כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

בית קפה

בקריית שמונה

כי אין קפה טעים יותר טרי יותר וריחני יותר בקריית שמונה ואין אווירה נעימה וטובה יותר – לא תרצו לעזוב – באחריות!

אודות

בקריית שמונה

אהבה אמיתית לקפה

יש אנשים שמסתפקים בקפה "בסדר", יש כאלו שמסתפקים בקפה "נחמד" או "סביר", אבל עם כל הכבוד, כן? אנחנו - בית קפה קריית שמונה, אנחנו ממש לא כאלו... כן, אצלנו ניתן למצוא כוס קפה שמוגשת מתוך אהבה אמיתית וטוהרה לאותו מוצר קסום הקרוי "קפה". זו אגב הסיבה שהעסק נפתח בזמנו לפני 28 שנה. הכל התחיל בתשוקה ובחיפוש מתמיד אחרי כוס האספרסו המושלמת או אחרי כוס הקפוצ'ינו המושלמת וכו' וכו'... זה התחיל באין ספור ספרים, בהרבה מאוד סדנאות וכד' (כל אלו היו ההתחלה של בית הקפה שלנו בקריית שמונה).

מקצועיים ומקצוענים

כל כוס קפה מוגשת אצלנו תחת הקפדה יתרה. וכן, ככה זה כשמדובר בתשומת לב לפרטים הקטנים ביותר – זה מה שהפוך את עניין הקפה שלנו למקצועי. והרי בין היתר צוות הבריסטות שלנו (אותם אלו שעומדים מאחורי מכונת הקפה ואחראיים על הכנתו) זהו צוות מקצועי שעובר השתלמויות, הדרכות וכנסים מקצועיים שרובם מופקים ע''י יצרני הקפה העולמיים (רובם אלו יצרני קפה איטלקיים כמובן – שמבינים דבר או שניים בקפה...).

נוף ואווירה

קריית שמונה (הפנינה הגלילית אשר מוקפת לה בירוק המרהיב של צפון הארץ), זהו הנוף וזו האווירה הכל-כך מיוחדת שניתן לראות ולהרגיש בכל פינה של בית הקפה שלנו – בית קפה קריית שמונה. כן, גם אם תשבו בשולחנות הפנימיים ורק תציצו מהחלון אל פסגות החרמון, גם אם תשבו במרפסת או בגינתה הירוקה של בית הקפה כמובן, הרי שאווירה הקסומה והנוף המרהיב הם חלק בלתי נפרד מ"התפריט" שלנו.

אפשר לקחת הפסקה

המקום שלנו (בית קפה קריית שמונה) בנוי כך שניתן לקחת אצלנו את הזמן" מה שנקרא... כן, זה "זמן צפון" – מה בוער? אנחנו לחלוטין מעודדים את המצב שבו לקוח שלנו לוקח כוס קפה ומתענג עליה תוך כדי קריאת ספר במשך שעות ארוכות. מה בוער, כבר אמרנו?... כן בהחלט, אם אתם רוצים לקחת הפסקה מהמירוץ המטורף הזה של החיים ולשבת ללא כל לחץ עם כוס קפה וסתם להתבונן בנוף, ובכן, אצלנו זה המקום!

יחס חם ואדיב

הקפה חשוב לנו מאוד – כן, ללא ספק! ממנו הכל התחיל אצלנו הרי בפתיחתו של העסק - בית קפה קריית שמונה. אך, עסק או כל פעילות עסקית, בסופו של דבר הם כאלו אשר יקומו או יפלו על סמך היחס האנושי שמקבלים הלקוחות. לפיכך אנחנו שמים דגש נרחב על כך שכל לקוח יקבל חיוך מצוות המקום (אין כמו חיוכים הרי – מי לא אוהב לקבל חיוך...). כמו כן עם הזמן, ותוך כדי ההיכרות עם הלקוחות שלנו, הרי שיש אצלנו לקוחות שצוות המקום כבר יודע היטב מהי המנה שמועדפת עליהם ואיך הם אוהבים את הקפה שלהם (עם חלב חם בצד, עם מנת אספרסו ארוכה יחסית בקפוצ'ינו וכו' וכו' – כן יש מגוון בקשות נרחב ביותר...).

