כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

בית מרקחת, בית מרקחת מגזין

בקריית שמונה

כל התרופות כל הטיפולים כל התכשירים – אבל הכי חשוב – יחס אישי ומקצוענות כמו שרק אצלנו יש – כי תרופות קונים רק ממקצוענים!

בתי מרקחת פרטיים – הומאופתיים

בכל הקשור להומאופתיה הרי שהדרך להשיג מוצרים כאלו, עוברת בין היתר בבתי מרקחת פרטיים אשר דרכם ניתן להשיג מוצרים שכאלו. מדובר במוצרים הומאופתיים הכוללים תכשירים, תרופות ומשחות הומאופתיות טבעיות. בהחלט ניתן לומר כי בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים הופכים לצרכנים נאמנים של מוצרי הרפואה האלטרנטיבית (משתמשים במגוון השיטות הטבעיות שהרפואה האלטרנטיבית מציעה).

והרי בכל הקשור לרפואה אלטרנטיבית שכזו בהחלט ניתן לומר כי ההומאופתיה היא העיקרית שבהן.

חשוב לציין כי בכל הקשור לתרופות הומאופתיות הרי עוד בטרם מגיעים לבית המרקחת, יש להיפגש עם הומאופת. זאת בכדי לקבל התאמה ספציפית של התרופה לאותו פציינט (ההומאופת יבדוק בפגישה זו נושאים כמו אורח החיים, האופי שלכם, אופן התגובה במצבים שונים ועוד). 

בהתאם לכך הרי שההומאופת יקבע את התכשיר או המוצר אשר מתאים בעבור הפציינט. מוצר זה כאמור נמכר בכל בית מרקחת הומאופתי (על פי רוב יהיה זה בית מרקחת קטן ופרטי אשר מתמחה במכירתם של מוצרים הומאופתיים). זאת ועוד הרי שאותו בעל מקצוע (הומאופת) יהיה זה אשר ימליץ על פי רוב לאיזה בית מרקחת כדאי לגשת.

בית מרקחת הומאופתי

בכל הקשור לבית מרקחת הומאופתי (שעל פי רוב זהו בית מרקחת פרטי קטן), הרי שבבית מרקחת שכזה ניתן להשיג מוצרים ותכשירים אשר נרקחים במקום עצמו (על פי הזמנה או מרשם של הומאופת מקצועי). כמו כן הרי שבנוסף לכך, בבית מרקחת הומאופתי ניתן למצוא תכשירים טבעיים של חברות שונות מכלל העולם, אשר משווקות ויטמינים, תוספי מזון, תמציות פרחי באך וכו' וכו'.

doctor-using-computer-tablet-search-bar-display-pharmacy-drugstore-shelves-background-online-medical-concept

מהי הומאופתיה

לצורך בירור אודות תחום ההומאופתיה, הרי שנפגשנו עם בעל בית מרקחת בקרית שמונה אשר סיפק לנו לא מעט ידע אודות תחום מעניין זה.

"התחום למעשה שם דגש על הרפואה ההוליסטית – שזה בעצם התייחסות לאדם כיחידה אחת – יחידה אשר מורכבת מגוף ונפש. הרי ברפואה הקונבנציונלית מטפלים באנשים בהתאם לחולי שלהם, אבל בהומאופתיה אנחנו מטפלים בכל המערכות של הגוף במטרה להביא אותן לכדי סנכרון, כלומר ליצור ממש איזון ועל ידי כך לחזק את כלל מערכות הגוף: המערכת החיסונית הגופנית והנפשית", הסביר אותו אדם נחמד – בעל בית מרקחת פרטי בקרית שמונה.

"תראה להומאופת יש הבנה בקשר שבין הגוף לבין הנפש. נכון הרי שלא מדובר בטיפול פסיכולוגי, אבל יחד עם זאת הטיפול ממש  מתייחס בכובד ראש למרכיב הרגשי. מהיכרותי הומאופתים שאני עובד איתם (מאיזור קריית שמונה בעיקר), אני יכול לומר שטיפול הומאופטי שכזה אורך לרוב עד 45 דקות למפגש ראשון וכולל שיחה מעמיקה, ועד 30 דק' למפגש המשך לדיוק האבחון. מרגע האבחנה, מתחילים למעשה בתהליך של טיפול שמטרתו אחת –  מטרתו היא להחזיר לגוף את יכולת הטיפול הטבעיות שלו", הוסיף ידידינו (הבעלים של בית מרקחת פרטי בקריית שמונה).

