כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

בית קפה

בקריית שמונה

כי אין קפה טעים יותר טרי יותר וריחני יותר בקריית שמונה ואין אווירה נעימה וטובה יותר – לא תרצו לעזוב – באחריות!

ברוכים הבאים למגזין הקפה בקרית שמונה!

כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של כתבות ומאמרים וגם עמודי עצות ומדריכים שיכירו לכם את עולם הקפה המורכב והמרתק בצורה פשוטה ונוחה. תוכלו לצלול אל תוך עולמות הקפה המרתקים בין דפי המגזין שלנו ולהנות מקפה כמו שלעולם לא נהניתם!

בית קפה בקרית שמונה נולד מתוך היכרות ומעמיקה ושנות ניסיון ארוכות עם עולם הקפה הישראלי והעולמי כאחד. הפיתוחים השונים שנעשים בעולם הקפה בכל עת יחד עם השוני והמגוון בתרבות הקפה בין התרבויות השונות, מאפשר עולם רב גוני של טעמים וארומות מיוחדות שמוצעות במיוחד עבורכם בבית קפה קרית שמונה.

בית קפה בקרית שמונה מציע לכם להנות מהידע הרב ולהתחבר אל המשקה המעורר ממקום של היכרות ושל ידיעה. הקפה מסתיר בתוכו סודות רבים, זנים שונים ומקומות גידול שמשפיעם על טעמי הקפה במגוון דרכים שונות. בין דפי המגזין שלנו, תלמדו על ההבדלים בין הפולים ובין המדינות השונות, תכירו מנעד טעמים רחב ותוכלו להנות מכל לגימה של קפה בצורה הטובה ביותר.

עולם הקפה הוא מלא במורכבות, גם מבחינת הטעמים, גם מבחינת התרבות וגם מבחינת שיטות ההכנה. כל כך הרבה סוגים שונים של חליטות קפה מוצעות לנו היום ומתוך השפע, קל ללכת לאיבוד. המגזין שלנו עושה לכם סדר בין סוגי הקפה השונים, בין הפולים והטעמים השונים ובין התרבויות השונות מהן הקפה האהוב שלנו נולד. 

אז בואו לבית קפה בקרית שמונה, תזמינו לכם אספרסו, מקיאטו או כל קפה אחר שאתם אוהבים והצטרפו אלינו אל המסע בעקבות הקפה. יחד נרד לעומקם של הדברים, נכיר, נלמד ונהנה עם מידע רב על עולמות הקפה השונים והמורכבים. 

קפה נעים וטעים לכולם!

קפה, בתי קפה ומה שביניהם…

בתי קפה – לצאת לבלות ולהנות בקריית שמונה וואו… איזה כיף… מי מאיתנו לא אוהב את התחושה הזו: מתיישבים על הכיסא, מסתכלים לצדדים  ו… הנה

קרא עוד »

קפה וכל מה שסביבו

קפה וכל מה שסביבו כל אחד מאיתנו אוהב אותו קצת שונה. אבל כמעט כולנו לא יכולים לדמיין אפילו יום בלעדיו. ובכן זהו הקפה. כן, בכבודו

קרא עוד »
דילוג לתוכן