כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מוסך אופנועים

בקריית שמונה

כי אופנועים זה האהבה שלנו – אנחנו ניתן אהבה גם לאופנוע ולקטנוע שלכם – ובמחיר משתלם במיוחד – התקשרו עכשיו להצעת תיקון שתפתיע אתכם ❗

אודות

בקריית שמונה

תיקון "עזרה ראשונה"

הצפון מביא איתו הרבה חופש והרבה מאוד אפשרויות לרוכבי האופנועים שמגיעים לאיזור. מוסך אופנועים בקריית שמונה מציע תיקוני דרך סטייל "עזרה ראשונה" בעבור רוכבי הדו גלגלי שמגיעים ספיישל לאיזור אל מסלולי הטיולים הרבים. כן בהחלט, אם הגעתם עד לצפון היפה לטיול ולפתע נוצרה תקלה או בעייה מכנית, אין המשמעות היא שהטיול הסתיים – פונים אלינו, אנחנו מתקנים ולאחר מכן ניתן בהחלט להמשיך בטיול (ואף לחזור עם האופנוע בחזרה למרכז הארץ).

יחס אדיב (וחם)

מטרת העל שלנו במוסך קריית שמונה היא שהלקוחות יקבלו יחס אדיב וחם וממש ירגישו שהם נמצאים בבית. כן ממש ככה - הרגשה של בית בכל ביקור במוסך. כן, זה מתחיל בשירות המחוייך כבר במפגש הראשוני עם פקידת הקבלה, ממשיך בשירות האדיב שמעניקים כל אנשי המקצוע שלנו במוסך וממשיך גם בשירות שלאחר אותו ביקור במוסך. בכל הקשור לנתינת שירות זה שלאחר הביקור במוסך, הכוונה היא לשיחה הטלפונית שאנו מבצעים באופן יזום בכדי לקבל מהלקוח את הרושם ואת תחושתו לגבי הביקור האחרון שלו אצלנו.

מקצועיות ומקצוענות

אצלנו במוסך אופנועים קריית שמונה, אנחנו רואים חשיבות יתרה בהקפדה על שימור הרמה המקצועית של צוות המכונאים שלנו (כלומר הקפדה יתרה על כך שצוות המוסך יעבר כל העת השתלמויות מקצועיות ויהיה מעודכן בכל החידושים שמתפתחים בעולם האופנועים והקטנועים). השתלמויות אלו לעיתים מאורגנות על ידי יצרני האופנועים או על ידי היבואנים של אותם כלי רכב לישראל, אך ישנן גם השתלמויות שמאורגנות על ידי הרשויות השונות שבישראל.

תיאום מראש

אנחנו עושים את המיטב כדי לשמור על חדר ההמתנה שלנו "מזמין" ונוח בכל עת. זאת בכדי שתרגישו כמה שיותר נעים וכמה שיותר נחמד, בזמן ההמתנה לסיום התיקון או הטיפול של האופנוע (או הקטנוע). עם זאת, אנחנו מבינים את הצורך להגיע ולצאת מהמוסך בפרק הזמן הקצר ביותר – מתוקף כך אנחנו ממליצים לקבוע תור אלינו מבעוד מועד - זאת על מנת שניתן יהיה לנצל באופן אופטימלי את הזמן.

הבטיחות שלכם

אנחנו במוסך אופנועים קריית שמונה, שמים את הבטיחות בראש סדר העדיפויות שלנו! נסיעה באופנוע או בקטנוע כאשר אחת מן המערכות המכניות אינה תקינה (בעיקר כשמדובר במערכות בטיחות כגון: בלמים, היגוי, צמיגים) עלולה חלילה להוות סכנת חיים של ממש - לכן אנחנו בכל ביקור במוסך, תמיד דואגים לבדוק את מערכות הבטיחות הללו (כן, גם בביקורים שאינם קשורים ישירות לאותן המערכות).

חדשנות

אנחנו במוסך אופנועים קריית שמונה לא מפסיקים להתחדש ולהתפתח. והרי ניתן למצוא אצלנו את הציוד המקצועי שנחשב "המילה האחרונה" שבתחום זה של מכונאות רכבים דו גלגליים. בין אם מדובר במנועים בעלי 2 פעימות או במנועים בעלי 4 פעימות, הרי שבכל הקשור לחדשנות (אשר משמעותה כלים יעילים יותר לטיפול במכניקה של האופנוע או הקטנוע), אנחנו כל העת נמצאים "עם היד על הדופק" ודואגים להיות מצוידים במיטב הציוד והמכשור שניתן להשיג.

