כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

אינסטלטור, מגזין אינסטלטור

בקריית שמונה

חמש תקלות נפוצות שמצריכות ביקור של אינסטלטור בקרית שמונה

מייבשות, מציפות, מסריחות או שלושתן – תקלות אינסטלציה זה אף פעם לא נעים. בעיות אינסטלציה לא מטופלות עלולות לגרום לנזק מתגלגל שיצריך התערבות של בעלי מקצוע וספקים נוספים כגון: חברת נקיון, ‏קבלן בניין, שיפוצניק, חנות מטבחים, צבעי, חומרי בניין, ‏קבלן איטום או‏ קבלן עבודות גבס. לכן תמיד מומלץ להרים טלפון לאינסטלטור מקצועי בקריית שמונה לפתרון בעיות אינסטלציה. 

ברז דולף

כל שרברב בקרית שמונה יספר לכם שברז דולף זוהי תקלת האינסטלציה הנפוצה ביותר בקריית שמונה.     

אז אם גם אתם לא מצליחים להירדם בלילה מפני שהברז שלכם נשמע כמו עינוי סיני, כדאי שתתחילו לברר על אינסטלטורים מומלצים בקרית שמונה.

ישנן סיבות רבות מדוע ברז עלול לדלוף: 

  •   התקנה גרועה.
  •   לחץ מים חזק מידי.
  •   קורוזיה בצנרת המים.
  •   דסקיות ושסתומים פגומים.
  • מכונות כביסה בלויות הן עוד גורם שכיח לנזילות –  המנגנון עלול להשתחרר ולגרום לדליפה. במקרה כזה עדיף שטכנאי מכונות כביסה יטפל בבעיה.

הפיצוצייה 

אינסטלטורים בקרית שמונה מצביעים על תופעה לא נעימה נוספת: פיצוצים בצנרת המים. פיצוצים באינסטלציה בקריית שמונה יכולים להתרחש כאשר נוצרת זרימה מהירה מדי בצינורות או כאשר הלחץ גבוה מדי. לפעמים זה הנזק שנובע מסתימה בצנרת, או אם הצינורות ישנים מדי או פגומים. כאשר הלחץ מצטבר, זה יכול לגרום לצינורות להתפוצץ.  

בנוסף, אם הצינורות חשופים למקור חום, או לחילופין כשהמים קופאים בצינור, החום או הקיפאון של המים עלולים לגרום ללחץ לעלות במהירות ולא צינור להתפוצץ. עוצמת הפיצוץ עלולה לגרום לנזק משמעותי לצנרת ולסביבה. כאשר הפיצוץ הוא בצינורות חיצוניים, הבעיה פשוטה יותר, אבל אחת הבעיות הקשות בתיקון פיצוץ בצינור, זה לאתר את מיקום הפיצוץ כאשר הצנרת סמויה בקיר או ברצפה. אינסטלטור מקצועי בקריית שמונה יידע לאתר את מיקום הנזילה בעזרת מכשור מיוחד לאיתור נזילות.

 כשהפומפה כבר לא עוזרת

אינסטלטור בקרית שמונה הוא המפלט האחרון לפתיחת כיור סתום אחרי שניסינו כבר את הפומפה ואת הסודה הקאוסטית. כיור סתום זוהי בעיה נפוצה בבתים הוותיקים של קרית שמונה אבל לא רק, סתימה בכיור נגרמת מגושי מזון או לחלופין, הצטברות של שיער, סבון או פסולת אחרת בכיור. הפסולת הזו יכולה לחסום את הניקוז של הכיור. כדי לאבחן את הבעיה, יש לנקות את הכיור הסתום או לנסות לחלץ את הגורם לסתימה.

אם לא הצלחנו לשחרר את הסתימה בעזרת פומפה מתוך הכיור, אפשר לפתוח את הסיפון שמתחת לכיור ולשחרר את הסתימה באופן חיצוני.

לפעמים, הסתימה היא בשלב שאחרי הסיפון, לשם כך אם הבית שלכם נבנה על ידי קבלן בניין מקצועי ומוסמך, צריך להיות פתח ביקורת באזור הכיור, שיאפשר לכם לאבחן איפה נמצאת הסתימה. לפעמים הסתימה נמצאת אפילו מחוץ לבית לשם כך יש פתח ביקורת נוסף מחוץ לבית, אם האינסטלציה שלכם תקנית.