מקום שעובד בעבור העובדים

יש בתי קפה שלא כל כך מעודדים לקוחות שמתיישבים למשך חצי-יום עם המחשב הנייד שלהם על כוס אספרסו קטנה או על בקבוק סודה קרה... ובכן, אנחנו דווקא כן מעודדים זאת. ולמה?... ובכן אנחנו מעודדים זאת מהסיבה הפשוטה שאנחנו קודם כל ולפני הכל, בית קפה שהוא בית חם והוא מקום שיש בו קהילה. כן, בהחלט חשוב לנו שלקוחותינו ירגישו אצלנו כמו בבית או כמו במשרד... זהו המודל שעל פיו נהגנו מיום פתיחת העסק וזהו המודל שעל פיו אנחנו נוהגים למעשה עד היום.

אודות בית קפה בקריית שמונה

אנחנו בבית העסק שלנו – בית קפה קריית שמונה, עושים הכל על מנת שתקבלו איטליה ב… קריית שמונה! כן, גישה זו ותפיסת עולם זו, הן שלמעשה מובילות אותנו בכל יום ובכל רגע (על מנת שהקפה שמוגש אצלנו כל פעם מחדש – יהיה משובח ממש כמו במילאנו, רומא או פירנצה).

הקמת בית הקפה הייתה צעד מתבקש והמשכי לאהבתנו הגדולה לעולם הקפה. שנים אלו של מחקר ולמידה אודות פולי קפה, מכונות קפה, הבחנה בין תערובות קפה והיחס "הנכון" שבין זני הקפה (ערביקה ורובוסטה), כל אלו סייעו לנו רבות בפיצוח טעמו והעדפותיו של הישראלי הממוצע (והרי הישראלי הממוצע יש לו טעם "מתקדם" ומשובח ביותר, ביחס למקומות אחרים בעולם).

זאת ועוד הרי שניתן לומר שאנחנו משתדלים ליצור במקום שלנו (בית קפה קריית שמונה), מקום בו מתאפשר ללקוחות שלנו סוג של מפלט מהחיים, או צעד הצידה משגרת היום-יום העמוסה ואפילו מקום חמים ומשפחתי שניתן להירגע בו מהלחצים שיש לכולנו.

איטום גרוע = עובש קבוע!

האיטום נועד להפריד בין מים, לחות או רטיבות, מלהגיע ולחלחל אל תוך קירות או גג הבית. איטום באיכות נמוכה יכול בסופו של דבר, להתפוררות המבנה ולצמיחת עובשים רעילים ברחבי הבית ולכן חשוב לקחת את קבלן איטום באריאל שעושה אצלכם בבית את עבודת האיטום המקצועית והאיכותית ביותר במחירים נוחים במיוחד! 

אף אחד לא רוצה לחוות את החוויה הלא כל כך נעימה שלמצוא את תקרת הבית מונחת לה על רצפת חדר המקלחת. את נושא האיטום חשוב לקחת בכובד ראש גם מבחינה בריאותית, העובש הוא פטרייה שנוצרת מרטיבות ולחות וכאשר אנו נושמים אותו למשך זמן, הוא עלולה לייצר בעיות נשימה ואפילו בעיות בריאותיות חמורות. אם נתקלתם בבעיית רטיבות בביתכם אל תתמהמהו – קראו לקבלן איטום באריאל ותנשמו לרווחה! 

בשביל עבודות איטום מקצועיות ואיכותיות, קבלן איטום באריאל מקצועי ואמין, מבצע עבודות איטום כבר שנים ברמה המקצועית ביותר. בין אם אלה עבודות איטום גגות באריאל ובין אם לקירות המבנה, כל בית לגופו יקבל את עבודת האיטום המתאימה לו ביותר במחיר המשתלם ביותר.

בגלל שאיכות עבודת האיטום היא כל כך משמעותית לאיכות הבניה ולאיכות חייכם בכלל, יש מעט מאוד קבלני איטום מקצוענים ואמינים בשוק. אל תפספסו את הטוב ביותר – פנו אלי עוד היום לייעוץ והצעת מחיר! 

אל תהיה אטום! – תדאג שהבית שלך יהיה!

פתח תפריט

ממליצים על בית קפה בקריית שמונה

דילוג לתוכן