למה צריכים הומאופתיה

אז ככה, במצב נורמלי מה שנקרא במצב תקין, הגוף שלנו יודע לרפא את עצמו לבד. כן, ממש ככה. אם אנחנו מקבלים מכה, אנו מרגישים כאב ובד"כ הוא חולף, זה בגלל תשדורת שהמוח מקבל ובעקבותיה הוא שולח חומרים בגוף שמשמשים כמשככי כאב טבעיים. זה גם ממש ככה כשאנחנו מתעטשים ומשתעלים לדוגמא, זאת למעשה הדרך של הגוף להוציא את מה שמפריע לו לנשימה. הטיפול ההומיאופתי יכול ממש לסייע בחיזוק המערכת החיסונית כהכנה והתמודדות עם מחלות החורף. חוץ מזה, הטיפול ההומאופטי יכול להשתלב כטיפול במהלך מחלות אקוטיות, במקביל לטיפול התרופתי הקונבנציונאלי, לכן זה גם מאוד מתאים לטיפול ולמניעה של מחלות אקוטיות בילדים – מחלות שמופיעות בשכיחות גבוהה עם הכניסה שלהם לגן. עניין נוסף שיש להומאופתיה דריסת רגל בו, זה התמודדות עם מצבי חרדה, הקלה על בעיות קשב וריכוז, שיפור בעיות עור, דלקות גרון ואוזניים חוזרות אצל ילדים ודלקות בדרכי השתן אצל נשים וגם במקרה של תופעות הורמונליות הנפוצות בגיל המעבר", הוסיף בדבריו.

התכשיר ההומאופטי

"כשמגיעים אלי פציינטים לבית מרקחת שלי בקרית שמונה, אני למעשה מתבסס על הרישום שהומאופת מקצועי רשם לאותו פציינט. בעזרת רישום זה אני יודע מה לרקוח לאותו אדם. המוצר הזה שאני מספק בהתאם לרישום נקרא בשפה המקצועית – "רמדי". את הרמדי אנחנו מכינים מחומרים שמופקים מבעלי חיים, צמחים, מינרלים או גם מחומרים סנטתיים. הומאופתים מודרניים מבקשים לעיתים לעשות שימוש בחומרים אזוטריים יותר, כאלו שידועים ככאלו שבלתי ניתנים להערכה. זה בגלל שמקורם אינו בחומר אלא בקרינה אלקטרומגנטית שלטענתם קיימת באלכוהול או לקטוז", הוסיף בדבריו הבעלים של בית המרקחת הפרטי בקרית שמונה.

לסיכום

בכל הקשור למוצרים ההומאופתים (הקרויים "רמדי") הרי שיש אשר רואים בהם יתרונות רבים (עם זאת יש כאלו החושבים אחרת… העניין די שנוי במחלוקת). בכל הקשור לאלו הרואים בהם תועלת, הרי שאלו הן התועלות עליהן הם מדברים: הומאופתיה היא שיטת טיפול מתוחכמת המעצימה את כוח הריפוי הטבעי של גוף האדם. כמו כן, הומאופתיה מטפלת גם במחלות כרוניות וגם במחלות אקוטיות. בנוסף, הם טוענים כי טיפול הומאופתי מחזק את הכוח החיוני ובכך פותח פתח לפוטנציאל ריפוי לטווח רחב של תופעות נוספות בתחום הגוף והנפש. עוד נאמר על ידם, שההומאופתיה רואה כל מקרה כיחיד ומיוחד וחוקרת את המאפיינים המייחדים של כל מטופל. זאת ועוד הם גם מזכירים את העניין לפיו ההומאופתיה רואה זיקה בין מערכות הגוף והנפש ומשתמשת בהבנות אלו בבחירת הטיפול המדויק. מרכיב נוסף שנכנס לטיעוני המצדדים בהומאופתיה, הוא שהתרופות ההומאופתיות הן מהתרופות הטבעיות העוצמתיות ביותר שקיימות היום להגדלת כוחו של הגוף לרפא את עצמו. בנוסף, נטען על ידם כי תרופות הומאופתיות הן כלל לא רעילות, אינן ממכרות ואינן כרוכות כלל בתופעות לואי. זאת ועוד, הם טוענים כי הומאופתיה היא עוצמתית ועדינה בעת ובעונה אחת.

אולי יעניין אותך גם:

בית מרקחת תורן בקריית שמונה

דילוג לתוכן