אודות מוסך אופנועים בקריית שמונה

אופנוע הוא לא כלי רכב, הוא בחירה. בחירה שמגיעה מתוך חלום ילדות לרוב. מדובר למעשה בתשוקה של ממש – כן, גם אחרי שרכבנו עשרות ומאות ואלפי פעמים. אופנוע זה ממש לא עוד כלי רכב, אופנוע הוא חלק מאיתנו.

אצלנו במוסך אופנועים קריית שמונה תפגשו אנשי מקצוע איכותיים במיוחד עם אהבה גדולה לעולם האופנועים. אנו מזמינים אתכם לדבר איתנו, לשמוע ולהשמיע חוויות שונות, להתייעץ לגבי מסלולים בקריית שמונה ולתת לנו גם רעיונות לרכיבה הבאה. כן כן… בקריית שמונה והסביבה יש אינספור מסלולים וקטעי דרך נהדרים בשביל כל רוכב אופנוע. שבילי עפר שמובילים למעיינות שונים, כבישים מפותלים שלוקחים אתכם עם האופנוע עד למצפים ועמדות תצפית מרהיבות ודרכים שונות ומאתגרות שגורמות לכם להרגיש שאתם כל יכולים. 

אנחנו במוסך בקרית שמונה שומרים אתכם בעניינים. והרי הרבה אנשים נוטים להתרחק ממוסכים באופן כללי (יש מוסכים שבהחלט יצרו שם רע לתחום). לפיכך, מתוך גישה זו אנחנו משתדלים להעביר ללקוחותינו את המידע והנתונים בצורה פשוטה שתהיה מובנת – כן, גם לכל אלו שלא למדו מכונאות ואינם דוברים את "שפת המוסכים"… גישה זו של שקיפות מלאה היא גישה אותה אנחנו נוקטים אל מול לקוחותינו מרגע כניסת האופנוע/ קטנוע למוסך ועד ליציאתו משער המוסך.

איטום גרוע = עובש קבוע!

האיטום נועד להפריד בין מים, לחות או רטיבות, מלהגיע ולחלחל אל תוך קירות או גג הבית. איטום באיכות נמוכה יכול בסופו של דבר, להתפוררות המבנה ולצמיחת עובשים רעילים ברחבי הבית ולכן חשוב לקחת את קבלן איטום באריאל שעושה אצלכם בבית את עבודת האיטום המקצועית והאיכותית ביותר במחירים נוחים במיוחד! 

אף אחד לא רוצה לחוות את החוויה הלא כל כך נעימה שלמצוא את תקרת הבית מונחת לה על רצפת חדר המקלחת. את נושא האיטום חשוב לקחת בכובד ראש גם מבחינה בריאותית, העובש הוא פטרייה שנוצרת מרטיבות ולחות וכאשר אנו נושמים אותו למשך זמן, הוא עלולה לייצר בעיות נשימה ואפילו בעיות בריאותיות חמורות. אם נתקלתם בבעיית רטיבות בביתכם אל תתמהמהו – קראו לקבלן איטום באריאל ותנשמו לרווחה! 

בשביל עבודות איטום מקצועיות ואיכותיות, קבלן איטום באריאל מקצועי ואמין, מבצע עבודות איטום כבר שנים ברמה המקצועית ביותר. בין אם אלה עבודות איטום גגות באריאל ובין אם לקירות המבנה, כל בית לגופו יקבל את עבודת האיטום המתאימה לו ביותר במחיר המשתלם ביותר.

בגלל שאיכות עבודת האיטום היא כל כך משמעותית לאיכות הבניה ולאיכות חייכם בכלל, יש מעט מאוד קבלני איטום מקצוענים ואמינים בשוק. אל תפספסו את הטוב ביותר – פנו אלי עוד היום לייעוץ והצעת מחיר! 

אל תהיה אטום! – תדאג שהבית שלך יהיה!

פתח תפריט

ממליצים על מוסך אופנועים בקריית שמונה

דילוג לתוכן