו והמעבר למודרניזציה. חברי קיבוץ ברעם מגיעים לבית הקפה שלנו ונהנים מקפה איכותי במיוחד שנחלט באהבה.

בית קפה בקיבוץ גונן

קיבוץ גונן משקיף על נופים עוצרי נשימה של אצבע הגליל ומוקף במעיינות, מסלולי הליכה, פינות טבע, שבילים טבעיים ועוד. בית קפה בקרית שמונה מציע לחברי קיבוץ גונן להגיע ולהנות משתיה חמה טעימה ומרווה.

בית קפה בקיבוץ הגושרים

קיבוץ הגושרים, נמצא באמצע הגליל העליון. הקיבוץ הוקם עם קום המדינה בשנת 1948 בעיקר על ידי עולים מטורקיה. חברי קיבוץ הגושרים מגיעים לבית קפה בקרית שמונה ונהנים מרגעים של נחת בין קירות בית הקפה.

בית קפה בקיבוץ דפנה

קיבוץ דפנה, אשר ממוקם בקצה הכי צפוני של עמק החולה ונמצא במרחק של כמה דקות מהכניסה לגולן. גם חברי קיבוץ דפנה מבקרים בבית קפה קטן בקרית שמונה ונהנים משתיה טעימה ומאכלים מעוררי תיאבון.

בית קפה בקיבוץ סאסא

קיבוץ סאסא, אשר קיים משנת 1949 והוקם בעיקר על ידי תנועת השומר הצעיר. בית קפה כשר בקרית שמונה מזמינים את חברי קיבוץ סאסא להנות מחוויה נעימה וטעימה בבית הקפה בכל יום בשבוע.

בית קפה בקיבוץ גדות

קיבוץ גדות הוקם עם סיום מלחמת העצמאות ואוכלס בעיקר על ידי אנשי גרעיני נחל וניצולי שואה. גם תושבי קיבוץ גדות מגיעים לבית קפה חלבי בקרית שמונה ונהנים מהמגוון הרחב והטעים שנמצא בתפריט של בית הקפה.

בית קפה בקיבוץ משגב עם

קיבוץ משגב עם נוסד כבר בשנת 1945 וממוקם מול הר החרמון שמעל כפר גלעדי. בית קפה בקרית שמונה מארח את חברי קיבוץ משגב עם בבית הקפה עם קפה איכותי וטעים ומאכלים מעולים שמשלימים את החוויה בצורה הטובה ביותר.

בית קפה בקיבוץ מנרה

קיבוץ מנרה אשר נמצא ברכס רמים בהרי נפתלי וצמוד מאוד לגבול עם לבנון ושדותיו החקלאיים של קיבוץ מנרה קרובים לשדות של החקלאים הלבנונים המקומיים. חברי קיבוץ מנרה ממליצים על בית קפה איכותי בקרית שמונה.

בית קפה קיבוץ תל חי

גם חברי קיבוץ תל חי נהנים מהאיכות הגבוהה של המאפים והשתיה החמה בבית קפה בקרית שמונה. הטעמים המגוונים, המאפים הטריים ותפריט השתיה שהורכב בחוכמה ומקצועיות, מביאים חוויה ייחודית במינה בכל ביקור.

מחפשים בית קפה בקרית שמונה והסביבה?

באתר קול קריית שמונה תוכלו למצוא בית קפה בקרית שמונה, בית קפה כשר בקרית שמונה, שתיה חמה בקרית שמונה ובכל אזור צפון במחירים נוחים במיוחד!! השאירו לנו פניה באתר ונחזור אליכם בהקדם >>>

דילוג לתוכן