במקרים קיצוניים, הסתימה עלולה להיגרם כתוצאה ממזיקים שהתרבו בקו הביוב הראשי. לשם כך יש להזמין מדביר מהעירייה שיטפל בקו הראשי. כאשר מזמינים מדביר מהעירייה חשוב להזמין בו זמנית גם מדביר פרטי שיעשה הדברה אצלכם בתוך הבית, כדי שהמזיקים לא יברחו מהקו הראשי לתוך הבית שלכם.

מחפשים אינסטלטור מומלץ ואמין בקריית שמונה? התקשרו עכשיו או צרו קשר ותענו במהירות!

 

אני לדודי ודודי לי

יש אינסטלטורים בקרית שמונה שהמומחיות שלהם היא דודי שמש וזאת כיוון שהשמש בקרית שמונה הופכת את השימוש בדוד שמש למפנק וחסכוני במיוחד. אבל כתוצאה מהחורף בקריית שמונה, קולטים ודוד מים שבור הם תופעה מוכרת בקרית שמונה. לכן, בימים שבהם הטמפרטורות יורדות מתחת לאפס, יש להשאיר בלילה ברז מטפטף משום שהמים בקולטים קופאים וכתוצאה מזה הקולט עלול להישבר. 

בקולטים החדשים, יש לקולט פקק גמיש שבמקרה של קפיאת המים קופץ החוצה ואז הקולט לא נשבר, אבל הפקק משתחרר והמים מתרוקנים מהקולט כשהם מפשירים. אחרי זה צריך למצוא את הפקק ולהחזיר אותו למקום כדי לעצור את הנזילה כשהמים מפשירים בבוקר.

לאינסטלטור מומלץ בקרית שמונה יש דרך להתמודד עם זה מראש, כך שגם במקרה קיצון של קפיאה הקולט לא ישבר והמים לא ילכו לאיבוד והוא תמיד עובד באופן צמוד גם עם טכנאי דודי שמש במקרה שהבעיה היא לא רק במערכת האינסטלציה. 

אז אם לאחר ליל שלג שמתם לב שהמים החמים יוצאים מהברז בלחץ נמוך מאוד, או אם הצבע שלהם מוזר, רוב הסיכויים שנשבר לכם הדוד או הקולט. כדי לעזור לשרברב כבר בטלפון לטפל בבעיה, כדאי שתדעו מראש את הגיל והדגם של דוד המים. לאחר בדיקה, שרברב מקצועי בקרית שמונה יגיד לכם אם הבעיה בדוד או בקולט, ואם אפשר לתקן אותם או שיש להחליפם.

סתימה באסלה

אחת הבעיות שאינסטלטור בקרית שמונה פחות יאהב לפתור, היא אסלה סתומה. לעיתים קרובות נדרש לשם כך גם סיוע מחברת ניקיון אם אתם רוצים להמנע מהניקוי הריחני הזה.  כדי לאבחן את הבעיה, צריך להדיח את האסלה מספר פעמים ולראות אם הבעיה מחמירה.  אם כן – סביר להניח שזה סתימה.  אם לא – סביר להניח שזה רק ניקוז איטי.  לפעמים כדי לתקן את הבעיה, די לדחוף לצינור הניקוז דרך האסלה 'נחש' מתכת קפיצי, שאותו ניתן לרכוש בכל חנות לחומרי בניין.

אם זה לא עוזר, כמו בבעיית הסתימה בכיור, אם האינסטלציה שלכם הותקנה על ידי קבלן בניין אמין, אמורים להיות לכם ברצפה פתחי ביקורת שדרכם תוכלו לוודא איפה נמצאת הסתימה, ואם אינכם יכולים לטפל בה בעצמכם, כדאי ורצוי שתרימו טלפון לאינסטלטור בקרית שמונה שיש לו הציוד המתאים לפתיחת סתימות.

לסיכום

כיוון שבעיות אינסטלציה בקרית שמונה אינן נדירות, כדאי לוודא מראש מספר דברים כשאתם נכנסים לדירה:

  • שהאינסטלציה הונחה על ידי קבלן בניין טוב שהשאיר פתחי ביקורת.
  • מי היצרן ומה הדגם של דוד השמש וכמה שנות אחריות נותרו.
  • כדאי גם שתצטיידו בעזרים לפתיחת סתימות: פומפה, נחש מתכת קפיצי וסודה קאוסטית בחנות לחומרי בניין.

בתקוה שהכל יזרום אצלכם על מי מנוחות.

 

בטח יעניין אתכם גם: 

 

צלם אירועים בקריית שמונה – אירוע מושלם מחייב צילום מושלם – הצלם אירועים הטוב בצפון

דילוג לתוכן